Oprettet March 7, 2004 (redigeret) · Rapportér indlæg Jeg skal giftes i 2005 (dato endnu ikke fastlagt). Skal du giftes i 2005, så lav et indlæg med dato og sted, så sætter jeg dig på listen. Knus Louise Januar Februar 07: sandie85, viborg domkirke Marts April 09: camilla sørensen, såby kirke Maj 07: maj2005, Horsens 14: linda30, Brøndbyvester Gantzel21, Utterslev kirke i København My1977, Als Kristina0211, Hvidovre rådhus 21: Jmuggi Juni 04: Lyn, Hvorslev Kirke 07: kirkeby, Kirkeby Kirke på Fyn 11: Frøken Linding, gårdhaven (på feststedet) i Blokhus 25: Stella, Albertslund brud2005, (Måske i) Rolfsted kirke på fyn Juli 30: pipe, Hornbæk Kirke August 06: Majken1978, Frederiksborg Slotskirke i Hillerød Amager4, Ensted Kirke ved Aabenraa 13: nannasvej, Vor Frue Kirke i Århus 27: Henton, Sct. Bendts kirke i Ringsted September November December En skønne dag i 2005 Louise. Ninkaninus2000 (i juli) Redigeret April 21, 2004 af Louise. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2004 · Rapportér indlæg Godt initiativ, Louise ;) Ja, jeg vil jo ikke selv på. Til den tid skulle jeg gerne være indtrådt i ægteskabet :hjerte: Charlotte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2004 · Rapportér indlæg hejsa Louise. Kanon initiavtiv. Jeg kan så fortælle at jeg skal giftes med den dejligeste fyr lørdag d. 6 august i Frederiksborg Slotskirke i Hillerød og festen holder vi på Hotel Marienlyst i Helsingør. Det er vildt så meget jeg glæder mig. Majken1978 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2004 · Rapportér indlæg Hej - der er ikke mange brude endnu fra 2005......... ;) Jeg skal giftes d. 14. maj 2005. Det bliver af vores familiepræst i Brøndbyvester. Glæder mig meget, men :sleepy: der er længe til. Hilsen Linda. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2004 · Rapportér indlæg Hej.. Jeg skal giftes 25 juni 2005....i albertslund... Hilsen Stella(som hedder charlotte) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2004 · Rapportér indlæg Jeg skal giftes 14.maj 2005 i Utterslev Kirke, København Der er næsten alt for længe til - glæder mig som et lille barn juleaften 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2004 · Rapportér indlæg Hej alle i kommende brude Godt initiativ Louise. Vi vil også gerne opfordre jer allesammen til at lægge jeres bryllupsdage ind i kalenderen, hvis I ikke allerede har gjort det. Tryk på Kalender i øverste højre hjørne og scroll derefter ned i bunden og vælg Tilføj begivenhed. Når tiden nærmer sig for, at I skal giftes markeres det på forsiden at forumet. Det samme gælder selvfølgelig jeres fødelsdage og andre begivenheder, som I har lyst til at dele med os andre. Håber I vil benytte vores fælles kalender flittigt. Som tak for ulejligheden får I alle sammen et stort :bamsekram: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2004 · Rapportér indlæg Jeg skal giftes d. 21 maj 2005... Lige nu føles det bare som om der er oceaner af tid til.. Kan slet ikke vente, nu hvor solen bryder frem, og det hele begynder at spire. Jeg ville lidt ønske det allerede var til sommer, men det bliver nok lidt stresset, da vi begge har eksamener fra april frem til juni. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2004 · Rapportér indlæg Jeg skal giftes 4.maj 2005 på Hvidovre rådhus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2004 · Rapportér indlæg Dejligt med et overblik ;) Jeg skal giftes i Blokhus lørdag den 11. juni. Borgmetseren fra Pandrup kommune kommer og vier os i gårdhaven på feststedet...kan næsten ikke vente. Knus Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2004 · Rapportér indlæg Jeg vil også gerne på listen. Skal giftes den 14. maj 2005 på Als Juhuu, hvor jeg glæser mig!!! Kærlig hilsen My1977 :hjerte: :hjerte: :hjerte: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2004 · Rapportér indlæg Hej Louise Der er en fejl. Jeg skal ikke giftes 4. maj men 14. maj - jeg fik skrevet forkert. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2004 · Rapportér indlæg Hejsa Jeg skal giftes den 13. august i Vor Frue Kirke i Århus Knus Fra Bettina ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2004 · Rapportér indlæg Hejsa Jeg skal giftes i juli 2005 dato/kirke endnu ikke fastlagt, da vi har 2 muligheder. Nina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2004 · Rapportér indlæg Sikke mange der skal giftes på "vores dag". Måske vi skulle lave en pinselørdag- klub 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2004 · Rapportér indlæg Så er listen opdateret igen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2004 · Rapportér indlæg Hey alle sammen Også mig................. Jeg skal giftes D 7. maj 2005 i horsens Kirke ?????????? Knus.. Diana. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2004 · Rapportér indlæg vi skal giftes d 9 apil 2005 i kr. såby kirke festen skal holdes på Krgarup gods:-) knus milla :horse: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2004 · Rapportér indlæg Hejsa Ja, der jo lang tid til, men..... Det kan hurtigt blive 2005. Jeg skal giftes d. 4. juni 2005 i Kirkeby Kirke på Fyn. Med venlig hilsen Anne :bath: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2004 · Rapportér indlæg Hejsa. Jeg vil da også lige være med. Jeg skal giftes den 30. juli 2005 i Hornbæk Kirke. Knus Pia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2004 · Rapportér indlæg :P Jubii..... Jeg skal rigtig giftes i 2005 den 25 juni på min 30 år's fødselsdag. det var også sidste chance for at min mand kunne fortsætte med at være min mand. er i forvirret? Vi blev borgerligt viet i al hemmelighed i 2001 for at sikre vores børn. Men vi var jo begge studerende så vi havde ikke penge til bryllup, så han lovede mig at vi senest når jeg blev 30. Skulle vi giftes rigtigt. altså i Rolfsted kirke på fyn. i en desigenet kjole fra min faster, opsat hår og makeup af min kusine som er stylist. Hestetrukket vogn med forriddere af nogle bekendte. Festen havde jeg en drøm om at vi skulle holde på Egeskov, men det har vi nok ikke råd til, men vi har da lov til håbe på at det kan lade sig gøre. Og vores børn skal naturligvis være brudepige og brudesvend. Jeg glæder mig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2004 · Rapportér indlæg Jeg skal giftes med drømmemanden d. 27 august 2005 i Sct. Bendts kirke i Ringsted (kl. 11 ;) ) Knus fra Henriette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2004 · Rapportér indlæg Hejsa Jeg skal giftes d. 4. juni 2005 i Hvorslev Kirke, festen afholdes på Skive Kaserne. Genial timing efter min mening da jeg fylder 30 d. 5. juni. Alle gæsterne skal overnatte på kasernen og så holder jeg fødselsdag med brunch. Lyn 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2004 · Rapportér indlæg Så er listen opdateret igen :drink2: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2004 · Rapportér indlæg Hey alle sammen Også mig................. Jeg skal giftes D 7. maj 2005 i horsens Kirke ?????????? Knus.. Diana. Hjej,Jeg så lige at du skal giftes i Horsens, du ved stadig ikke hvor eller???? Jeg skal giftes i Horsens den 14. august 2004, det bliver skønt. Jeg glæder mig til at høre lidt mere om hvor og hvor det skal holdes Maria 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites