Lajla

3D billeder

99 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih altså - jeg har altid HADET de billeder. De var meget moderne for år tilbage, og så sad hele min familie der: 'ej, se en giraf...' osv... Og jeg kan ikke se dem dem!!! Ikke at jeg i kke har prøvet, men jeg er lodret skeløjet på mit højre øje, så jeg KAN ikke se dem! Totalt unfair - øv altså :buhoo:

Du har en lidelsesfælle - jeg kan se nada ovenikøbet både med og uden briller - ved ikke om det er en bygningsfejl...........rart midt i alt det miserable at være to :thumbsupsmileyanim:

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fugl

post-22726-1188242680.jpg

:oops:

Jeg er altså ret sikker på, at denne her er en løve og ikke en fugl.. Men det er måske bare mig som ser noget andet ??

Men ellers er de da ret sjove dem her..

nej det er ikke kun dig, jeg tænkte også at det var da en underlig fugl... men ellers så er de super gode Laila... :) havde helt glemt den slags billeder... og det kræver da lige lidt træning at kunne finde dem igen...

:toot:

0

Del dette indlæg

Fugl

post-22726-1188242680.jpg

:oops:

Jeg er altså ret sikker på, at denne her er en løve og ikke en fugl.. Men det er måske bare mig som ser noget andet ??

Men ellers er de da ret sjove dem her..

nej det er ikke kun dig, jeg tænkte også at det var da en underlig fugl... men ellers så er de super gode Laila... :) havde helt glemt den slags billeder... og det kræver da lige lidt træning at kunne finde dem igen...

:toot:

:fløjt: - I har helt ret! Sorry! Jeg har rettet det... :td: fordi I gjorde opmærksom på det! Har I ikke nogle?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih altså - jeg har altid HADET de billeder. De var meget moderne for år tilbage, og så sad hele min familie der: 'ej, se en giraf...' osv... Og jeg kan ikke se dem dem!!! Ikke at jeg i kke har prøvet, men jeg er lodret skeløjet på mit højre øje, så jeg KAN ikke se dem! Totalt unfair - øv altså :buhoo:

Du har en lidelsesfælle - jeg kan se nada ovenikøbet både med og uden briller - ved ikke om det er en bygningsfejl...........rart midt i alt det miserable at være to :)

Beatles

Altså jeg kan stirre mig helt blind på dem - og kan ikke se en dyt! Øv jeg vil så gerne... men det eneste jeg opnår er hovedpine af at sidde og stirre så længe :oops:

Vil bare udtrykke min glæde ved ikke at være den eneste der ikke kan se noget som helst ... ikke engang der hvor løsningen er kan jeg spotte det :toot: ville ellers gerne

Lene

0

Del dette indlæg

:toot: - I har helt ret! Sorry! Jeg har rettet det... :) fordi I gjorde opmærksom på det! Har I ikke nogle?

desværre nej, havde vist nok en del den gang de var på 'mode' men det er længe siden... er det nogen du selv sidder og laver? hvordan får du løsningen frem på den der måde, på nogen af dem?

0

Del dette indlæg

:td: - I har helt ret! Sorry! Jeg har rettet det... :oops: fordi I gjorde opmærksom på det! Har I ikke nogle?

desværre nej, havde vist nok en del den gang de var på 'mode' men det er længe siden... er det nogen du selv sidder og laver? hvordan får du løsningen frem på den der måde, på nogen af dem?

Nej-nej - det kan jeg ikke!! :toot: Måske derfor, jeg er så facineret af dem??!! :)

0

Del dette indlæg

Du har en lidelsesfælle - jeg kan se nada ovenikøbet både med og uden briller - ved ikke om det er en bygningsfejl...........rart midt i alt det miserable at være to :)

Beatles

Altså jeg kan stirre mig helt blind på dem - og kan ikke se en dyt! Øv jeg vil så gerne... men det eneste jeg opnår er hovedpine af at sidde og stirre så længe :oops:

Vil bare udtrykke min glæde ved ikke at være den eneste der ikke kan se noget som helst ... ikke engang der hvor løsningen er kan jeg spotte det :toot: ville ellers gerne

Lene

Jeg har heller aldrig kunnet se en dyt.......alle andre kan og jeg kan bare se nada....øv...

0

Del dette indlæg

:fløjt: - I har helt ret! Sorry! Jeg har rettet det... :td: fordi I gjorde opmærksom på det! Har I ikke nogle?

Nej-nej - det kan jeg ikke!! :oops: Måske derfor, jeg er så facineret af dem??!! :toot:

det kan være... de er også meget sjove... men det er en intersse jeg må have for mig selv, Karsten er så fuld af bygningsfejl og skelen på øjnene, at han lige som så mange andre heller ikke kan se dem...

hmm det kunne da være man skulle prøve at se om man kunne finde en guide til at lave dem... det ku da være skægt

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer