Lajla

3D billeder

99 indlæg i dette emne

For at kunne se dem skal man ikke kigge direkte på dem som sådan.. Man ska rette blikket mod billedet og så lissom stirre lidt tom på billedet, ha blikket rettet mod midten af billedet hele tiden, ikke nogen med at sidde og flakke med öjnene..

Det er min forklaring til hvordan jeg kan se dem..

Tak Lajla, de er rigtig sjove... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih altså - jeg har altid HADET de billeder. De var meget moderne for år tilbage, og så sad hele min familie der: 'ej, se en giraf...' osv... Og jeg kan ikke se dem dem!!! Ikke at jeg i kke har prøvet, men jeg er lodret skeløjet på mit højre øje, så jeg KAN ikke se dem! Totalt unfair - øv altså :buhoo:

Du har en lidelsesfælle - jeg kan se nada ovenikøbet både med og uden briller - ved ikke om det er en bygningsfejl...........rart midt i alt det miserable at være to :)

Beatles

Altså jeg kan stirre mig helt blind på dem - og kan ikke se en dyt! Øv jeg vil så gerne... men det eneste jeg opnår er hovedpine af at sidde og stirre så længe :oops:

Vil bare udtrykke min glæde ved ikke at være den eneste der ikke kan se noget som helst ... ikke engang der hvor løsningen er kan jeg spotte det :toot: ville ellers gerne

Lene

Enig. Kan se nul og niks ...andet end en masse fnidder...har forsøgt at stirre tomt, men der dukker intet op.

0

Del dette indlæg

For at kunne se dem skal man ikke kigge direkte på dem som sådan.. Man ska rette blikket mod billedet og så lissom stirre lidt tom på billedet, ha blikket rettet mod midten af billedet hele tiden, ikke nogen med at sidde og flakke med öjnene..

Det er min forklaring til hvordan jeg kan se dem..

Tak Lajla, de er rigtig sjove... :)

nu kan jeg sagtens selv se dem, men det er ikke alle der kan, min mand både skeler og har bygningsfejl, så han kan ikke se noget som helst i de her billeder... min far påstå også at han ikke kan se dem, men jeg ved ikke om det mere er for han ikke forstår hvordan man 'kalder' billedet frem...

:toot::oops:

0

Del dette indlæg

Ih altså - jeg har altid HADET de billeder. De var meget moderne for år tilbage, og så sad hele min familie der: 'ej, se en giraf...' osv... Og jeg kan ikke se dem dem!!! Ikke at jeg i kke har prøvet, men jeg er lodret skeløjet på mit højre øje, så jeg KAN ikke se dem! Totalt unfair - øv altså :buhoo:

Du har en lidelsesfælle - jeg kan se nada ovenikøbet både med og uden briller - ved ikke om det er en bygningsfejl...........rart midt i alt det miserable at være to :thumbsupsmileyanim:

Beatles

Altså jeg kan stirre mig helt blind på dem - og kan ikke se en dyt! Øv jeg vil så gerne... men det eneste jeg opnår er hovedpine af at sidde og stirre så længe :bearhug:

Vil bare udtrykke min glæde ved ikke at være den eneste der ikke kan se noget som helst ... ikke engang der hvor løsningen er kan jeg spotte det :) ville ellers gerne

Lene

Enig. Kan se nul og niks ...andet end en masse fnidder...har forsøgt at stirre tomt, men der dukker intet op.

Tilslutter mig her. Kan ikke se en dyt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Du har en lidelsesfælle - jeg kan se nada ovenikøbet både med og uden briller - ved ikke om det er en bygningsfejl...........rart midt i alt det miserable at være to :thumbsupsmileyanim:

Beatles

Altså jeg kan stirre mig helt blind på dem - og kan ikke se en dyt! Øv jeg vil så gerne... men det eneste jeg opnår er hovedpine af at sidde og stirre så længe :cheerleader3:

Vil bare udtrykke min glæde ved ikke at være den eneste der ikke kan se noget som helst ... ikke engang der hvor løsningen er kan jeg spotte det :cheerleader3: ville ellers gerne

Lene

Stemer også lige i med koret....ØV...har altid gerne ville se dem...nej det KAN jeg bare ikke. (Kunne godt begynde at tvivle på om der overhovedt er noget..."de andre" siger bare der er noget for at holde det hemmeligt for alle os der ikke er med i den hemmelige klub....ØV!!!) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har en lidelsesfælle - jeg kan se nada ovenikøbet både med og uden briller - ved ikke om det er en bygningsfejl...........rart midt i alt det miserable at være to :cheerleader3:

Beatles

Altså jeg kan stirre mig helt blind på dem - og kan ikke se en dyt! Øv jeg vil så gerne... men det eneste jeg opnår er hovedpine af at sidde og stirre så længe :cheerleader3:

Vil bare udtrykke min glæde ved ikke at være den eneste der ikke kan se noget som helst ... ikke engang der hvor løsningen er kan jeg spotte det :cheerleader3: ville ellers gerne

Lene

Stemer også lige i med koret....ØV...har altid gerne ville se dem...nej det KAN jeg bare ikke. (Kunne godt begynde at tvivle på om der overhovedt er noget..."de andre" siger bare der er noget for at holde det hemmeligt for alle os der ikke er med i den hemmelige klub....ØV!!!) :blush:

Ja jeg er altså også lidt overrasket over at jeg heller ikke kan se det. Jeg synes ellers jeg plejer at være god til sådan noget.

Jeg har nok set meget sjov ud mens jeg har siddet og skelet og flyttet hovedet frem og tilbage - længere væk og tættere på :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer