Guest s-m-r

Barnepige??

9 indlæg i dette emne

Vi skal have en barnepige med til vores bryllup - som tager med sine forældre fra København til Jylland, hvor hun så skal passe vores to børn... Der vil selvfølgelig være andre som vil hjælpe til men hun skal sørge for at de hygger sig og skifte ble og lege med dem. Vi har så bestilt et værelse til hende og børnene, hvor de skal sove og hun er jo selvfølgelig med til middagen.

Men så kommer vi til betalingen - hun siger at det må vi selv om, hvor meget hun skal have. Hun er 17 - snart 18. Og vi har tænkt os at give hende 1000 kr samt et gavekort til matas på 300,- Er det ok??

Hun bruger jo faktisk en hel weekend, fra lørdag formiddag til søndag middag...

Har ingen erfaringer vedr. barnepiger, men min kommende mands datter på snart 12 - er også med til at hjælpe...

Kom endelig med din mening!!! :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også, det lyder fint. 1000 kroner er mange penge i den aldre, er det ikke?

Mit bedste råd er bare at have aftalerne 110% på plads på forhånd, så der ikke bliver bøvl bagefter...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

syntes det er en meget god betaling hun får. (hun får aldrig et job som det igen.)

Har selv arbejdet meget som barnepige, og for job der vare 24 timer var det ofte kun 800,- kr.

men syntes det er en kanon pris i giver hende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores barnepige er 21 år. Hun havde begge unger fra 11 om formiddagen til næste dag kl. 15. Og hun fik 1000 kr, en ramme øl, 5 pk smøger og en flaske sprut. Og så kørte vi hende hjem.

Hun ville slet ikke have noget for det, men det brød jeg mig heller ikke om.

Jeg synes det lyder som en god løn.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer