Maria Scharff Mejlstrup

Maria & Michaels Bryllup d.16.08.08

156 indlæg i dette emne

Hej Maria.

Jeg vil lige høre, hvor har du/ i bestilt M&M's fra? Hvad har i givet og hvor meget har i fået (i gram/ antal). Jeg overvejer nemlig også personlige M&M's men kan ikke helt gennemskue hjemmesiden! :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

Hej igen Heidi.

Jeg har købt mine M&Ms på www.mymms.com. Jeg har købt 8 poser, altså ca. 1600 gram.

De sender desværre ikke til Danmark, så jeg fik en kollegas søster til at bestille dem for mig og så tog min kollega dem med hjem til mig..

Jeg ved at man kan få dem i alle de forskellige farver på www.sweetbe.com, men det er så uden skrift på.

Men hvis du har nogle venner eller noget i USA, så kan du få dem til at bestille dem for dig derinde...

Kram Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW hvor er du smuk i din kjole.

Den sidder som støbt på dig! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Knus Nathasia

Hej Natasia...

Tak for din mening... Dejligt at høre andre synes den er fantastisk på mig...

Har været lidt presset på det sidste så er ikke blevet helt opdateret i din tråd... Fy og :cheerleader3: til mig...

Kram Maria :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Damn kjolen er smuk til dig! Og din ring er altså også superflot - masser af bling bling! :thumbsupsmileyanim:

Tak søde...

Jeg elsker også både min ring og min kjole...Det er fantastisk at kunne være lidt prinsessegtig, bare den dag ikke?

Kram Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du ser helt ulideligt skøn ud i den kjole. :thumbsupsmileyanim:

Og gommens tøj kommer til at passe fint til, hvis han bare ka finde ud af at efterleve dine ønsker. :thumbsupsmileyanim:

Ih altså hvor er du sød, jeg kan næsten ikke klare alt den ros... :cheerleader3:

Ja jeg synes gommens tøj er fantastisk, og tror nu nok han vælger noget i den stil, han vil jo gerne gøre mig glad...

Er i fuld gang med at læse mig igennem din tråd...

Kram Maria

0

Del dette indlæg

Elsker din kjole - og hvor ser du bare dejlig ud selvom du var syg :thumbsupsmileyanim:

Tak for linket til knalderne og papiret - det tror jeg vist lige jeg skal have checket ud :thumbsupsmileyanim:

Hej Stinne...

Det var da så lidt med linket, vi skal jo hjælpe hinanden herinde...

Og tak for de søde ord om min kjole, din er også helt fantastisk, og jeg elsker også dine make up ideer... Vil give dig fuldstændig ret i at man skal se smuk og naturlig ud på dagen og ligne sig selv...Bare i super smuk udgave....

Knus Maria

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Fantastisk smuk kjole :cheerleader3::cheerleader3:

Hej Pernille...

Tak for din hilsen.

Vil også lige benytte lejligheden til at sige undskyld for at jeg ikke har fået svaret dig ang. neglene..

Men hun var på ferie og jeg var lige nødt til at vente på at hun kom hjem, så jeg kunne høre hende om det var ok, jeg gav hendes nummer ud..

Hun har desværre så meget at lave for tiden, så hun ikke lige tager flere kunder pt. Så kan desværre ikke give dig hendes nummer...

Sorry...

Knus Maria

0

Del dette indlæg

Virkelig smuk kjole du har fået dig. Jeg er helt vild med stropperne og udskæringen - det er så flot med blonder :thumbsupsmileyanim:

Hej du...

Tak for din hilsen...

Jeg er også helt vildt med stropperne og ryggen især, det var det der gjorde jeg valgte den fremfor en anden jeg prøvede som var i fuld blonde...

Men jeg ELSKER min kjole..

Kram Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh jeg er Så sur idag...Bliver simpelthen nødt til at komme ud med mine aggressioner...

Jeg er simpelthen så træt at at folk skal blande sig i, hvem vi har valgt at invitere til VORES bryllup..

Det startede med at min farmor ringede til mig, lige efter invitationerne var sendt ud, og spurgte mig om Gitte, Martin og Anna, (Mine kusiner og fætter på min mors side af familien, som er VOKSNE og som jeg stort set er vokset op sammen med som søskende) nå men min farmor vil så gerne vide om de skal med til mit bryllup, hvilket jo selvfølgelig er en selvfølge eftersom de nærmest er som søskende for mig...Men jeg vidste jo godt hvad det drejede sig om...Mine fætre på min fars side er ikke inviteret og det skulle min farmor så pludselig blande sig i... :thumbsupsmileyanim:

Det skal lige siges at mine fætre på min fars side er 10 og 12 år, og går i mine øjne stadig under kategorien BØRN...Vores bryllup er børnefri og jeg synes der er en væsentlig forskel på om man er 10 eller 28???

Men det synes min farmor ikke og begyndte på alt muligt pis om at jeg havde valgt den side af familien fra og at de intet betød for mig...Hvad sker der lige, der har jeg bare ALDRIG gjort...Ikke engang det der ligner...

Så jeg fik en hjerneblødning og fortalte min farmor at hvis der var nogle der havde valgt side var det da vist hende og hvis ikke de kunne acceptere hvordan vi holdt VORES bryllup kunne de blive væk...

Så forstod hun pludselig og sagde at selvfølgelig kom de...

Arghhhh var allerede godt gnaven der, og dagen efter kommer så det næste sure opstød.....

Michaels lillesøster ringer og spørger om det ikke er en fejl at Jesper ikke er inviteret..

Jesper er Michaels fars, nye kones søn, som vi max. ser 4 gange om året... Vi taler aldrig med ham, Michael har ikke hans nummer eller noget og vi er aldrig inviteret med til noget han holder...

Vi er i forvejen mange mennesker til vores bryllup og Jesper er bare ikke en person vi har behov for er der, på en dag hvor man er så personlig, da han ikke siger os noget som helst...

Michael fortalte så sin søster at nej, Jesper er ikke inviteret og fortalte hende hvorfor...

Hun forstod (troede vi) og lagde på.

Hun ringede så igen dagen efter og sagde at hun synes vi skulle genoverveje... Hvad sker der lige? Er det bare mig, eller er det ikke Michael og jeg dder skal bestemme hvem der skal og ikke skal med til vores bryllup?????

Jeg synes simpelthen ikke man kan tillade sig og blande sig i hvem andre folk inviterer til deres fest....

Hvad mener I??? Er jeg helt forkert på den her eller hva????

Så kommer endelig årsagen til at jeg er så pisse hamrende sur idag...

Igår aftes kl. ca. 22, fik Michael en opringning fra sin far der meddeler at hverken hans kone eller HAM selv kommer til vores bryllup, fordi Jesper ikke er inviteret..

Og lige en ting mere, på lørdag var vi ikke velkomne til den frokost de inviterede os til sammen med Michaels to søstre og Jesper for en uge siden...

Hvad fanden sker der lige????

Tænk at man kan finde på at vælge sin egen søn fra på den måde???

Michael var helt rystet og ked af det selvfølgelig...Specielt fordi det ikke er første gang hans far har valgt dem fra til fordel fra hans nye kones søn....

Jeg kan ikke holde ud og se ham ked af det... Men samtidig så bakker jeg ham fuldstændig op i at han ikke gider se sin far mere...Sådan en mand kan man ikke bruge til noget...Så fra nu af, så findes der ingen svigerfar i min verden....

Men hvad mener i? Der er først svarfrist 1 juli, og han har truffet en så svær beslutning i mine øjne ihvertfald, på under 14 dage....

Trænger til kram, medfølelse og opmuntring... Jeg er så tosset, skuffet og ked af det nu....

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Et bryllup får virkelig det værste frem i folk... :ban: Forstår ikke at så mange brudepar kommer i den situation hvor andre blander sig i gæstelisten. Det er brudeparrets bryllup og ingen andres. Hvis de ikke er enige i hvem der er inviteret og hvem der ikke er inviteret, så må de holde det for sig selv, for det er ikke deres fest! :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Håber at humøret er bedre nu hvor du har fået det ned på skrift.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kan jeg også lige opdatere lidt ang. Michaels påklædning..

Han skal til Thailand og have det syet her i maj måned, men jeg må ikke se eller vide hvordan det ser ud før på dagen. Når jeg ikke må vide hvad du har på må du heller ikke siger han... Det er så sødt så meget han går op i det..

Men men men, man prøver jo at give ham lidt input om hvad man synes er fint, så disse billeder har jeg mailet til ham...

post-30007-1209029879.jpg

post-30007-1209029871.jpg

I really like, og jeg er næsten sikker på hans tøj skal være lyst... Det er skoene ihvertfald, for dem har jeg selv givet ham...

Her er skoene

post-30007-1209030118.jpg

post-30007-1209030148.jpg

Hvad synes i?

Heheh - de mænd!! Min forlovede er også sådan - jeg skal bare blande mig uden om mht hans tøj - den skal han og hans forlover nok klare - tror dog det ender med noget brunt/lysebrunt....

fede sko!!

....og..... MEGET FLOT KJOLE du har fundet :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Micsen
0

Del dette indlæg

Så kan jeg også lige opdatere lidt ang. Michaels påklædning..

Han skal til Thailand og have det syet her i maj måned, men jeg må ikke se eller vide hvordan det ser ud før på dagen. Når jeg ikke må vide hvad du har på må du heller ikke siger han... Det er så sødt så meget han går op i det..

Men men men, man prøver jo at give ham lidt input om hvad man synes er fint, så disse billeder har jeg mailet til ham...

post-30007-1209029879.jpg

post-30007-1209029871.jpg

I really like, og jeg er næsten sikker på hans tøj skal være lyst... Det er skoene ihvertfald, for dem har jeg selv givet ham...

Her er skoene

post-30007-1209030118.jpg

post-30007-1209030148.jpg

Hvad synes i?

Heheh - de mænd!! Min forlovede er også sådan - jeg skal bare blande mig uden om mht hans tøj - den skal han og hans forlover nok klare - tror dog det ender med noget brunt/lysebrunt....

fede sko!!

....og..... MEGET FLOT KJOLE du har fundet :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Ja de er sku sjove ikke...Rigtig hemmelighedsfulde...

Synes dog også det er sødt, det viser jo bare at de går op i det...

Har vist ikke været forbi din tråd, så der vil jeg straks springe over og kigge....

Ja, skoene er super fede, Michael er ægte Versace freak, så da han så de sko i NY var han solgt... Nu har jeg så også lige investeret i et par Versace manchetknapper som han får i fødselsdagsgave... Så kan han rigtig blive liret på dagen.. :thumbsupsmileyanim:

Og tak for ordene om min kjole, synes også klart det var den bedste til mig...

Knus

0

Del dette indlæg

Et bryllup får virkelig det værste frem i folk... :ban: Forstår ikke at så mange brudepar kommer i den situation hvor andre blander sig i gæstelisten. Det er brudeparrets bryllup og ingen andres. Hvis de ikke er enige i hvem der er inviteret og hvem der ikke er inviteret, så må de holde det for sig selv, for det er ikke deres fest! :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Håber at humøret er bedre nu hvor du har fået det ned på skrift.

Hvor er du sød. Tusind tak for opmuntringen....

Der varmer at der er nogle der er medfølende...

Knuser tilbage :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Okay jeg er målløs over din svigerfars opførsel - Det kan man da ikke, så kender man virkelig sin familie i disse situationer. Men så ved I da hvor I står.. Er dog meget ked af det på michaels vegne...

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Ja ikke, sådan havde jeg det også, men som Michael og jeg blev enige om..Tabet må være størst for ham....

Fatter ikke at man kan vælge sine børn fra....

Men tak for forståelsen søde....

Kram tilbage

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maria,

jeg er ked af at høre om jeres problemer med Michaels far. Desværre er det min erfaring at netop i forbindelser med bryllupper etc, viser dem man har omkring sig fra deres "virkelige" side.

Jeg synes på ingen måde at hans far kan være hans opførsel bekendt. Og umiddelbart synes jeg at det lyder som om at det er den nye kone der bestemmer i det forhold. Jeg har af samme årsag heller ingen kontakt til min far, da han har valgt sin nye kone til og os børn fra. Og det gad jeg ikke at stå model til.

Jeg håber, at I begge får en vidunderlig dag alligvel med dem som holder af jer.

0

Del dette indlæg

Hej Maria,

jeg er ked af at høre om jeres problemer med Michaels far. Desværre er det min erfaring at netop i forbindelser med bryllupper etc, viser dem man har omkring sig fra deres "virkelige" side.

Jeg synes på ingen måde at hans far kan være hans opførsel bekendt. Og umiddelbart synes jeg at det lyder som om at det er den nye kone der bestemmer i det forhold. Jeg har af samme årsag heller ingen kontakt til min far, da han har valgt sin nye kone til og os børn fra. Og det gad jeg ikke at stå model til.

Jeg håber, at I begge får en vidunderlig dag alligvel med dem som holder af jer.

Hej Mette..

Hvor er du bare sød, bliver helt rørt over din besked...Jeg tror desværre du har ret i at folk viser deres "virkelige" side i sådanne situationer, jeg kan bare ikke forstå at man kan vælge sine egne børn fra.

Men ja, hans nye kone må styre ham fuldstændig...Desværre har vi set samme problem med Michaels bedste ven gennem hele livet. De ses heller ikke mere, pga. hans kæreste, det er simpelthen utroligt...

Er virkelig ked af at høre at du har samme problem med din far, men så kan jeg godt forstå man vil være foruden... Sådan har Michael det også, og når det kommer til stykket er det jo de fantastiske fædre der kommer til at føle mest tab... Tænk når der kommer børnebørn og sådan, så kan det godt være de vågne op...Men så er det bare for sent... Man gider ikke finde sig i hvad som helst, heller ikke selvom det er familie...

Jeg er helt sikker på vi får en fantastisk dag... Heldigvis er mine forældre helt fantastiske og vores venner har virkelig vist sig fra en meget bedre side end vi troede, så det er jo helt fantastisk...

Jeg håber også jeres dag bliver helt vidunderlig...

Endnu engang tusind tak for din søde besked...

Den varmer virkelig....

Kæmpe Kram til dig fra mig

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Fantastisk smuk kjole :blink::bestwishes:

Hej Pernille...

Tak for din hilsen.

Vil også lige benytte lejligheden til at sige undskyld for at jeg ikke har fået svaret dig ang. neglene..

Men hun var på ferie og jeg var lige nødt til at vente på at hun kom hjem, så jeg kunne høre hende om det var ok, jeg gav hendes nummer ud..

Hun har desværre så meget at lave for tiden, så hun ikke lige tager flere kunder pt. Så kan desværre ikke give dig hendes nummer...

Sorry...

Knus Maria

Det er helt i orden. Jeg har masser af tid til at finde en anden. Det er jo først til næste år, at jeg skal bruge en. Men tak fordi du spurgte hende :balloons:

Øv hvor er jeg bare ked og ikke mindst træt af personer, der ikke kan se længere ud, end til deres egen lille næsetip. Egoisme i den grad er simpelthen noget, der frastøder mig noget så grusomt. Det er et tab for begge parter og jeg er ked af, at Michaels far har truffet et valg, som på mig er helt forkert.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Fantastisk smuk kjole :blink::bestwishes:

Hej Pernille...

Tak for din hilsen.

Sorry...

Knus Maria

Det er helt i orden. Jeg har masser af tid til at finde en anden. Det er jo først til næste år, at jeg skal bruge en. Men tak fordi du spurgte hende :balloons:

Øv hvor er jeg bare ked og ikke mindst træt af personer, der ikke kan se længere ud, end til deres egen lille næsetip. Egoisme i den grad er simpelthen noget, der frastøder mig noget så grusomt. Det er et tab for begge parter og jeg er ked af, at Michaels far har truffet et valg, som på mig er helt forkert.

Hej søde Pernille...

Tusind tak for din søde hilsen...Jeg kan heller ikke forstå at sådan en glædelig begivenhed kan få folk til at ryge op i det røde feldt...Og kan slet ikke forstå at folk bliver så eegoistiske, det er jo altså ikke deres dag men vores...

Er sikker på vi nok skal få en fantastisk dag alligevel... De mennesker der kommer skal ihvertfald gøre deres bedste for at vi får en fantastisk dag...

Er der ellers gang i noget med at mødes? Kunne virkelig godt tænke mig at komme med selvom I andre har mødtes nogle gange efterhånden...

Knus

0

Del dette indlæg

Hej Maria

Nu tillader jeg mig lige at "blande" mig....

Vi er en masse zillaer der skal mødes hos mig på fredag (i Vallensbæk), så hvis du kan, er du mere end velkommen - det er ikke en lukket klub :loveboard:

Vi skal teste mine chokoladefontæner !!!! - og ellers hygge med god mad og drikke....

Jo flere, jo bedre !!!

Ellers må vi bare mødes en anden gang.

Maya

0

Del dette indlæg

Hej Maria

Nu tillader jeg mig lige at "blande" mig....

Vi er en masse zillaer der skal mødes hos mig på fredag (i Vallensbæk), så hvis du kan, er du mere end velkommen - det er ikke en lukket klub :loveboard:

Vi skal teste mine chokoladefontæner !!!! - og ellers hygge med god mad og drikke....

Jo flere, jo bedre !!!

Ellers må vi bare mødes en anden gang.

Maya

Hej Maya...

Det lyder super hyggeligt, havde godt lige læst om det tidligere idag...

Jeg skal godt nok en lille tur hjem forbi en veninde, da hendes mand skal hjælpe os med mad ideer. Men hvad tid er det? Og må jeg evt. komme senere??? Så vil jeg nemlig meget gerne det....

Knus Maria

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer