Maria Scharff Mejlstrup

Maria & Michaels Bryllup d.16.08.08

156 indlæg i dette emne

Index

Så må jeg hellere få opdateret lidt og få lavet mig et index, så det hele er lidt nemmere at finde rundt i.

Kirken, festen, kørsel og diverse.

Frieriet læs her

Farvevalg: Hvid, Lyserød/Pink og sølv

Kirken se her

Festlokalet se her

Kørsel fra kirken her

Tøj, sko, hår, smykker til bruden

Min forlovelsesring her

Min vielsesring Her

Brudeskoene se her og på min fod se her

Min kjole se her

Sådan skal mit hår være se her

Bordet, Pynt, kage og diverse.

Kagesmagning mums se her

Sådan bliver kagen se her

Topfigur til kagen se her

Invitationerne se her

Sukker til kaffen her

Bordkort her

M&M´s her

Morgengaven her

Historien om Maria & Michael

Så tror jeg endelig jeg fandt ud af det, så nu vil jeg lige starte med at præsentere mig selv ordentligt..

For lige at kunne følge lidt med kan jeg lige skrive lidt om hvordan jeg mødte min kommende mand Michael.

Faktisk har jeg vidst hvem han var siden jeg var omkring de 9 år gammel.

Min kære kusine Gitte er barndomsveninder med Michaels lillesøster Linda, så gennem hende, altså Gitte har jeg mødt Michael flere gange gennem årene

Så skete der jo det Lørdag d. 11 Juni 2005, at jeg skulle i byen med alle tøserne fra folkeskolen...En tur der havde været planlagt længe og datoen blev ved med at blive ændret, men til sidst kom vi endelig afsted

Vi endte på Rosie McGees og efter et par drinks stødte jeg på Michael..Var selvfølgelig temmelig kæk og spurgte om ikke vi skulle danse.. Da vi kom ud på gulvet blev jeg så helt genert...Havde jo aldrig rigtig snakket med ham...Han var jo en af min kusines venner

Nå med det gik nu fint og vi dansede et par numre og gik hver til sit... Senere på aftenen kom han ned til mig igen og begyndte at småsludre lidt...Sådan lidt meget "diskrete" spørgsmål om hvor jeg boede og om jeg boede der alene Da han så fandt ud af jeg ingen kæreste havde, sagde han at han meget gerne ville have mit nummer inden han tog hjem

Min veninde var helt fremme i skoene og sagde efter han var gået :"Ej nu stopper du, han er da overhovedet ikke noget for dig" Men hva, han fik mit nummer, vi fulgtes hjem i en taxa og han skrev pænt tak for en hyggelig aften...

De næste dage talte vi i telefon ( Michael var ham der ringede HVER gang...Ja Ja man spiller vel kostbar) og da vi kom til onsdag aften kl.23, hvor jeg gik rundt med uglet hår og nattøj, ringede han og spurgte om han ikke lige skulle komme forbi...Hmm nu?? Ja da, men jeg har jo nattøj på og sådan...

Men sådan blev det nu...Michael kom, og så mig i nattøj på vores 1. date

Vi snakkede og snakkede til kl. 3 om natten, hvor han gav mig et kys på kinden og tog hjem....Så var jeg allerede ved at have lidt hjertebanken :)

Lørdag d. 18 juni, inviterede han mig ud og spise... Vi tog til Roskilde på Østens Perle en Thailandsk restaurant som varmt kan anbefales...Mums..Da vi gik over vejen til restauranten tog han mig hånd og jeg var helt solgt...Totalt sommerfugle i maven

Ved midnatstid kørte han mig hjem, da han skulle i byen med vennerne...

Jeg smuttede igen i nattøjet og hoppede under dynen på sofaen med en god gang virkelighedens CSI...

Kl. 1 ringede han så og spurgte om ikke jeg kom i byen for så kunne vi jo mødes...Se nu var gode råd jo dyre, for hvem skulle jeg lige hive med i byen kl. 1 om natten...

Fik dog fat i min gode ven Ayhan, som var på Park...Fint tænkte jeg, der tager jeg ind, så kan Michael komme hvis han vil...Så jeg sprang i festtøjet, mixede en lille drink mens jeg lagde make-up og tog mutters alene ind til Park, hvor jeg brugte godt en time på at stå i kø...ALENE!!!

Heldigvis havde jeg heldet med mig, og kun 5 min efter jeg var kommet ind fik jeg en sms... "Jeg kommer ind til dig"

Vi havde så den mest fantastiske bytur mig og gutterne...Michael kom derind med Morten og Nicolai, så jeg blev allerede præsenteret for vennerne....

Til sidst var Ayhan blevet så fuld at jeg bad ham om at tage hjem, hvilket han nægtede at gøre, før jeg havde lovet at jeg ikke tog Michael med hjem...

Men men men...Det gjorde jeg... Og endelig fik jeg mit første kys

Dagen efter ringede min kusine og spurgte hvad jeg egentlig havde gang i med Michael og så sagde jeg, tja du kan jo spørge ham ad...Tihi...

Siden den dag har vi været sammen..I tykt og tyndt... det lyder som den perfekte kærlighshistorie, men vi måtte gennem en del, (Den sindsyge ex. kæreste og hendes 3 børn, som jeg jo var så heldig at passe på det fritidshjem hvor jeg arbejde) før det hele var perfekt...Men når vi ser tilbage på det nu, er det med smil på læberne og tanken om at alt det rod gjorde os stærke til at klare ALT...

Og nu står vi her...2 år efter...Med nykøbt lejlighed, og på vej mod ægtefolk at blive :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Martin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

God fornøjelse med planlægningen. I skal giftes lidt efter os kan jeg se, så vi kan følge hinanden længe herinde.

Sikke en dejlig historie om jeres tid sammen. Og skønt at I har fundet ud af det sammen, og er kommet over de værste problemer.

Har I fået planlagt nogle ting allerede? Eller er det kun datoen der er sat?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen...

Bryllupsplanlægningen går super hos mig..

Dato og tidspunkt er fastsat og kirken er booket...

Vi skal giftes d. 16.08.08 kl. 14 i Esajas Kirke på Østerbro... :cheerleader3: Sætter lige et billede ind af kirken.

post-30007-1188544061.jpg

Efter vielsen holder vi reception under kirken i deres super hyggelige lokaler... Vi et temmelig sikre på at vi til receptionen vil have nogle lækre frugtfade samt Verti sprumante i stedet for Champagne... Mums det er lækkert, er der nogle der kender det???

Derudover vil vi have lidt chokolade og sådan lidt let... Jeg synes nemlig ikke der skal serveres for meget når de fleste skal til middag kl.18 og man godt kan nå at spise frokost inden :thumbsupsmileyanim:

Hvad synes I????

Ellers er følgende kommet på plads...

kjolen er købt...Var ude og kigge her i august. Brugte som undskyldning at der jo var udsalg alle vegne, men sandheden er jo at jeg har ventet på dette hele mit liv og kunne da ikke vente med at skulle i gang med at prøve :cheerleader3:

Nå men jeg troede det ville blive super svært at bestemme sig, men nej...De kloge har virkelig ret...Jeg vidste bare det var den da jeg fik den på...Helt fantastisk smuk...Så den hænger nu ved skrædderen og venter på det blir d.16.08.08

Desværre findes der ikke et eneste billede af den på nettet, men skal nok lige prøve og finde en der kan ligne lidt ;)

Sko og slør et også i hus, og disse ting ligger godt gemt derhjemme :cheerleader3:

Jeg har valgt et gulvlangt slør med sølv perle blonde i kanten... Det var nemlig helt perfekt til kjolen...

Skoene kan I se her :respekt:post-30007-1188544956.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Make-uppen skal vi fantastiske veninde Jette sørge for... Hun er uddannet make-up artist og kan bare gøre mig så smuk...

Jette blev gift med sin udkårne d. 28 April i år, og er den eneste af mine veninder der er gift :cheerleader3:post-30007-1188545832.jpg

Håret er jeg meget i tvivl om, men jeg ved at det er min papkusine Julie som skal lave det. Hun er simpelthen så dygtig og jeg vil være helt tryg ved at overlade mit hår til hende...Jeg vil gerne have håret sat op, da kjolen har den mest fantastiske ryg...Virkelig en der siger spar to :thumbsupsmileyanim:

Tænker måske på noget i den her stil post-30007-1188545956.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

wauw, det er lige præcis min kjolestil du har gang i dér! Det er et par af dem jeg skal have billeder med af når jeg skal ud og prøve, så de kender min stil.. Nu glæder jeg mig godt nok endnu mere til at se et billede af din :thumbsupsmileyanim: Og billederne af hår er også super fede, jeg kan virklig godt lide det med perler i..

Hvor er det dejligt i har fundet sammen og klaret skærene, og hvor ser I søde ud på billedet :cheerleader3: Du har styr på meget allerede, med kjole, lokaler osv, godt gået..

Jeg skal selv giftes næste år i juli, yai!

Og forresten, velkommen til :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej du... Og tak, er glad for at høre du kan lide min stil... Faktisk var jeg ret sikker på at jeg ville ha det helt store skrud, men nu er det jo sådan at Michael er halvt thai og en lille fyr, så han ville jo forsvinde helt i alt tyllet :thumbsupsmileyanim:

Jeg selv er heller ikke så stor, 164cm, så den her stil var bare så perfekt...Jeg er vild med kjoler som er født med stropper...Så blir man nemlig ikke så bar :cheerleader3:

Og forresten lige et spørgsmål...Hvordan får man et billede ind under sit navn ligesom du har? På min er der jo kun billede når man vælger at se min profil :cheerleader3: Sorry, men er temmelig ny i det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde

IIhh nogle fine kjoler - blev der slet ikke taget billeder af dig i din???

Tihi - jeg ville gerne være 1,64 - det er 9 cm højere end mig ;)

Kender godt det med at prøve lkjoler hurtigt - prøvede små 3 uger efter martin var på "knæ" :cheerleader3: Og jeg fandt den :bestwishes: Var kun et sted og det var den første jeg prøvede - tihi - prøvede flere bagefter men det skulle være den ;)

Kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frieriet :cheerleader3:

Nå så må jeg hellere lige afsløre hvordan Michael friede til mig Det var åbenbart noget manden havde planlagt siden jul :cheerleader3:

Vi skulle afsted på ferie til New York og Hawaii i juli måned og jeg tog afsted totalt uvidende... :thumbsupsmileyanim:

Vi startede med 5 dage i New York, hvor vi primært brugte tiden på shopping... Skulle jo selvfølgelig lige en tur i Tiffany & Co og se min drømmering, jeg var stødt på i London for to år siden...

Nå men smuk var den jo stadig og jeg stod og faldt helt i svime over den, men lagde den jo til sidst og gik... Det er jo en dyr sag og jeg ville jo aldrig give mig selv sådan en ring...Det er jo ligesom en forlovelsesring.

Nå men dagene gik og vi tog videre til Hawaii...Der gik ferien også sin gang men da vi nåede til den sidste ø, Kauai, skulle vi ud og spise, på den mest fantastiske lille restaurant post-30007-1188973139.jpg

Der sad vi så og hyggede mens vi snakkede og spiste og pludselig kigger jeg på Michael og ser han har tårer i øjnene..Jeg spørger selvfølgelig om der er noget galt og han svarer " Nej jeg er bare glad" Derefter fortsætter han med at sige at han har en gave til mig og at jeg vil få et mundtligt kort...

Derpå kommer der så den sødeste og mest fantastiske kærlighedserklæring og en kæreste der bare er helt vildt rørt...

Tid sidst kommer han over til mig og lægger sig ned på knæ, åbner æsken med Tiffany ringen og spørger, inden hans stemme knækker fuldstændig..."Vil du gifte dig med mig"... Det var så vildt, og jeg havde jo aldrig drømt om at få den ring...Han er jo ikke rigtig klog og må virkelig elske mig højt

Sagde selvfølgelig ja med det samme, og så sad vi ellers der, mutters alene på restauranten og var overlykkelige og rørte...

Helt fantastisk frieri og helt fantastisk aften..

Sætter lige et billede ind af ringen og også et af det nyforlovede par

post-30007-1188973567.jpg

post-30007-1188973702.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser...

Så fik jeg lige lagt frieriet over i den anden tråd, så nu er det kun den jeg satser på...

Men er der nogle af jer der kan fortælle hvordan jeg sletter den anden? Så I ikke bliver forvirrede... :thumbsupsmileyanim:

Er forresten begyndt at kigge på bryllupsrejser...Nøj jeg har fundet et lækkert sted...

Hvor skal I andre hen?

Og vil I se billeder af vores sted???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej søde

IIhh nogle fine kjoler - blev der slet ikke taget billeder af dig i din???

Tihi - jeg ville gerne være 1,64 - det er 9 cm højere end mig ;)

Kender godt det med at prøve lkjoler hurtigt - prøvede små 3 uger efter martin var på "knæ" :balloon: Og jeg fandt den :balloon: Var kun et sted og det var den første jeg prøvede - tihi - prøvede flere bagefter men det skulle være den ;)

Kram

Hej søde...

Tak for hilsenen... Dejligt med en anden der har fundet KJOLEN...

Din er godt nok smuk....Og jeg kender udemærket følelsen af at det bare er den....Sådan var det også med min... Kærlighed ved første blik :cheerleader3:

Jeg fik desværre ikke taget et billede af min, og der findes ingen billeder af den på hverken nettet eller i deres katalog... Så den er åbenbart meget hemmelig :cheerleader3:

Og har du egentlig fundet sko??

Ellers vil jeg gerne prøve at hjælpe dig lidt :cheerleader3:

Ved slet ikke hvor jeg skal starte og slutter herinde, er vist ikke kommet så langt endnu og kan slet ikke overskue en to do liste...

Blir jo helt stresset af det allerede....

Knus :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en ting til tøser...

Jeg går og leger lidt med ideen om at synge en sang for Michael til vores bryllup...

Problemet er bare lige at jeg jo ikke lige er den fødte sanger.. :thumbsupsmileyanim:

Ville bare virkelig gerne kunne tage mig sammen og gøre det, for det er en sang som betyder meget for os, og jeg synes den er så smuk...

Lyder det helt vildt øv agtigt? Eller er det en god ide????

Need advice :cheerleader3:

Det er den her sang jeg vil synge:

When you say nothing at all

It's amazing how you, can speak right to my heart

Without saying a word, you can light up the dark

Try as I may I could never explain

What I hear when you don't say a thing

Refrain:

The smile on your face lets me know that you need me

There's a truth in your eyes saying you'll never leave me

The touch of your hand says you'll catch me whenever I fall

You say it best.. when you say nothing at all

All day long I can hear people talking out loud

But when you hold me near, you drown out the crowd

Try as they may they can never define

What's being said between your heart and mine

The smile on your face

The truth in your eyes

The touch of your hand

Let's me know that you need me..

Hvad synes I?????????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Maria

Velkommen til BK og tillykke med frieriet og det kommende bryllup : )

Han er da vist noget af en romantiker ham Michael hva?! :cheerleader3:

Totalt nice ring du har fået - wauw!!!!

(er han millionær?!) he he :cheerleader3:

Det er godtnok vildt at du og kejser allerede har fundet og købt jeres kjole.... måske skulle vi andre 2008-brude se at komme igang med jagten på drømme-kjolen...?! :thumbsupsmileyanim:

Kig gerne forbi min tråd - jeg skal giftes den 2. aug 2008

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Maria! :thumbsupsmileyanim:

Det var godt at få lidt klarhed over, hvilken tråd der var den rigtige.. :cheerleader3: Jeg tror du skal prøve at skrive i til/fra redaktionen, og få dem til at slette tråden..

Jeg kan ikke helt se dit link i bunden af siden.. Det kan der være 2 grunde til, 1. Du har ikke fået den lavet endnu, eller 2. du har lavet den, men din signatur er for stor til at det hele kan ses..

Hvis den er for stor, så prøv at lave mindre afstand, mellem det der står i din signatur, eller måske gør Maria mindre.. :cheerleader3:

Ang. sangen, så synes jeg sagtens du kan øre det, hvis du mener du har modet til det.. :cheerleader3: Måske skulle du overveje at få nogle timer ved en sanglærer, så du kan blive helt sikker i sangen og måske kan få nogle fifs til, hvordan du får det til at lyde bedst muligt.. :balloon:

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Maria! :cheerleader3:

Det var godt at få lidt klarhed over, hvilken tråd der var den rigtige.. :balloon: Jeg tror du skal prøve at skrive i til/fra redaktionen, og få dem til at slette tråden..

Jeg kan ikke helt se dit link i bunden af siden.. Det kan der være 2 grunde til, 1. Du har ikke fået den lavet endnu, eller 2. du har lavet den, men din signatur er for stor til at det hele kan ses..

Hvis den er for stor, så prøv at lave mindre afstand, mellem det der står i din signatur, eller måske gør Maria mindre.. :balloon:

Ang. sangen, så synes jeg sagtens du kan øre det, hvis du mener du har modet til det.. -HAHA- Måske skulle du overveje at få nogle timer ved en sanglærer, så du kan blive helt sikker i sangen og måske kan få nogle fifs til, hvordan du får det til at lyde bedst muligt.. :huh:

Knus

Hej Katrine...

Nu er den der vist :cheerleader3:

Så burde der ikke være tvivl om noget....

Og tak for hjælpen :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke om jeg knækker under sangen, men det ville vel også gøre det mere personligt... Jeg har selv tænkt på det med sangtimer...For ja, det skal jo være smukt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer