ack

Bryllupsnat....

14 indlæg i dette emne

Hej.

Min kæreste og jeg skal giftes d. 22 maj, og vi kunne godt tænke os, at overnatte direkte fra festen, frem til tirsdag morgen et eller andet dejligt sted. Vi har tænkt på at leje et luxus- sommerhus, men de er lige dyre nok, da vi vil ønske opholdet i gave. Det skal samtidig være et sted som ikke er alt for langt væk fra København, da vi jo skal direkte dertil når vi forlader festen.

Er der nogle af jer der har nogle ideer? Jeg synes bare det er lidt fladt at komme hjem til rækkehuset, og vågne op til hverdagen dagen efter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej ACK,

Hørte den anden dag, om et par der indlogerede sig i en brudesuite :) i Malmø. Det er vist knapt så dyrt som her i Danmark :lol:

Vi får selv suiten, der hvor vi holder festen ()() Så er ? om vi får afprøvet Jacuzzien :bath: eller vi bare er for trætte :sleepy: efter en lang og begivenhedsrig dag.

Hilsen

Rikke

0

Del dette indlæg

Vi har selv bestemt os for at leje brudesuiten på et nærliggende hotel, og så tager vi på 3 dages kroferie bagefter!! Den "rigtige" bryllupsrejse kommer vi først på i uge 42 pga. så mange ting - men sådan har vi i hvert fald valgt at gøre det. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha

Ja jeg arbejder på Marriott, så der indlogere vi os et par dage :)

Men prøv at se her: http://www.kobenhavn-hoteller.dk/

og her: http://www.dkhotellist.dk/dansk/copenhagen.html

og her: http://www.hotels-in-denmark.dk/copenhagen...nmark-dansk.asp

Der skulle være et par ideer.

KNuz Wickie

0

Del dette indlæg

Du kan også tage et smut forbi Jysk Sengetøjslager, og tage en Larsen brocuhre med kro ferie i.

Her er virkelig mange gode at vælge imellem i hele landet og mere til.

De har ophold, fra billige som kroer til de dyrere slotte og fra Sjælland til Tyskland!

Når vi tager på vores årlige årsdags weekend tur, har vi altid benyttet os af Larsen Kro ferier, og det kan bestemt anbefales- det er godt og billigt :specool:

Husk dog, at købe madbilletter hos Jysk Sengetøjslager, så kan I faktisk bestille det dyreste fra menu kortet "uden at betale for det" ;)

Rigtig god tur :romance: :)

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Nu har jeg selv boet på Bornholm..... hvis det skal være "hotelpris-billigt", så er Hotel Griffen i Rønne relativt billig når man tænker på at der ligger lige ud til havet. Jeg tror et dobbeltværelse koster ca. 700 kr. - hvilket jeg synes er billigt ift. mange andre hoteller i turistområder!

Ellers er der jo også Christiansø - de har en ganske god kro, men med meget få værelser, og så er der jo en lille sejltur derud. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for de mange gode ideer- jeg tror nok, at vi kan finde noget der ikke er alt for dyrt. desværre er det sådan at man mange steder skal være ud kl. 11 om formiddagen, og da vi sikkert ankommer mellem klokken 4- 6 om morgenen, er det temmelig surt at skulle betale en formue, og så være ude fem timer senere. Alternativet kunne være, at vi tog hjem og sov, og så indlogerede os, om eftermiddagen. Ellers har vi tænkt på at leje et sommerhus et par dage, men miniferier kan ikke bestilles så lang tid før, øv! :romance:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer