Guest brix79

Anita Jespers Velsignelse 2009

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

post-30433-1188899811.jpg

måske er dette billede lidt bedre.

Knuz

Synes faktisk den er enormt sød... Kan bare ikke alde være med at tænke på... Håber ikked u tager det ilde op... At selv om du har valgt lidt andet mønster og farve at inden i kan den hurtigt komem til at få samme udformning som din søsters... Eller er det bare mig??? Bare sig til hvis jeg er helt gal på den *SS*

For elelrs synes jeg faktisk rigtig godt om den... Meget enkel og stilren *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Knuz

Synes faktisk den er enormt sød... Kan bare ikke alde være med at tænke på... Håber ikked u tager det ilde op... At selv om du har valgt lidt andet mønster og farve at inden i kan den hurtigt komem til at få samme udformning som din søsters... Eller er det bare mig??? Bare sig til hvis jeg er helt gal på den *SS*

Knuz Trine

Hej Trine

Det ved jeg godt, men det gør ikke spor, ved godt at formen er det samme, men det er indholdet jo ikke. Gider bare ikke de der som er alt for vilde at se på. Derfor valgte jeg at lave denne, da den er så enkel som muligt.

Knuz Brix79

0

Del dette indlæg

Knuz

Knuz Trine

Hej Trine

Det ved jeg godt, men det gør ikke spor, ved godt at formen er det samme, men det er indholdet jo ikke. Gider bare ikke de der som er alt for vilde at se på. Derfor valgte jeg at lave denne, da den er så enkel som muligt.

Knuz Brix79

Kan jeg også godt forstå, men man kan jo sagten lave noget enkelt, men bare i en anden form *SS*.. F.eks bare at vende papiret på den anden led, så har den allerede et helt andet udsende... Så kan man lave den bred, eller man kan folde den i tre fløje som vi gjorde og stadig uden at det bliver for voldsomt *SS* Bare lige nogle forslag *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Trine :cheerleader3: din dæjlige tøz ;) Dejligt at "se" lidt til dig igen - håber alt er vel derhjemme :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Søsteren "blander" sig lige..... :cheerleader3:

Meget rigtigt, at de har samme form som mine - men det er jo nok derfor jeg synes de er SÅ FEDE :balloon: :carrot: Det ville også passe mig fint hvis den form blev brugt - for jeg har en masse konverlutter liggende som jeg ikke rigtig kan bruge til noget :huh:

Men jeg tror nu nok - at du ender med noget tredje alligevel - sådan var det også for os andre - eller i hvert fald mig. -HAHA- Var igennem rigtig mange foreslag før man fandt det HELT rigtige til én selv. Men synes faktisk de her er......lige i min ånd :smolf: :balloon:

0

Del dette indlæg

Hej Trine :cheerleader3: din dæjlige tøz ;) Dejligt at "se" lidt til dig igen - håber alt er vel derhjemme :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Søsteren "blander" sig lige..... :cheerleader3:

Meget rigtigt, at de har samme form som mine - men det er jo nok derfor jeg synes de er SÅ FEDE :balloon: :carrot: Det ville også passe mig fint hvis den form blev brugt - for jeg har en masse konverlutter liggende som jeg ikke rigtig kan bruge til noget :)

Men jeg tror nu nok - at du ender med noget tredje alligevel - sådan var det også for os andre - eller i hvert fald mig. -HAHA- Var igennem rigtig mange foreslag før man fandt det HELT rigtige til én selv. Men synes faktisk de her er......lige i min ånd :smolf: :balloon:

Det kender jeg ikke noget til (sagde hende der endte med udkast nummer fem :huh:)

0

Del dette indlæg

Jov, det er virkelig en flot kjole! Det ser ud til at den har et kæmpee slæb?

Den klær dig rigtig godt den kjole! Super valg!!

Kan du måske tage et nærbillede af toppen? Den ser så flot ud, vil gerne se den lidt tættere på-

Du får sådan en flot og smal talje i den kjole!! :thumbsupsmileyanim:

Og flotte indbydelser..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer