Dorthe A

Vild med dans fra TV2

108 indlæg i dette emne

Hej

Vi "fejrede" aften med god mad hvor vi fik "vild med dans" is til dessert :denmarkflag:

Jeg synes de begge var gode og holdt egentlig med Robert men til sidst i konkurrencen begyndte jeg at holde med Vicki for jeg synes deres freestyle var meget bedre. Jeg synes ikke Marianne og Robert ligefrem var blændende til deres hip hop.

Men ........alt i alt ............ SÅ BLEV SPÆNDINGEN UDLØST!!! Nu må vi vente 3 årstider inden vi får en ny omgang!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, de var gode i går!

:denmarkflag: Det var jo helt vildt! :shopping:

Jeg stemte på Robert, men regnede faktisk med, at Vicky vandt. Allan Tornsberg lagde godt nok ikke skjul på, hvem der var hans favorit!

Nej, det må man nok sige! Synes faktisk han er den mest irriterrende dommer nogensinde i sådan nogen tv konkurrencer. Ikke engang overgået af Simon fra Idols (som jeg har set meget få "afsnit" af)

Er han skæv eller hva!? Synes han svømmer rundt, og ser ud til han er ved at falde i søvn... Kan ikke li ham!

Jeg har min egen lille konspirationsteori om, at det var for at favorisere Vicky, at han gav ROM 9 i deres 2. dans - og en anden teori om, at det var derfor Jens Werner gav Vicky og Steen 9, så afstemningen 100% kom til at ligge hos seerne... :bunny_4:

Synes i øvrigtdet var helt fortjent, at Marianne endelig vandt! Nu har hun jo to 2. pladser med i bagagen.

Synes hun laver en super god koreografi, og vælger noget fedt musik :)

mvh Maria

Jeg tror ikke helt din teori passer, da dommerne skal være objektive. Og rent faktisk også er gode til at være det. Jeg tror netop de gav 9-taller fordi de var ekstra strenge nu det var finalen. Og jeg synes bare det var fedt at der ikke kun blev givet udelukkende 10-taller. Det ville jeg have følt var lidt påtaget..

Men ellers:

HOLD OP et brag af en finale. Jeg blev også helt vildt rørt flere gange, og var ved at springe ud af bukserne af bare spænding. :boohoo:

Jeg synes det var så fedt at Robert og Marianne vandt!! Det havde de fortjent. Jeg var helt vild med deres freestyle og sad med hjertebanken og den ene wow-oplevelse efter den anden. Og det var så fedt at de andre dansere fik lov at lave et danseshow. Det så kanongodt ud :( :carrot:

Der kan godt være noget om, at Jens Verner gav 9 i anden omgang til Vicky og Steen, nu hvor Allan Torsberg havde givet Robert og Marianne 9. Jeg havde selv en elev, som deltog i "Scenen er din", og der blev dommerne i en af udsendelserne bedt om at give højere karakterer!

På den måde var det 100% op til seerne at afgøre, hvem der skulle løbe af med sejren.

0

Del dette indlæg

Jeg er en smule splittet.For jeg kan ENORMT godt l Robert Hansen.Men syntes egentlig Vickie er en bedre danser og hende og Steens freestyle var cool (Jackson fan er man vel :denmarkflag: ).Men alligevel er det stadig iorden Robert og Marianne vandt... :shopping:

0

Del dette indlæg

Jeg er en smule splittet.For jeg kan ENORMT godt l Robert Hansen.Men syntes egentlig Vickie er en bedre danser og hende og Steens freestyle var cool (Jackson fan er man vel :denmarkflag: ).Men alligevel er det stadig iorden Robert og Marianne vandt... :shopping:

Ditto.

Jeg stemte på Vicky og Sten. Jeg syntes Vicky har haft de værete og hårdeste betingelser.

Syntes også deres freestyle var den bedste.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det var fint at den endelige afgørelse var op til seerne. (så var der jo heller ingen risiko for at det efter seernes stemmer, kunne være endt lige...)

Synes måske også Vicki dansede lidt bedre end Robert, men det er helt klart ham der har forbedret sig med og viser mest udståling i dansene. Det har været helt utroligt at se de sidste par gange, hvordan det bare virker som om han har været helt sig selv og bar har kunnet givet den gas. Synes måske Vicki har manglet lidt af den udståling.

Men rigtig flot af begge par - det var et super show, og det lige fortjent uanset hvem der vandt! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg synes, det var helt fortjent, at Marianne og Robert vandt! Marianne er en super danser og koreograf. Hun fortjener det bare! :denmarkflag:

Robert har også udviklet sig utrolig meget - så alt i alt - fuld fortjent at de løb med sejren. (Selv om jeg godt nok troede, at Vicky og Steen vandt, så jeg blev overrasket!)

0

Del dette indlæg

Nu har jeg sundet mig oven på finalen i går, og har genset den på TV2 i dag :denmarkflag:

Jeg synes stadigvæk at det var Vicki og Steen som burde have vundet, men Robert og Marianne var også gode op til finalen (ikke til selve finalen, synes jeg). Deres freestyle var bare ikke det helt store sus for mig - der var jeg MEGET mere bjergtaget af Vicki og Steen's super imponerende show, hvor de virkelig viste alle de ting som de har arbejdet med i ugerne op til finalen.

Men, men... Jeg synes det var et SUPER SUPER show, og glæder mig allerede til den næste sæson starter!

Angående Allan Thornsberg, så synes jeg at han og Anne Laksholm (ved ikke om navnene er stavet korrekt?) var de absolut bedste og mest proffessionelle dommere i panelet! Var altid enig med Allan i hans vurderinger, og han var bare super duper! Alle har jo ret til deres egne meninger om ham - det var så min :shopping:

For en GANGS skyld så Andrea rent faktisk godt ud!! Jeg har mildt sagt ikke brudt mig om hverken hendes påklædning, hår eller makeup igennem hele sæsonen, men i går aftes så hun brand flot ud. TILLYKKE til Andrea! :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes det var fint at den endelige afgørelse var op til seerne. (så var der jo heller ingen risiko for at det efter seernes stemmer, kunne være endt lige...)

Synes måske også Vicki dansede lidt bedre end Robert, men det er helt klart ham der har forbedret sig med og viser mest udståling i dansene. Det har været helt utroligt at se de sidste par gange, hvordan det bare virker som om han har været helt sig selv og bar har kunnet givet den gas. Synes måske Vicki har manglet lidt af den udståling.

Men rigtig flot af begge par - det var et super show, og det lige fortjent uanset hvem der vandt! :denmarkflag:

Hej,

Ja super show i går, var meget splittet inden finalen om hvem jeg synes skulle vinde fordi jeg synes de begge havde gjort det så godt.

Mht. at det var seernes afgørelse - har jeg så misforstået reglerne - eller havde seerene ikke det afgørende ord lige meget hvad? For hvis nu dommernes 1'er par blev dømt som 2'er af seerne og omvendte så talte seernes stemmer da mest så det var seernes 1'ere som ville vinde?

- Henriette :shopping:

Redigeret af Henry-Benry
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer