nynnem

Hjælp til kæreste aften på lørdag!!!

12 indlæg i dette emne

Overskriften siger jo næsten sig selv....

Det er gået hen og blevet lidt for meget hverdag for min kommende og jeg. Tror vi trænger til at komme lidt ud og hygge os og bare være ligesom da vi mødte hinanden og alt var nyt og spændende. :thumbsupsmileyanim:

Derfor har jeg besluttet mig at inviterer ham i byen på lørdag.... har selv nogle ideer til restauranter fx. SALT eller El Gustazo.

Vil dog alligevel lige hører om der er nogen andre forslag i KBH og nordsjælland??

Tænker også at vi skulle lave noget før eller efter vi har spist, men er så fantasiløs at jeg kun kan komme på den ide at tage i biffen.

Så forslag til en kompelt kæreste hygge lørdag modtages gerne!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er prisniveauet?

Hvis du gerne vil inspireres til restauranter mv. kan jeg varmt anbefale at du søger lidt på www.aok.dk eller på Politikens "IByen".... Dem plejer vi at konsultere, når vi vil prøve en ny restaurant. Ellers er der fx Famo - den skulle være RET god (men også svær at få pladser på)

Måske kan du tage ham med på en sightseeing i båd eller bus.... (for at lave noget andet en biffen) eller finde en teaterforestilling. Og ellers kan du tage ham med ud og drikke en masse cocktails på fx. Leopolds eller Barbarella. (K-bar havde lukket på grund af ombygning i fredags - men mener de åbner igen den 14. september).

Synes det lyder som en super idé - nogle gange går der nemlig hverdag i den, og så er det super at gøre noget ved det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tapas-Baren i Dronningens Tværgade er suveræn!!! SÅ fantastisk hyggelig nede i kælderen, som er mørk og fyldt med levende lys. Og så er maden bare sindssygt lækker!!! :thumbsupsmileyanim:

:ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Nu kommer jeg ikke fra KBH eller det område, men jeg har en god veninde som har været inde på Reef'N'Beef på Jernbanegade 4, og hun sagde det var sindsygt lækker mad, men prisen er så oz derefter... Nu ved jeg ikke hvor meget kæresteaftenen må koste. Men restauranten er jo australsk, og så vidt jeg ved, det eneste sted i DK man kan få kænguru, barramundi, krokodille og emu. Det ser vildt spændende ud!

Deres hjemmeside er HER

Hvis man ikke synes det ovenstående lyder så lækkert, kan man også få en harmløs bøf... hi hi hi...

Hvad med en tur i Tivoli, er det ikke stadig åbent?? Bare sådan gå og nyde stemningen??

Eller inden I spiser, tage en tur ind på Glyptoteket, der kan man jo få viiiildt mange timer til at gå, hvis man er til det... nu er jeg ikke klar over om du allerede har været der, men ellers er det en tur værd - igen!

I kunne også tage en tur I teateret, istedet for en tur i biffen... Der er jo mange lidt mindre teatere i KBH og omegn, så det behøver jo ikke liiige at være det Kongelige... Ha ha ha...

Jeg tror jeg er løbet lidt tør i "gode" ideer...

Håber du kan bruge nogle af dem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kommer jeg ikke fra KBH eller det område, men jeg har en god veninde som har været inde på Reef'N'Beef på Jernbanegade 4, og hun sagde det var sindsygt lækker mad, men prisen er så oz derefter... Nu ved jeg ikke hvor meget kæresteaftenen må koste. Men restauranten er jo australsk, og så vidt jeg ved, det eneste sted i DK man kan få kænguru, barramundi, krokodille og emu. Det ser vildt spændende ud!

Deres hjemmeside er HER

Hvis man ikke synes det ovenstående lyder så lækkert, kan man også få en harmløs bøf... hi hi hi...

Hvad med en tur i Tivoli, er det ikke stadig åbent?? Bare sådan gå og nyde stemningen??

Eller inden I spiser, tage en tur ind på Glyptoteket, der kan man jo få viiiildt mange timer til at gå, hvis man er til det... nu er jeg ikke klar over om du allerede har været der, men ellers er det en tur værd - igen!

I kunne også tage en tur I teateret, istedet for en tur i biffen... Der er jo mange lidt mindre teatere i KBH og omegn, så det behøver jo ikke liiige at være det Kongelige... Ha ha ha...

Reef n beef er sindssygt godt! Deres "Bush tucker bread" er rigtig lækkert til forret og til hovedret er jeg vild med deres emu-bøf!!!

MUMS!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg hopper også med på Reef'N'Beef-vognen - sååååå lækker (og anderledes) mad man får derinde.

Helt i top!

Skal det være eksperimenterende er der Paustian - anderledes, dyrt og lidt af en gourmet-oplevelse...

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Deres hjemmeside er HER

Reef n beef er sindssygt godt! Deres "Bush tucker bread" er rigtig lækkert til forret og til hovedret er jeg vild med deres emu-bøf!!!

MUMS!!!! :thumbsupsmileyanim:

:ilovebryllupsklar::respekt::td:

Reef'n'Beef er bare fantastisk - og faktisk også rigtig hyggeligt synes jeg. Og udover deres fantastiske forretter og hovedretter så kan jeg anbefale desserten "death by chocolate" - den er gudeskøn!

0

Del dette indlæg

Deres hjemmeside er HER

MUMS!!!! :balloon:

:boohoo::cheerleader3::cheerleader3:

Reef'n'Beef er bare fantastisk - og faktisk også rigtig hyggeligt synes jeg. Og udover deres fantastiske forretter og hovedretter så kan jeg anbefale desserten "death by chocolate" - den er gudeskøn!

Ha ha ha... Ja, det sagde min veninde også! Hvis man er chokoldade fan, så er det den dessert man skal tage!!!

0

Del dette indlæg

Jeg er nød til at anbefale jer at tage på Eastern Corner der ligger Sølvgade 85 A... Det er bare noget af det lækreste Thai mad... Det er ikke VILDT dyrt, men lidt koster det da *SS* MEn synes bestemt det er pengene værd *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

1 valg faldt på reef n beef, men der var desværre ikke bord lørdag aften.

Så jeg har bestilt bord på El Gustazo i Espergærde.

Tak for alle de gode fif, nu har jeg da til de næste mange kæreste dage!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer