AnjaSL

Skilsmisseklar

16 indlæg i dette emne

Nu ved jeg jo ikke om det er en af de sider vi ikke må linke til, men med navneligheden går jeg ud fra det er en søsterside her til....

Synes det er lidt morsomt (når nu man opholder sig på BK) at der også er en skilsmisseklar... når "morskaben" så har lagt sig, så synes jeg faktisk også det er ret fedt, at der er et forum hvor man kan diskutere forskellige tanker omkring parforholdet og det eventuelle brud igennem, hvis man på et tidspunkt skulle komme på de tanker - så er "veninderne på BK" nok ikke lige rette forum at debatere.

Det er jo selvfølgelig ikke noget man lige har lyst til at tænke på mens man er i sin lykkelige præ/post bryllupsfase, men faktum er, at mange ægteskaber ender i skilsmisser, og da jeg nu fik fortalt om siden, så ville jeg da lige linke videre - måske kender I nogen, der kender nogen, der har en ven, som kan bruge linket.

Skilsmisseklar

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Troede det var en joke med den side, så jeg måtte lige ind o g tjekke den ud.... men øhhhhh håber virkelig ikke at jeg nogensinde får brug for den!

P.s. hvem for lige sådan en ide?????

Kloge mennesker...? ;)

Realistiske folk som ved at verden ER andet end lyserødt glasur, og som ved hvor vigtigt det er at have et forum, man kan vende sig til og få støtte, når livet er hårdt. :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Troede det var en joke med den side, så jeg måtte lige ind o g tjekke den ud.... men øhhhhh håber virkelig ikke at jeg nogensinde får brug for den!

Kloge mennesker...? ;)

Realistiske folk som ved at verden ER andet end lyserødt glasur, og som ved hvor vigtigt det er at have et forum, man kan vende sig til og få støtte, når livet er hårdt. :balloon:

Exactly og måske heller ikke en skade til at kommende bridezilla's går ind og læser lidt der, så de tvinges til at forholde sig til realiteterne; at mange senere går fra hinanden. Dvs. at man - når man er ude over forberedelserne m.v. - ikke sætter alt ind på sit bryllup, børn m.v., ikke glemmer sig selv, men husker at bevare sin personlige forskellighed, selvstændighed og egne interesser.

0

Del dette indlæg

En der selv har været igennem skilsmisse, og ved hvor hårdt det er. En der ved hvor svært det kan være at få enderne til at mødes, og være objektiv når familien bare klapper en på hovedet og siger "Det *Grimt ord*". En der ved at det at dele sine oplevelser med andre der kender det, kan gøre en stor forskel

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg klikkede også på linket og skimemde hurtigt. Min mand sidder på en pc 20 cm rfa mig og jeg tror bestemt han vil misforstå hvis han skæver og ser hvad jeg sidder og kigger på :balloon:

Umiddelbart kan jeg se emnerne derinde er noget jeg sagtens kan nikke genkendende til, men det er ikke lige noget jeg ville skrive om på bryllupsklar fordi BK lissom har et andet udgangspunkt - overdreven, uendelig forelskelse, et hjertes udkårne, til døden os skiller mv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NEJ - NEJ - NEJ.

Jeg vil hverken se eller høre på det. Nu sidder jeg jo her i min dejlige forelskede bobel. Den kan da ikke briste.

Eller kan den?

Det håber jeg dælme ikke, men hvis uheldet skulle være ude synte jeg det er godt at man har et sted at henvende sig. Med nogen i samme situation, og nogen som evt. kan give den opbakning, man temelig sikkeret har brug for på et sådan tidspunkt.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Godt så - jeg faldt i. Blev sgu for nysgerrig, og tog lige et hurtigt kig på sitet.

Hvis man kommer i den dumme situation at skilsmisse kommer på tale, syntes jeg da at det ser okay ud.

Det er jo ikke sådan at der er en masse rygklappere, der bare siger:gå din vej - for nu har jeg nemelig lige fundet ud af det nyeste hit er at blive skilt.

Der er jo både for og imod, nøjagtig ligesom her. Der er jo også en masse annoncører der tilbyder at hjælpe via terapi.

Det syntes jeg da er godt.

Gud forbyde, at jeg/vi kommer der ud, hvor vi skal have gang i den side.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Ja - jeg kan godt løfte sløret for, at vi ikke står bag denne side på trods af navneligheden ;)

Vi ønsker dem held og lykke - men det ville da være dejligt, hvis siden ikke blev så populær som bryllupsklar, for

det ville betyde, at færre gik fra hinanden :balloon:

0

Del dette indlæg

Ja, fakta er jo at rigtig mange ægteskaber desværre ender i skilsmisse..... jeg håber aldring, jeg får brug for siden - men jeg kunne egentlig godt forestille mig, at når man står midt i en skilsmisse - eller op til en - har man måske behov for at vende nogle problemstillinger med nogle andre end familien og vennerne, der jo også på en eller andne måde har følelser lidt i klemme..... så synes bestemt, det er et ganske fornuftigt initiativ...

Umiddelbart tænker jeg nok, at skulle jeg nogensinde havne der - vil jeg bruge mit kendte netværk, men måske er det idt sværere når man pludselig står i hele skidtet; for som sagt - venner og familie kan måske nogle gange være "for tæt på" i den situation....

KH

Louise (som ikke håber at møde nogle af jer på skilsmisseklar.dk....)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syns det er en rigtig god ide, som jeg godt kunne ha' brugt for 10 år siden... ja... nu er jeg lykkelig gift og håber jeg bliver ved med det, men jeg har flere veninder, som kan bruge denne side...

Vil dog lige tilføje at jeg hørte i nyhederne forleden at skilsmissestastistikken er faldende :balloon:

0

Del dette indlæg

Man behøver vel heller ikke at være helt skilsmisseklar for at gå derind - da jeg sad og kiggede på siden af nysgerrighed, løb det mig koldt ned ad ryggen, fordi jeg ABSOLUT ikke ønsker at komme dertil hvor jeg har brug for at komme af med den slags tanker. Så gik jeg ud og gav min mand et stort kys og glædede mig over at jeg - som tingene ser ud nu - ikke har brug for siden.

Men det er da sikkert en fin øjenåbner at kigge derind en sjælden gang imellem og blive mindet om at man egentlig har det godt, og at man skal huske at sætte pris på det :balloon: (så skal jeg lige love for, at jeg blev småfolosofisk!!! :boohoo: )

0

Del dette indlæg

Øhhh - Hallo fru Anja.

Hvordan kan det være at de mange af dine besvarelser er i arbejdstiden????

Har i ingenting at lave på din arbejdsplads. Har du besvaret i meningsmålingerne om du er på BK i arbejds tiden??

:balloon::boohoo: Bare en joke, og fordi jeg er pisse misundelig.

Har lige skiftet job. Der hvor jeg var før havde jeg masser af til til BK på jobbet, men nu er jeg fanme blevet spændt så hårdt for, at jeg må vente til jeg kommer hjem.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Øhhh - Hallo fru Anja.

Hvordan kan det være at de mange af dine besvarelser er i arbejdstiden????

Har i ingenting at lave på din arbejdsplads. Har du besvaret i meningsmålingerne om du er på BK i arbejds tiden??

:balloon::boohoo: Bare en joke, og fordi jeg er pisse misundelig.

Har lige skiftet job. Der hvor jeg var før havde jeg masser af til til BK på jobbet, men nu er jeg fanme blevet spændt så hårdt for, at jeg må vente til jeg kommer hjem.

VH Heto

Du kan også bare vende den om og sige - dejligt du har et arbejde med masser at rive i ;) Spøg til side - jeg er bare hamrende hurtig til at få mine ting lavet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer