sukkerkold

Mette & Martin M&M 15-09-2007

89 indlæg i dette emne

Tja jeg er ikke helt zilla agtig og har ikke rigtig haft overskud til at lave min tråd inden den store dag. Har arbejdet på vores hjemmeside i stedet, den er så til gengæld ret bryllupsopdateret.

Men kort. Vi mødte hinanden for 3 år siden eller rettere for 12 år siden men det husker min kære Martin ikke. Efter en hel aften hvor vi snakkede sammen fik jeg dagen efter en sms som var indledt med ordene: Hej Maria. Det tilgav jeg ham da hurtigt og Martin inviterede mig ud og spise på Era Ora, den 30/7 2004. Siden den dag vidste jeg at det var bare ham. Der findes ingen bedre mand for mig og jeg elsker ham rigtig højt. I løbet af kort tid flyttede vi sammen i hans lille 1 vær lejlighed da jeg selv solgte min ejerlejlighed i Vanløse. Jeg havde investeret i en andelsbolig som endnu kun var en byggegrund på det tidspunkt.

Da den lejlighed endelig stod færdig flyttede vi ind her sammen. I dag har vi såogså købt hus og skal derfor sælge lejligheden. Tingene er gået stærkt men sådan er det jo når man har fundet den ene som man vil dele resten af livet med.

Nu skal vi så giftes, på lørdag, I Sankt Nikolai Kirke i Køge, det har altid været min store drøm. Er døbt i kirken som jeg mener er så smuk, men vi bor der ikke. Heldigvis var det intet problem og efter at have mødt den sødeste præst så er jeg bare så glad for at vi fik lov til at benytte netop denne kirke som jeg er døbt i og min mor konfirmeret i.

Efter vielsen holder vi en kort reception på Odd Fellowgården, der har været lidt tumult vedr denne men det er på plads nu, og så tager vi til Vallø Slotskro for at få taget billeder og holde fest.

Uha sommerfuglene i maven vokser for hver dag.

Efter lørdag skal jeg nok komme med billeder og beskrivelse af den store dag. :balloon:

Redigeret af sukkerkold
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiih tillykke med brylluppet - glæder mig MEGET til at høre om det - Vi skal nemlig også holde festen på Vallø Slotskro, men til næste år ;)

Hvem skal sætte hår på dig????

Vi glæder os til at høre om det hele og se billeder

p.s. vi er også en pose M&M`S :balloon: Mie og Martin ;)

Knusere

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag skal jeg nå følgende:

Ringe til kroen og angive antal gæster til på lørdag. (det kilder helt i maven)

Have ryddet op og gjort rent da vi lige skla vise vores lejlighed frem i morgen (og håber på et salg, det ville være den ultimative bryllupsgave)

Tage sol

Ind og lave negle

Udskrive flere kirkehæfter

Udskrive menukort

Pakke en flyttekasse med tingene til kroen som jeg skal ned med i morgen.

OG NYDE DE SIDSTE DAGE HER. Hvilket er nogenlunde nemt da jeg har styr på det hele.

0

Del dette indlæg

Ville bare lige tilføje at jeg har nu foldet 71 kirkehæfter mens jeg har siddet på BK i 2 timer. :balloon:

Endnu et bevis på at kvinder kan multi tarske (STAVES??) glæder mig til at høre og se om jeres store dag :boohoo:

0

Del dette indlæg

Iiih tillykke med brylluppet - glæder mig MEGET til at høre om det - Vi skal nemlig også holde festen på Vallø Slotskro, men til næste år ;)

Hvem skal sætte hår på dig????

Vi glæder os til at høre om det hele og se billeder

p.s. vi er også en pose M&M`S :balloon: Mie og Martin ;)

Knusere

Hej Mie (elsker at vi er så mange M&M'ere)

Skal nok berette efter lørdag men har kun hørt mange rosende ord om Vallø.

Vi har smagt maden som er god og vi glæder os bare så meget til på lørdag.

Min frisør Berit skal sætte hår på mig men det er i Vanløse hvor vi bor. Fik sat hår til et bryllup hos hende for nylig (det er billedet man kan se i min profil) og har fuld tillid til at hun gør det rigtig godt på lørdag også. Hun elsker at sætte hår og det betyder jo ret meget. Så jeg er spændt på hvor fin jeg kan blive på lørdag. Hun har ihvertfald god erfaring med det. Tror hun viste mig 3 fotoalbums med opsætninger første gang jeg var dernede og snakke brudehår.

Knus herfra

Redigeret af sukkerkold
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fåe tlavet negle. de er så fine og negleteknikkeren lavede en lille detajle på den finger hvor min fine ring skal sidde, nemlig et lille fint lyserødt hjerte. Nu skal jeg bare lige lære at styre neglene. Ikke helt nemt. Men det går nok.

Har også fået foldet alle kirkehæfterne og menukortene i dag så alt er klar til at blive kørt ned på kroen i morgen. Skal til bageren og betale kagen og aflevere vores topfigurer (mickey og minnie), til Køge kirkekontor med kirkehæfter og til Vallø i morgen. Og såud og købe en gave til gavekoordinatoren og noget til morgengaven til Martin.

0

Del dette indlæg

Ville bare lige tilføje at jeg har nu foldet 71 kirkehæfter mens jeg har siddet på BK i 2 timer. :balloon:

Endnu et bevis på at kvinder kan multi tarske (STAVES??) glæder mig til at høre og se om jeres store dag :boohoo:

Præcis. Så nemlig også lige de unge mødre og singleliv samtidig med. Dejligt at være kvinde.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er herligt med alle os M&M'er.

Sådanne nogle dage som jeg har nu skulle man have flere af. Igår fik jeg lavet negle og fik både håndmassage og forkælelse. I dag har jeg betalt vores kage og gået rundt i Køge i det gode vejr. Var nede ved kirken, det gav lidt kildren i maven, og afleverede kirkehæfterne på kirkekontoret (skal man blive nervøs når de står og ser ud som om de aldrig har set sådan noget før?, jeg går helt kold hvis de ikke er der på lørdag. Har brugt timer på at printe og folde dem)

Så var jeg nede ved kroen men da kromutter var ude og køre kørte jeg igen. Skulle ned med en flyttekasse med snack, menuer, bordkort mv og der var lige nogle praktiske oplysninger med kassen.

Så har jeg købt den ultimative gave til vores gavekoordinator som selv skal giftes om 11 måneder. En planlægningsbog jeg selv ville have ønsket jeg havde fundet noget før. Den vil hun elske og jeg glæder mig så meget til at give hende den.

Mangler lige en gave til min mor for hendes kæmpe hjælp og så en fødselsdagsgave til min venindes kæreste som har fødselsdag kl 24 til festen. Men skal jo også helst have nogle ærinder til i morgen udover at hente min kjole og min mor.

Suk går bare og nyder det her. Har sommerfugle i maven og glæder mig men er slet ikke stresset eller noget som jeg troede jeg ville blive. Gik ned med stres for 1 år siden og frygtede lidt at al det her ville skubbe til mit stressniveau men nej. Det er bare dejligt.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Sådanne nogle dage som jeg har nu skulle man have flere af. Igår fik jeg lavet negle og fik både håndmassage og forkælelse. I dag har jeg betalt vores kage og gået rundt i Køge i det gode vejr. Var nede ved kirken, det gav lidt kildren i maven, og afleverede kirkehæfterne på kirkekontoret (skal man blive nervøs når de står og ser ud som om de aldrig har set sådan noget før?, jeg går helt kold hvis de ikke er der på lørdag. Har brugt timer på at printe og folde dem)

Så var jeg nede ved kroen men da kromutter var ude og køre kørte jeg igen. Skulle ned med en flyttekasse med snack, menuer, bordkort mv og der var lige nogle praktiske oplysninger med kassen.

Så har jeg købt den ultimative gave til vores gavekoordinator som selv skal giftes om 11 måneder. En planlægningsbog jeg selv ville have ønsket jeg havde fundet noget før. Den vil hun elske og jeg glæder mig så meget til at give hende den.

Mangler lige en gave til min mor for hendes kæmpe hjælp og så en fødselsdagsgave til min venindes kæreste som har fødselsdag kl 24 til festen. Men skal jo også helst have nogle ærinder til i morgen udover at hente min kjole og min mor.

Suk går bare og nyder det her. Har sommerfugle i maven og glæder mig men er slet ikke stresset eller noget som jeg troede jeg ville blive. Gik ned med stres for 1 år siden og frygtede lidt at al det her ville skubbe til mit stressniveau men nej. Det er bare dejligt.

()()

Så nærmer det sig virkelig! :ilovebryllupsklar:

Det lyder som om der er totalt styr på det hele. Fantastisk. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er der også og det føles godt. Vil lige kaste vejen forbi din tråd.

post-24676-1189691077.png

0

Del dette indlæg

Frieri.

Tja min søde kommende mand har ikke rigtig friet til mig. Snakken om bryllup blev langsomt til planlægning og ja så gik tiden. Men i dag kom han hjem med en kæmpe buket blomster, nok den højeste og største buket jeg nogensinde har fået, og sagde han havde ikke kunne spørge min far, og har ikke fået spurgt min mor men han havde spurgt Gizmo (vores kanin) og fået hans tilladelse. Så gik han på knæ og spurgte om jeg ville gøre ham den ære at blive hans kone.

Jeg sagde naturligvis ja, og tilføjede at nu havde jeg jo også bestilt kirke og fest sted så :-)

Så lidt omvendt men stadig med stor betydning for mig som nu har den flotteste buket stående herhjemme. Dejlig kæreste.

Har lige hørt vejrudsigten for lørdag. Ingen regn, juhu.

post-24676-1189700798.jpg

Redigeret af sukkerkold
0

Del dette indlæg

Frieri.

Tja min søde kommende mand har ikke rigtig friet til mig. Snakken om bryllup blev langsomt til planlægning og ja så gik tiden. Men i dag kom han hjem med en kæmpe buket blomster, nok den højeste og største buket jeg nogensinde har fået, og sagde han havde ikke kunne spørge min far, og har ikke fået spurgt min mor men han havde spurgt Gizmo (vores kanin) og fået hans tilladelse. Så gik han på knæ og spurgte om jeg ville gøre ham den ære at blive hans kone.

Jeg sagde naturligvis ja, og tilføjede at nu havde jeg jo også bestilt kirke og fest sted så :-)

Så lidt omvendt men stadig med stor betydning for mig som nu har den flotteste buket stående herhjemme. Dejlig kæreste.

Årh hvor er han sød. Så fik du et frieri :ilovebryllupsklar:

Og sikke en kær kanin. Er sikker på at den meget gerne vil med til brylluppet.

Har lige hørt vejrudsigten for lørdag. Ingen regn, juhu.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha så er det i morgen. VILDT. skal så småt afsted til Taastrup og hente kjolen.

Ja kaninen vil med. Men da han ikke er så god til at gå i snor må han blive hjemme. Men det passer ham ikke helt, han er jo vores lille baby.

sol og 15 grader i morgen JUHUUU

0

Del dette indlæg

Et kæmpe tillykke til jer med dagen imorgen! Må I få den bedste dag i længe har drømt om!!

Idag skal det bare have lov til at regne løs så I kan få flot vejr imorgen!

Lige præcis. Og blæse og storme så det i morgen er helt fint. :thumbsupsmileyanim:

Nu har jeg klaret de sidste :ilovebryllupsklar: og skal bare nyde resten af dagen. Skal lige støvsuge vores bil men det løber jo ingen steder. Render lidt i pendulfart mellem stue og sovoeværelse for at kigge på kjolen. Hi Hi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer