AnnaPerenna

Råd til hvordan man bevæger sig i den store kjole

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hahah.. Da jeg så de første sekunder troede jeg det var en joke.. Men nej nej..

Rådene kommer lige lidt for sent, er blevet gift - jeg synes også det var svært at gå i den store kjole :bearhug:

Gode råd ellers, Anna :heart:

Ja det er totalt mærkeligt - men det er nogle super råd ! Æv æv - men så kan du måske lige fortælle hvad du gjorde?

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahah.. Da jeg så de første sekunder troede jeg det var en joke.. Men nej nej..

Rådene kommer lige lidt for sent, er blevet gift - jeg synes også det var svært at gå i den store kjole :bearhug:

Gode råd ellers, Anna :heart:

Ja det er totalt mærkeligt - men det er nogle super råd ! Æv æv - men så kan du måske lige fortælle hvad du gjorde?

Anna

Jeg øvede lidt om morgenen, da jeg havde fået kjolen på.. Især på at knæle! Det er nemlig ret svært at knæle i en stor kjole med skørt indenunder :o

Men det gik meget fint med at have kjolen på - man vender sig til det vil jeg sige, selvom det måske ikke lige så lige elegant ud altid, når jeg gik :heart:

0

Del dette indlæg

faktisk nogle super råd!

Anna

Ej et skønt klip!

Hos skrædderen sagde en af pigerne til mig, at jeg bare hele tiden skulle sørge for at kjolen var på min højre side (på min venstre skulle jeg jo have min mand). Det fungerede faktisk rigtig godt!

0

Del dette indlæg

Jeg er rigtig glad for rådet om hvordan man sidder ned i kjolen. Jeg har prøvet at huske på hvordan min søster gjorden, men selvfølgelig lagde jeg ikke mærke til noget, fordi jeg på det tidspunkt ikke selv havde prøvet at have sådan en stor kjole på, og derofor ikke var klar over, at det faktisk er en kunst.

Så mange tak for linket

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer