AnjaSL

Ønsker

8 indlæg i dette emne

Normalt noterer jeg mig gennem året hvad jeg ønsker mig, så jeg er forberedt når familien udbeder sig ønsker til min fødselsdag... men det seneste år har jeg jo primært noteret hvad vi ønskede os til brylluppet.... så nu sidder jeg med en 1 år forældet ønskeseddel, som i bund og grund er ganske kedelig! Og jeg kan ikke lige afse tid til at ose rundt og finde en masse idéer....

Så de damer - kan I hjælpe mig lidt? Skriv hvad I selv ville ønske jer, hvis det var jeres fødselsdag lige om lidt :help: På forhånd tak for inspirationen.

OBS OBS OBS...... ikke fællesønsker!!!! Dem fik rimeligt dækket til brylluppet :) og ellers er det snart jul :blink:

Kan jo lige skrive ind hvad jeg allerede har på listen: (renset for detaljer om størrelser farver mv ;) )

• North face skibukser
  • Nørgaard på Strøget t- shirts
  • Undertøj
  • Kaninpels vest
  • Skihue
  • Nike eller Newline løbetights. Efterår eller vinter. Lange + 3/4 lange + cykelshorts
  • Zebra pels støvler (Mrk.: Bumper)
  • Mørkerøde læderstøvler
  • Flade sorte eller mørkebrune Billibi støvler. Smalle støvleskafter.
  • Indendørs sportssko. Fx Assics eller Reebok aerobicsko
  • Jens Martin Eriksen: Forfatteren forsvinder ind i sin roman
  • Olav Hergel: Flygtningen
  • Andre gode bøger… (ikke dem, der tager udgangspunkt i historie! Har alle Stieg Larsson bøgerne!)
  • Deuter rygsæk til dagsture. (ca. 40 L)
  • Marimekko lærredstaske (pink med blomster. Rummelig)
  • Guld armringe
  • Guld armkæde med charms på
  • Brilliantvedhæng i guld + guldkæde.
  • Perleørehængere (dråbeformede perler) med brillant (guld)
  • Opdatering af prinsessering (evt. byttes til rødguld)
  • Dykker computer ur
  • Nokia mobiltelefon med kamera
  • Stort ur àla et dykkerur
  • Gode indspilninger af store klassiske værker (ikke opera) fx. Bach, Verdi, Fauré, Mozart, Brahms, Ravelli, etc.
  • Ida Corrs nyeste
  • Joss Stones nyeste
  • Georg Jensen juleornamenter (guld)
  • Georg Jensen lysholdere til juletræ (guld)
  • Kalenderindmad til filofax kalender str. (8cmx12 cm) ref. Nr. 386008 (gulligt papir, én uge pr. opslag) SAMT folde ud kalenderoversigt for 2008/2009

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Normalt noterer jeg mig gennem året hvad jeg ønsker mig, så jeg er forberedt når familien udbeder sig ønsker til min fødselsdag... men det seneste år har jeg jo primært noteret hvad vi ønskede os til brylluppet.... så nu sidder jeg med en 1 år forældet ønskeseddel, som i bund og grund er ganske kedelig! Og jeg kan ikke lige afse tid til at ose rundt og finde en masse idéer....

Så de damer - kan I hjælpe mig lidt? Skriv hvad I selv ville ønske jer, hvis det var jeres fødselsdag lige om lidt :help: På forhånd tak for inspirationen.

Tjaaah jeg har jo fødselsdag i morgen og aner heller ikke, hvad jeg skal ønske mig!

Men jeg ønsker mig i hvert fald en tur på en lækker restaurant og politikens store bog om digital foto.

0

Del dette indlæg

Uha, det er nemt - bliver 30 i nov.

Bælter til coyboybukser

Cowboybukser

Tøj generelt

Nyt ur

Ipod - eller bare MP3 afspiller

Penge til sko - gavekort

Smykkesæt bestående af hængeøreringe og halskæde

Parfume

Nyt fitnesstøj - bukser/top

Ja, jeg ved ikke om det er kedeligt, men det er nogen af alle de ting jeg mangler :help:

0

Del dette indlæg

Anja din ønskeliste er allerede meget længere end min plejer at være til jul og fødselsdag tilsammen, så du mangler da vist ikke ideer :blink:

Nå men her er nogle forkælelsesideer - det er jo altid godt:

Spabehandlinger, fx. massage, ansigtsmassage osv. Jeg ønsker mig fx gavekort til Embrace.dk - der må være noget tilsvarende, hvor du bor.

Gavekort til Matas

Zoneterapi

Pedicure/manicure

God lækker chokolade :help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, så lang en liste har jeg vist aldrig skrevet.

Jeg havde fødselsdag i tirsdags, og jeg ønskede mig ... gavekort til Salling til et par cowboybukser og et par Reebok-sko som jeg fik. Det var alt, jeg mangler vitterligt ingenting. Hvis jeg gør, køber jeg det selv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer