Rikkebruden

Billeder af Lilly kjoler

191 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

post-16446-1190749311.jpg

Halløj. :cheerleader3:

Jeg blev også gift i en Lilly model her 8. sep... :)

Jeg skal giftes i denne lillymodellen til august. Den er så flott. :cheerleader3:

Hej igen

Er det ikke den samme som min kjole???

Hvad skal du have på af slør osv.?????Fortæl.

I min planlægningstråd kan du se at jeg har købt det meste af mit udstyr.

Jeg har også lige købt hårpynt af en af tøserne herinde.

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes i denne lillymodellen til august. Den er så flott. :cheerleader3:

Hej igen

Knus Rikke

Hei

Jo, det er den samme kjole. Den er bare så flott. :)

Når jeg kikket på bildene av deg, bare gledet jeg meg enda mer til å ta på meg kjolen. Du var så fin :bearhug:

Jeg skal ha et halvlangt slør med perler i. I kantene er det avlange perler. Det er fra lilly, men det er ikke i katalogen. Har ikke kjøpt sko enda, men hun anbefalte meg lave sko. Skal ikke ha taske tror jeg.

Skal ha diadem, men ikke kjøpt noe enda.

Jeg kan ikke huske om det er corsage i kjolen, er det?

0

Del dette indlæg

Hej igen

Knus Rikke

Hei

Jo, det er den samme kjole. Den er bare så flott. :)

Når jeg kikket på bildene av deg, bare gledet jeg meg enda mer til å ta på meg kjolen. Du var så fin :bearhug:

Jeg skal ha et halvlangt slør med perler i. I kantene er det avlange perler. Det er fra lilly, men det er ikke i katalogen. Har ikke kjøpt sko enda, men hun anbefalte meg lave sko. Skal ikke ha taske tror jeg.

Skal ha diadem, men ikke kjøpt noe enda.

Jeg kan ikke huske om det er corsage i kjolen, er det?

Hej

Der er et elastik corsage.

Glæder mig til at se dig i kjolen

Rikke

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål. Men der er et elastik der lukkes for kjolen snørres det sidder fast i kjolen. Den sørger for du får talje :thumbsupsmileyanim:

Vi har skrevet sammen i en anden tråd, det er mig der fik kjolen til 1000 kr.

Har du ikke prøvet kjolen???

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål. Men der er et elastik der lukkes for kjolen snørres det sidder fast i kjolen. Den sørger for du får talje :thumbsupsmileyanim:

Knus

jo, jeg har prøvet kjolen. men jeg kan ikke huske hvordan det var med corsage i den. :thanks: den kjolen jeg prøvde var 1 str for liten, så hun skulle bestille inn en str større. skal til københavn i januar, så håper jeg får prøvet den da. i den riktige str. :blush:

0

Del dette indlæg

Hej

Knus

jo, jeg har prøvet kjolen. men jeg kan ikke huske hvordan det var med corsage i den. :thanks: den kjolen jeg prøvde var 1 str for liten, så hun skulle bestille inn en str større. skal til københavn i januar, så håper jeg får prøvet den da. i den riktige str. :blush:

OK så forstår jeg bedre.

knus

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål. Men der er et elastik der lukkes for kjolen snørres det sidder fast i kjolen. Den sørger for du får talje :)

Knus

hej rikke

fantastisk kjole :thumbsupsmileyanim: , hvordan pokker har du fået den til 1000 kr??? Nu er jeg nysgerrig, skal godt nok først giftes til august 09 men går ikke af vejen for gode tilbud hvis jeg falder over dem før den tid. hehehehe

Knus Anita

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål. Men der er et elastik der lukkes for kjolen snørres det sidder fast i kjolen. Den sørger for du får talje :)

Knus

hej rikke

fantastisk kjole :thumbsupsmileyanim: , hvordan pokker har du fået den til 1000 kr??? Nu er jeg nysgerrig, skal godt nok først giftes til august 09 men går ikke af vejen for gode tilbud hvis jeg falder over dem før den tid. hehehehe

Knus Anita

Hej Anita :jul13:

Tak for de søde ord.

Jeg har købt kjolen ved Lilly Lagersalg i Vejle. Det er hver okt måned. Enhedspris på kjoler er 1000, slør 250 kr sko 500, brudepigekjoler 250 osv. Rigtig mange fine kjoler med små fejl eller lejet ud 1 gang men renset.

Jeg har det nøjagtigt som dig, går ikke i vejen for et god tilbud. Derfor købt jeg også min kjole 11 mdr før min store dag op af kirkegulvet.

Knus :newyear:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål. Men der er et elastik der lukkes for kjolen snørres det sidder fast i kjolen. Den sørger for du får talje :hug:

Knus

hej rikke

Knus Anita

Tak for de søde ord.

Jeg har købt kjolen ved Lilly Lagersalg i Vejle. Det er hver okt måned. Enhedspris på kjoler er 1000, slør 250 kr sko 500, brudepigekjoler 250 osv. Rigtig mange fine kjoler med små fejl eller lejet ud 1 gang men renset.

Jeg har det nøjagtigt som dig, går ikke i vejen for et god tilbud. Derfor købt jeg også min kjole 11 mdr før min store dag op af kirkegulvet.

Hej Rikke.

det er da helt vildt billigt. Er det hvert år i oktober? Så kunne det jo være jeg lige skulle derover og kigge næste år. Et godt kup er altid velkommen :) Men tak for tippet....åh ha bare det var mig der snart skulle ned i en kjole....jeg glæder mig helt vildt.

Hvor er det nu lige i skal holde det hele henne?

Knus Anita

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål. Men der er et elastik der lukkes for kjolen snørres det sidder fast i kjolen. Den sørger for du får talje :hug:

Knus

hej rikke

Knus Anita

Tak for de søde ord.

Hej Rikke.

det er da helt vildt billigt. Er det hvert år i oktober? Så kunne det jo være jeg lige skulle derover og kigge næste år. Et godt kup er altid velkommen :) Men tak for tippet....åh ha bare det var mig der snart skulle ned i en kjole....jeg glæder mig helt vildt.

Hvor er det nu lige i skal holde det hele henne?

Knus Anita

Hej Anita :newyear:

Ja det er hvert år til oktober. I år var det 1 gang de prøvede med, at man skulle bestille en tid, så fik man en time. Det var rigeligt med tid til mig. Ellers har det været først til mølle princippet.

Hvis du tilmelder dig Lillys nyhedsbrev vil du få besked hvornår tilmelding starter.

Snart og snart det er selvfølgelig noget før dig, jeg skal giftes, men jeg synes, der er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid. :):)

Det er en helt fantastiske fornemmelse at stå der i kjolen. Jeg har aldrig været ret piget eller pyntesyg men da kjolen kom på, så kom den lille prinsesse frem i mig.

Vi skal holde festen på Koldinghus Café i Kolding giftes i Hannerup Kirke i Fredericia.

Hvad med jer? Er I kommet så alngt i planlægningen?

Knus Rikke :jul 15:

0

Del dette indlæg

hej rikke.

okay, mange tak, det troe jeg da lige jeg vil gøre, og så må jeg vist hellere komme igang med kuren, så der kan ryge nogle kilo :thumbsupsmileyanim:

Åh ha ja lidt planlægning går der jo i den så snart man får sat dato på. Vi har bestilt musik og har kontakt til præsten. Vi skal vies i min dåbs og konfirmations kirke, Rønninge Kirke på østfyn. Hvor festen skal holdes ved vi ikke endnu, jeg er lidt nærig og synes at en kuvertpris pr hoved på over 400 kr er dyrt! Men nu ser vi hvad vi finder ud af.

Jeg glæder mig rigtigt meget, men lige nu er der mange ting der fylder. JEg er ved at skrive bachelor, bliver færdig som pædagog her d. 22 januar, så puh ha. Men er da herinde mindst en gang om dagen, for jeg skal da lige lure....hehehehe.

Knus Anita

0

Del dette indlæg

hej rikke.

okay, mange tak, det troe jeg da lige jeg vil gøre, og så må jeg vist hellere komme igang med kuren, så der kan ryge nogle kilo :thumbsupsmileyanim:

Åh ha ja lidt planlægning går der jo i den så snart man får sat dato på. Vi har bestilt musik og har kontakt til præsten. Vi skal vies i min dåbs og konfirmations kirke, Rønninge Kirke på østfyn. Hvor festen skal holdes ved vi ikke endnu, jeg er lidt nærig og synes at en kuvertpris pr hoved på over 400 kr er dyrt! Men nu ser vi hvad vi finder ud af.

Jeg glæder mig rigtigt meget, men lige nu er der mange ting der fylder. JEg er ved at skrive bachelor, bliver færdig som pædagog her d. 22 januar, så puh ha. Men er da herinde mindst en gang om dagen, for jeg skal da lige lure....hehehehe.

Knus Anita

Hej Anita

Ja der er mange ting at planlægge til et bryllup. Jeg var helt oppe i det røde felt efter vi havde sat datoen, jeg mente alt skulle ordnes inden for den første uge. Men efter kirken, præsten, feststedet, forloveren og kjolen kom på plads, var det lidt lettere at slappe lidt af. Jeg har et stort ønske om at komme igang med vores invitationer, bordkort/menu og kirkeprogram. Men kæresten vil ikke før inde i det nye år......godt der ikke er længe til.

Held og lykke med bachelor, der er ikke længe til den 22 jan. nu hvor juleferien står for døren. Ja man bliver hurtigt afhængig af dette forrum.

Glædelig jul og et lykkebringende nytår :newyear:

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til Anita!

Jeg læste lige I skal vies i Rønninge Kirke!?

Mine forældre bor i Kappendrup (nabobyen), og vi blev viet i Rolfsted Kirke og havde efterfølgende fest i "Stalden" Selskabslokaler i Rolfsted - ved ikk om du måske kender det?

Det var kanon og kan virkelig anbefales...og det var ikk så dyrt som vi havde regnet med... Vi var 60 mennesker, og med ALT (virkelig alt: mad, drikke, betjening, reng., leje af dug mm.) kom vi (mine forældre :thumbsupsmileyanim:) af med ca. 35.000 kr.

Om det er dyrt er selvfølgelig relativt, alt efter hvad budgettet siger...men vi syns det var en rimelig pris.

Bare lige et forslag til feststed. Men hvis...så bestil i rigtig god tid!

Knus Annika.

0

Del dette indlæg

Til Anita!

Jeg læste lige I skal vies i Rønninge Kirke!?

Mine forældre bor i Kappendrup (nabobyen), og vi blev viet i Rolfsted Kirke og havde efterfølgende fest i "Stalden" Selskabslokaler i Rolfsted - ved ikk om du måske kender det?

Det var kanon og kan virkelig anbefales...og det var ikk så dyrt som vi havde regnet med... Vi var 60 mennesker, og med ALT (virkelig alt: mad, drikke, betjening, reng., leje af dug mm.) kom vi (mine forældre :)) af med ca. 35.000 kr.

Om det er dyrt er selvfølgelig relativt, alt efter hvad budgettet siger...men vi syns det var en rimelig pris.

Bare lige et forslag til feststed. Men hvis...så bestil i rigtig god tid!

Knus Annika.

Hej Annika.

Det kender jeg godt. Hvad var kuvert pris for jer? Min veninde foreslog at vi måske kunne få maden derfra. Ved du om de har en hjemmeside man kan lure på?

Mange tak for ideen :thumbsupsmileyanim:

knus Anita

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer