Rikkebruden

Billeder af Lilly kjoler

191 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, som så mange andre prøvede jeg forskellige Lilly Kjoler :thumbsupsmileyanim:

Men de var ikke de helt rigtige til mig.

Men så fandt jeg den helt rigtige kjole. Jeg glæder mig bare så meget til jeg skal have den på om knap 4 måneder :cheerleader3:

og med slør.

post-32724-1209753030.jpg

Hvor er det bare nogen smukke kjoler I har købt. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Her er så min lilly kjole - kan ikke vente med at vente få den på igen næste lørdag :cheerleader3:

// Jette

Hej Jette

Det kan jeg godt forstå den er ualmindelig smuk til dig. Min har meget li samme snit som din, håber jeg bliver ligså smuk som du ser ud.

Rigtig god bryllup næste lørdag

0

Del dette indlæg

Hej Rikke,

Tusind tak... Jeg faldte for kjolen med det samme - det var den første jeg prøvede, men skulle da også lige prøve nogle andre. Men det endte altså med denne alligevel :cheerleader3:

Men jeg kan se, at vi er par stykker, der faktisk har den samme Lilly model, men det kan jo nok ikke undgåes:)

Og jeg er sikker på, at du bliver smuk i din kjole - alle brude er smukke på deres bryllupsdag. Der er et eller andet, der for dem til at stråle op.

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=119&am...;VariantID=VO62

Jeg skal også have en lilly kjole på.

Fik kjole, slør og underskørt for den fantastiske pris på kun 2800kr på tilbud

Det er en helt fantastisk smuk kjole, jeg er helt vild med overdelen og især blondeærmerne. du har købt en rigtig flot kjole og prisen er der da rigtig god :loveboard: du skulle ikke have et billede af dig selv i kjolen?

0

Del dette indlæg

Ja, som så mange andre prøvede jeg forskellige Lilly Kjoler :loveboard:

Men de var ikke de helt rigtige til mig.

Men så fandt jeg den helt rigtige kjole. Jeg glæder mig bare så meget til jeg skal have den på om knap 4 måneder :balloons:

Det er en meget elegant kjole. :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::loveboard:

Jeg takker for de fine ord :balloons: og det bedste er at jeg den 23. juni skal til tilretning, så der får jeg lov at prøve den igen :loveboard: kan næsten ikke vente med at prøve kjolen igen :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=119&am...;VariantID=VO62

Jeg skal også have en lilly kjole på.

Fik kjole, slør og underskørt for den fantastiske pris på kun 2800kr på tilbud

Det er en helt fantastisk smuk kjole, jeg er helt vild med overdelen og især blondeærmerne. du har købt en rigtig flot kjole og prisen er der da rigtig god :loveboard: du skulle ikke have et billede af dig selv i kjolen?

Jeg har faktisk et billede af mig selv med kjolen, men kan ikke finde ud af at lægge det - tror det er for stort er der nogen der kan fortælle hvordan jeg gør det??

0

Del dette indlæg

Det kan du tro vi kan :-)

Du går ind og trykker besvar på denne meldelse.

Under den boks, hvor du taster dit svar ind. Der er en boks der hedder Vedhæftninger. Det står til venstre.

Og til højre i dette felt, er der en tom boks, og så står der gennemse. Du trykker på gennemse, finder din fil på din pc. Den kommer op i det tomme felt og så trykker du VEDHÆFT, som er lige efter Gennemse boksen.

Sig til hvis det ikke duer?

Mette:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hopper også i en Lilly model den 2. august. Jeg skal til tilretning idag og satser på at min mor lige tager et par billeder. :cheerleader3:

Glæder mig til at se billeder fra tilretningen :bearhug::griner:-:griner:-

Desværre fik vi ikke taget billeder, da min lille søn valgte at vågne, lige da vi trådte ind i butikken... Men skal nok ligge nogle billeder ind, når jeg kommer i kjolen igen :griner:- Skal hente den d. 25. juli..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hopper også i en Lilly model den 2. august. Jeg skal til tilretning idag og satser på at min mor lige tager et par billeder. :bunny_4:

Glæder mig til at se billeder fra tilretningen :bunny_4::cheerleader3::cheerleader3:

Desværre fik vi ikke taget billeder, da min lille søn valgte at vågne, lige da vi trådte ind i butikken... Men skal nok ligge nogle billeder ind, når jeg kommer i kjolen igen :thumbsupsmileyanim: Skal hente den d. 25. juli..

Wauw så skal kjolen snart hentes hjem, det bliver spændende :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg hopper også i en Lilly model den 2. august. Jeg skal til tilretning idag og satser på at min mor lige tager et par billeder. :bunny_4:

Glæder mig til at se billeder fra tilretningen :bunny_4::cheerleader3::cheerleader3:

Desværre fik vi ikke taget billeder, da min lille søn valgte at vågne, lige da vi trådte ind i butikken... Men skal nok ligge nogle billeder ind, når jeg kommer i kjolen igen :thumbsupsmileyanim: Skal hente den d. 25. juli..

Wauw så skal kjolen snart hentes hjem, det bliver spændende :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

:cheerleader3: Ja og jeg glæder mig bare så meget....

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Ja og jeg glæder mig bare så meget....

Husk nu denne gang billeder billeder og atter billeder :bunny_4::)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer