Jyden

Anbefal en jyde

6 indlæg i dette emne

Halløj derude :thumbsupsmileyanim:

Vi er ved at scanne markedet for fotografer. Har talt med et par stykker, som dog alle har "et stykke vej" her til det midterste af midtjylland. :cheerleader3:

Der må da være nogle af jer andre, som er fra Herning/Ikast og som kan anbefale fotografer i området...?

Mvh. Jyden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Da min søster og svoger blev gift, blev de fotograferet i Ikast. Jeg skal gerne finde en adresse mv. hvis det har interesse.

Mangler I også en videograf, er jeg muligvis også leveringsdygtig i et telefonnummer ;o)

0

Del dette indlæg

Hejsa

Da min søster og svoger blev gift, blev de fotograferet i Ikast. Jeg skal gerne finde en adresse mv. hvis det har interesse.

Mangler I også en videograf, er jeg muligvis også leveringsdygtig i et telefonnummer ;o)

:thumbsupsmileyanim: Jeg hører meget gerne fra dig mht. begge dele. Vi har ikke helt afgjort, hvordan vi vil have det hele foreviget. ;)

0

Del dette indlæg

Hejsa

Linket til fotografen er her.

Videograf er min mosters samlever. Han skal filme vores store dag, og vi har i den forbindelse set noget af det han har optaget til andres fester. Det ser rigtig godt ud. Jeg kan ikke lige finde hans telefonnummer, så jeg skal lige have fat i min mor...

Sender PM hvis det stadig har interesse.

Redigeret af hesselbjerg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer