FrauBech

Sanni og Jakob 090808

1,563 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvornår spiser man bryllupskage?

Jeg synes at det er svært at få passet ind medmindre at det skal være som dessert.

Vi har valgt at spise den efter kirken omkring 15.30..... har dog ikke valgt bryllupskage, men jordbærtærte formet som :thumbsupsmileyanim:

Vi var til bryllup i sommers, hvor bryllupskagen blev serveret efter brudevalsen omkring kl.23.... Da vi knapt nok havde fordøjet middagen var der ikke rigtig nogen der spiste noget og allerede kl.1.00 kom natmaden rullende i form af en pølsevogn.

Ud fra dette besluttede vi at servere vores kage efter kirken, hvor alle lige har bruge for lidt til blodsukkeret :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg synes at det er svært at få passet ind medmindre at det skal være som dessert.

Vi er stadig i tvivl om hvornår vi skal servere bryllupskagen. Enten bliver det efter kirken eller som en del af desserten. Vi synes også det er lidt svært.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sanni

Vi regner med at skulle spise bryllupskage til kaffen efter middagen. Vi holder et sent bryllup kl. 15.30, saa der bliver ikke tid foer. Jeg er vild med desserter, saa regner med, at vi baade skal have dessert og til kaffen bryllupskage..men det kan godt vaere, at det bliver lidt for meget...nu maa vi se.

0

Del dette indlæg

Tak for svar, selvom jeg ikke blev meget klogere :rolleyes:

Vi får ikke presset det ind lige efter kirken, vi skal godt nok vies "allerede" kl. 13.00 men vi vil også spise tidligt. Vi havde i første omgang også tænkt til kaffen efter maden, men jeg synes bare at det bliver lidt voldsomt med 3 retters mad OG Så kage. Alternativt havde vi snakket om at servere den sammen med natmaden, men det ved jeg slet ikke om giver mening.

Hører stadig gerne fra Jer mht. hvornår I skal have bryllupskagen :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg er gået i stå, fuldstændigt! :denmarkflag: I hvert fald med bryllusp planlægningen. Jeg synes at der er så mange ting der skal ordnes at det er svært at overskue, og på den anden side er der jo så lang tid endnu...

Derudover sker der mange ting i privaten for tiden, synes efterhånden aldrig at jeg er hjemme. koncert i mandag (super fed koncert med Joss Stone i øvrigt, hun har virkelig et talent der er få forundt). Jeg er stadig i gang med kørekort fordi at min kørelærer havde glemt :denmarkflag: at fortælle mig at han skulle på ferie i en måned så jeg har bare ikke kunnet få fat på ham og få bestilt tid til glatbane og køreprøve.

Weekenderne er booket op af familie og venner og nu skal jeg først 4 dage til Firenze fra tidlig morgen til sen aften og derefter en hel dag til Jylland med mit arbejde. Det lyder måske rigtigt fedt og det syntes jeg også umiddelbart at det var, men det er bare mere tid væk fra min lille guldklump og hans far.

Det kan være at det er min vinterdepression der er tidligt på den i år... ØV :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sanni

Utroligt flot diadem du har fundet :thanks: Lige min stil! (mit skulle der bare vaere noget roedt i ogsaa)

Du spurgte jo til det med bryllupskagen - jeg har faktisk lige ombestemt mig - nu skal vi vist have den til dessert. Kan hoere paa andre herinde, at der ikke bliver spist saa meget af den, naar den bliver serveret til kaffen, og det er jo aergeligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sanni

Utroligt flot diadem du har fundet :thanks: Lige min stil! (mit skulle der bare vaere noget roedt i ogsaa)

Du spurgte jo til det med bryllupskagen - jeg har faktisk lige ombestemt mig - nu skal vi vist have den til dessert. Kan hoere paa andre herinde, at der ikke bliver spist saa meget af den, naar den bliver serveret til kaffen, og det er jo aergeligt.

Hej Camilla, ja selvfølgelig skal der rødt i dit, men det kan man garanteret også finde! Jeg tror at Ebay har alt, ja mit diadem er også fra Ebay... Man kan finde så mange gode ting derinde :b223:

Ja jeg læste godt i din tråd at der var en rimelig stemning for at spise kagen som dessert når man ikke spiser den til reception, og vi skal nemlig heller ikke have reception. Jeg skal bare have overtalt min kæreste for han virker ikke så vild med idéen...

:blush:

0

Del dette indlæg

Hej Sanni

Hej Camilla, ja selvfølgelig skal der rødt i dit, men det kan man garanteret også finde! Jeg tror at Ebay har alt, ja mit diadem er også fra Ebay... Man kan finde så mange gode ting derinde :b223:

Ja jeg læste godt i din tråd at der var en rimelig stemning for at spise kagen som dessert når man ikke spiser den til reception, og vi skal nemlig heller ikke have reception. Jeg skal bare have overtalt min kæreste for han virker ikke så vild med idéen...

Hej igen

Jeg har faktisk koebt et diadem med roed fra en bruger herinde. Haaber det er ok, at jeg lige saetter et billede ind. Jeg har ikke selv set det endnu, da det er blevet sendt til mine foraeldre i Danmark. Haaber det passer til kjolen og ser flot ud.

Ja, det er rigtigt at Ebay er et godt sted at kigge..rart at spare lidt penge, naar man koeber paa ebay eller af brugere herinde.

post-26681-1193997122.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sanni

Sad netop og læste din tråd igennem og så du havde overvejet om du skulle have et diadem på. Jeg ville lige læse tråden færdig og så kommentere, men så pludselig var der et billede af dit diadem. Det er super flot og en smadder god idé. Det passer super godt til din smukke kjole og giver lige det sidste. Når jeg ser på din kjole, får jeg også mod på at bestille en kjole på ebay. Det bliver godt nok ikke min brudekjole, da min svigermor skal sy den. Men jeg har længe ønsket mig en ny festkjole og med det resultat du har fået, ja så er det da bare med at kaste sig ud i købet til den pris. Glæder mig til at følge med i din tråd og ønsker dig held og lykke med planlægningen.

0

Del dette indlæg

Hej Sanni

Hej igen

Jeg har faktisk koebt et diadem med roed fra en bruger herinde. Haaber det er ok, at jeg lige saetter et billede ind. Jeg har ikke selv set det endnu, da det er blevet sendt til mine foraeldre i Danmark. Haaber det passer til kjolen og ser flot ud.

Ja, det er rigtigt at Ebay er et godt sted at kigge..rart at spare lidt penge, naar man koeber paa ebay eller af brugere herinde.

Helt i orden med billeder, jeg elsker jo billeder som en hver anden Zilla..

Jeg kan godt huske nu at jeg så det diadem i din tråd, du må være vildt spændt på at se det i virkeligheden, men det ligner faktisk at det er fra samme producent som som der hvor jeg købte mit diadem, og det er faktisk flottere i virkeligheden... Håber også at det passer til din kjole, det er så fedt når der er en sammenhæng.

0

Del dette indlæg

Super flot diadem! :thanks:

Knus Nathasia

Hej Nathasia

Tusind tak, jeg er også glad for det, har hele tiden lyst til at hive det frem derhjemme og kigge på det, men det går jo ikke, for Jakob må ikke se det! Jeg har bildt ham ind at det er en rigtig prinsessekrone, lidt sjov skal man jo have, han så helt mærkelig ud i hovedet :b223:

0

Del dette indlæg

Hej Sanni

Sad netop og læste din tråd igennem og så du havde overvejet om du skulle have et diadem på. Jeg ville lige læse tråden færdig og så kommentere, men så pludselig var der et billede af dit diadem. Det er super flot og en smadder god idé. Det passer super godt til din smukke kjole og giver lige det sidste. Når jeg ser på din kjole, får jeg også mod på at bestille en kjole på ebay. Det bliver godt nok ikke min brudekjole, da min svigermor skal sy den. Men jeg har længe ønsket mig en ny festkjole og med det resultat du har fået, ja så er det da bare med at kaste sig ud i købet til den pris. Glæder mig til at følge med i din tråd og ønsker dig held og lykke med planlægningen.

Hej Betina, hyggeligt at du tog dig tid til at læse min tråd, og ja vupti så havde jeg købt diadem, og jeg er rigtigt glad for det, og tror at det kommer til at blive fantastisk med kjolen.

Og det er da dejligt at du har fået mod på at købe en kjole på Ebay, min søster har også efterfølgende besluttet sig for at købe den kjole hun skal have på til mit bryllup på Ebay, de priser de holder sig kan jo dårligt finde andre steder, så det er bare med at komme igang med at finde den rigtige, for de har MANGE festkjoler :blush:

Hvor er det fedt at din svigermor skal sy din kjole, jeg ville ønske at jeg kendte nogen der kan sy sådan noget for jeg havde en hel klar idé om hvad jeg ville have, det blev så noget helt andet jeg faldt for på Ebay, men at få det syet kostede for mange penge til vores budget, og så var det jo godt at jeg fandt suget i maven et andet sted.

Nu tror jeg at jeg vil kigge lidt i din tråd.

:thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej så lige at Septemberbrud havde en hel liste med hvad man skal have i håndtasken på dagen, den måtte jeg lige stjæle, for her er vist tænkt på det hele! (håber at det er i orden Septemberbrud.)

Brudens taske

- En læbestift eller gloss, så du kan holde kyssemunden klar hele dagen

- En pakke "frisk mund pastiller" til samme formål.

- En mascara. til at bevare de kønne øjne

- En pakke kleenex til de mest rørende stunder.

- En lille flaske med din parfume, så du kan dufte fantastisk gennem hele festen.

- Et lille spejl så du kan tjekke at alt er perfekt uden at løbe konstant på toilettet.

- Vabelplaster. Til de nye sko. hvis det nu sku gå galt.

- Pudderpapir. I modsætning til almindeligt pudder fjerner det sved og fedt samtidig med, at det lægger et tyndt lag pudder på huden.

- Klar neglelak. Hvis nylonstrømperne løber så put lidt neglelak på der hvor skaden er sket så det ikke bliver værre

- Nål og sytråd i samme farve som kjolen til knappen til ophæng af slæbet bag på kjolen hvis den skulle falde af

- Nogle hårnåle, hvis nu der skulle falde en tot!

- Sikkerhedsnål

- Ekstra sko - hvis de er umulige at danse i...men ja, de skal naturligvis ikke i brudens taske - men i brudens kuffert

- En neglefil, hvis de fine negle knækker

- Evt panodiler hvis musikken bliver lidt for høj

- En strikkepind til at klø hårbunden i den rigtig flotte frits

- Deo

Tror nu at det bliver min søster der skal holde styr på alle disse ting for mig. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jamen så er det jo snart jul, jeg synes dårligt at jeg har tid til det i år, ej heller råd faktisk, jeg ville jo gerne pusle med invitationer henover julen og spare pengene til brylluppet. Men med det program vi har for julen bliver der dårlligt tid til at kigge forbi BK, og da slet ikke til at pusle med invitationer... Og pengene ja vi får jo nok sparet op alligevel.

Det gode ved at det er ved at være jul er at der kommer en masse guldpynt på gaden. Jeg har fundet nogle guld fade i Føtex som vi vil have blomster deko på på midten af bordene og har fundet nogle små guldkrukker til askebærgre uden for. Jeg finder sikkert mere, og når julen er ovre og lyskæder kommer på tilbud skal jeg have nogle af dem til at hænge i loftet, jeg synes at det der hyggeligere med lyskæder end de store cafépendler der hænger fra vores festlokales loft. Så der kan jeg da spare nogle penge... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jamen så er det jo snart jul, jeg synes dårligt at jeg har tid til det i år, ej heller råd faktisk, jeg ville jo gerne pusle med invitationer henover julen og spare pengene til brylluppet. Men med det program vi har for julen bliver der dårlligt tid til at kigge forbi BK, og da slet ikke til at pusle med invitationer... Og pengene ja vi får jo nok sparet op alligevel.

Det gode ved at det er ved at være jul er at der kommer en masse guldpynt på gaden. Jeg har fundet nogle guld fade i Føtex som vi vil have blomster deko på på midten af bordene og har fundet nogle små guldkrukker til askebærgre uden for. Jeg finder sikkert mere, og når julen er ovre og lyskæder kommer på tilbud skal jeg have nogle af dem til at hænge i loftet, jeg synes at det der hyggeligere med lyskæder end de store cafépendler der hænger fra vores festlokales loft. Så der kan jeg da spare nogle penge... :thumbsupsmileyanim:

Ja der er allerede kommet mange fine ting frem rundt omkring. Jeg har sort/hvid som tema, og hvor er det da skønt, at det er moderne at have sort/hvid julepynt. Håber at der også er en masse guld til dig.

0

Del dette indlæg

Det gode ved at det er ved at være jul er at der kommer en masse guldpynt på gaden. Jeg har fundet nogle guld fade i Føtex som vi vil have blomster deko på på midten af bordene og har fundet nogle små guldkrukker til askebærgre uden for. Jeg finder sikkert mere, og når julen er ovre og lyskæder kommer på tilbud skal jeg have nogle af dem til at hænge i loftet, jeg synes at det der hyggeligere med lyskæder end de store cafépendler der hænger fra vores festlokales loft. Så der kan jeg da spare nogle penge... :griner:-

Ja der er allerede kommet mange fine ting frem rundt omkring. Jeg har sort/hvid som tema, og hvor er det da skønt, at det er moderne at have sort/hvid julepynt. Håber at der også er en masse guld til dig.

Ja har gået og kiggert på det sorte og hvide også, der er meget flot i blandt, men det må jeg jo så bruge til min julepynt herhjemme i stedet :unsure: Skal have masser af julepynt i år, for det vil min søn elske!

0

Del dette indlæg

Det gode ved at det er ved at være jul er at der kommer en masse guldpynt på gaden. Jeg har fundet nogle guld fade i Føtex som vi vil have blomster deko på på midten af bordene og har fundet nogle små guldkrukker til askebærgre uden for. Jeg finder sikkert mere, og når julen er ovre og lyskæder kommer på tilbud skal jeg have nogle af dem til at hænge i loftet, jeg synes at det der hyggeligere med lyskæder end de store cafépendler der hænger fra vores festlokales loft. Så der kan jeg da spare nogle penge... :griner:-

Kunne ikke være mere enig i ovenstående betragtninger. Super idé med at være klar til at se efter egnede remedier lige når de sidste rester julepynt skal sælges :unsure:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer