FrauBech

Sanni og Jakob 090808

1,563 indlæg i dette emne

Så fik jeg langt om længe læst din tråd igennem... bedre sent end aldrig :rolleyes:

Først og fremmest et kæmpe stort tillykke med kørekortet. Chris må virkelig have bragt held den dag. Godt nok købte jeg ikke kjole, men til gengæld fandt jeg ud af præcis hvad det er jeg skal have :thumbsupsmileyanim:

Har du stadig ingen billeder af brochen? Den glæder jeg mig nemlig helt vildt til at se. Elsker tanken om at du kommer til at bære noget, der er så personligt :thumbsupsmileyanim:

Fantastisk kjole. Der er ikke så meget andet at sige :cheerleader3: Hvordan med broderiet? Er det lavet pænt? Jeg overvejer da stadig en smule at købe fra ebay, så det er meget rart at læse lidt om erfaringerne.

Ja bedre sent end aldrig, der er jo stadig laaaang tid til, og der er jo så meget andet at tænke på i øjeblikket når man er blevet brudekjolebimz :cheerleader3:

Tak for tillykket, ja der er vist ingen tvivl om Chris bragte held den dag. Så godt at du ikke fik købt kjole, men nu leder efter noget af det samme som Iben.

Desværre ingen billeder af brochen endnu, jeg tror først at jeg kommer forbi min mor den 8/12, så det må vente til da. Men ja jeg er også vild med at det er noget så personligt. Jeg ved at det betyder enormt meget for min svigermor, og også meget for min kæreste.

Ja jeg er også glad for min kjole. Broderiet er flot på kjolen, det sidder på en tyndt lag stof der sidder uden på selve kjolen, nogle steder er det dog ikke broderet ind i selve stoffet men syet på med gennemsigtig tråd, jeg opdagede det dog kun fordi at syersken ikke har været så ferm til at klippe ender, så der må jeg selv i gang med saksen, men det kan jeg godt leve med når kjolen ikke har kostet mere, ellers har man jo returret.

Men det bliver spændende at se hvad du ender med :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!!

Så kom jeg lige igennem din tråd....... Det hele ser bare så godt ud.

Hold da op en udført "to do liste" du har fået lavet, tror lige jeg skal have

noget af det over på min liste :balloon:

Sikke en smuk kjole du har fået :thumbsupsmileyanim:

Og et stort tillykke med kørekortet :denmarkflag:

:) Sarah

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!!

Så kom jeg lige igennem din tråd....... Det hele ser bare så godt ud.

Hold da op en udført "to do liste" du har fået lavet, tror lige jeg skal have

noget af det over på min liste :biggrin:

Sikke en smuk kjole du har fået :thumbsupsmileyanim:

Og et stort tillykke med kørekortet :)

:balloon: Sarah

Iiih mange tak. Ja den er meget udførlig min "to do liste" Det er den huskeliste man kan finde her på BK bare i redigeret udgave. Jeg har den også udskrevet derhjemme så min bedre halvdel ved hvornår hvad skal klar :denmarkflag:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Sanni

Har du vaeret ude og bruge koerekortet?? Tillykke med det :fløjt:

Jeg fik koerekort for flere aar siden, men da jeg tog til udlandet lige efter og ikke havde nogen bil at koere i, saa glemte jeg desvaerre en masse. Min kaereste siger, at nu maa jeg altsaa til at koere igen, og at jeg da bare skal bruge hans bil...hmm ja det er altsaa med at holde det ved lige.

0

Del dette indlæg

Hej Sanni

Har du vaeret ude og bruge koerekortet?? Tillykke med det :fløjt:

Jeg fik koerekort for flere aar siden, men da jeg tog til udlandet lige efter og ikke havde nogen bil at koere i, saa glemte jeg desvaerre en masse. Min kaereste siger, at nu maa jeg altsaa til at koere igen, og at jeg da bare skal bruge hans bil...hmm ja det er altsaa med at holde det ved lige.

Tak

Ja jeg har fået kørt, vi har haft familie besøg både lørdag og søndag hvor jeg har kørt. Det har nu været rart at Jakob var ved siden af, så jeg vidste at hvis der var noget jeg blev i tvivl om kunne jeg spørge, jeg kan da godt mærke at rutinen mangler, men satser på at der ikke går alt for længe hvis bare jeg holder det ved lige...

Syntes godt nok ikke at det var skide sjovt at køre hjem lørdag aften, for meget af kørslen er på landevej uden lys og så styrtede det bare ned! Men det var god øvelse....

Og ja du må i gang igen, det er jo en dejlig frihed at have, jeg håber at du får taget dig sammen

:fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå så har jeg også kigget lidt sko... Har fundet lidt forskelligt, mange af dem er godt nok plicerede og det ved jeg ikke lige om er mig, så den anden side er der jo rigtigt mange af dem der er plicerede så det kan da got være at det alligevel er mig, helt uden at jeg vidste det....????

Tror I det plicerede passer til min kjole? Umiddelbart tænker jeg nej... Hvad synes I???

Jeg har besluttet mig for at hælen MAX må være 8cm eller får jeg ondt i mine fødder.

post-30270-1196156176.jpeg post-30270-1196156187.jpeg post-30270-1196156263.jpeg post-30270-1196156315.jpeg post-30270-1196156329.jpeg post-30270-1196156382.jpeg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fine sko, du har kig paa :fløjt:

Jeg blev desvaerre noedt til at noejes med et helt flade brudesko, da jeg er 2 cm hoejere end kaeresten. Synes ellers, at det ser rigtig flot ud med hoeje haele.

Ja det er flot med høje hæle, men ved udemærket hvad du mener, jeg har datet en del lave mænd... Jeg synes nu også at dem du har fundet er flotte, når du nu ikke kan få med hæl...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan bedst li dem nederst til venstre i den første omgang billeder ;)

krammer

Tak for svar... Ja jeg ved det sgu ikke, måske jeg også bare venter til foråret og ser på alle de nye sko der kommer????

Godt man ikke skal giftes lige med det samme :fløjt:

Kram selv

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fede sko du har kig på!!! Jeg har kig på nogle af de samme, men jeg er vild med de her. Hvor har du fundet dem henne??

Knus Nathasia

Dem til venstre har jeg fundet her

Og dem til højre har jeg fundet på Trendsales, tror at jeg søgte under højhælede eller pumps.

:fløjt:

0

Del dette indlæg

hej, tak for din velkomsthilsen i min tråd :biggrin:

Godt nok en lang too-do liste du har, men det ser da ud til i allerede har styr på det meste, lækkert sted i skal holde fest! Kan være jeg skal lade mig inspirere lidt af din liste på et tidspunkt. Tillykke med kørekortet, det gør det jo uligt meget nemmere at komme rundt med al det grej der følger med sønnikke ;) Hvor vildt han allerede taler lidt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sanni

Tak for dine raad mht. vaegttab.

Jeg kunne godt taenke mig at begynde paa noget pilates hjemme i stuen ligesom dig. Kan du evt. anbefale en DVD og andre redskaber, som man skal bruge til det? Og hvor kan man koebe det?

Tak for hjaelpen!

0

Del dette indlæg

hej, tak for din velkomsthilsen i min tråd :)

Godt nok en lang too-do liste du har, men det ser da ud til i allerede har styr på det meste, lækkert sted i skal holde fest! Kan være jeg skal lade mig inspirere lidt af din liste på et tidspunkt. Tillykke med kørekortet, det gør det jo uligt meget nemmere at komme rundt med al det grej der følger med sønnikke ;) Hvor vildt han allerede taler lidt.

Hej, og velkommen til min tråd, dejligt at du gad kigge forbi :biggrin:

Ja det er ret vildt at han allerede taler lidt, men også super fedt at han kan give udtryk for nogle ting, selvom man stadig skal gætte sig til meget...

Og tak for tillykket, ja det gør altså tingene nemmere når man kan komme rundt selv!

:hug:

0

Del dette indlæg

Hvorfor kan jeg ikke finde de sko du har fundet på Trendsales.dk :hug:

-er ved at blive godt irriteret!!

:jul1:

Anne

Hm... Tjah har du prøvet at skrive højhælede i søgefeltet, så kommer der vist kun 5 sider op, jeg mener at de er på dem.

Ellers så sig til så skal jeg nok linke direkte :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer