FrauBech

Sanni og Jakob 090808

1,563 indlæg i dette emne

Det var hvad jeg kunne holde til for nu, håber snart at jeg kommer herind igen..

Slutteligt vil jeg gerne lige takke Maja for kørsel, det var bare SÅ fantastisk af dig! Og også tak til Mette og Christina der mødte op til globryllup, det varmede helt ind i hjertet at se Jer der! Jeg ved at du ville have været der Stinne, men man kan ikke selv kontrollere den slags sygdom, vi havde faktisk et afbud på dagen også pga. af det samme!

Og til alle Jer gifte koner: Jeg har lige skimtet Jeres tråde I var fantastisk smukke, glæder mig til at se mange flere billeder fra dagen og få læst det hele ordenligt!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde smukke Sanni...

Er hjemme hos mine forældre, så først nu kommer jeg på nettet...

Er så ked af jeg ikke fik set dig in real life, men kastede op i lange baner som du ved.. MEn WAAAAAUUUW tøs, du var jo gudesmuk :cheerleader3::denmarkflag:

Virkelig smukt hår og makeup :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se dig igen..

Og igen stort tillykke med brylluppet til både dig og Jakob! :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Det var hvad jeg kunne holde til for nu, håber snart at jeg kommer herind igen..

Slutteligt vil jeg gerne lige takke Maja for kørsel, det var bare SÅ fantastisk af dig! Og også tak til Mette og Christina der mødte op til globryllup, det varmede helt ind i hjertet at se Jer der! Jeg ved at du ville have været der Stinne, men man kan ikke selv kontrollere den slags sygdom, vi havde faktisk et afbud på dagen også pga. af det samme!

Og til alle Jer gifte koner: Jeg har lige skimtet Jeres tråde I var fantastisk smukke, glæder mig til at se mange flere billeder fra dagen og få læst det hele ordenligt!

:heart:

wuiiiii du er tilbage :thumbsupsmileyanim: Sikke nogle fantastiske billeder - i ser så smukke og lykkelige ud :ilovebryllupsklar:

Og godt uheldet ramte dig efter brylluppet og ikke før søde, men god bedring med både finger og hals ;)

Glæder mig rigtigt meget til at se dig fredag :cheerleader3:

møsmøs

og ps selv tak fordi jeg måtte være jeres chauffør :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eijjj - altså.... :ilovebryllupsklar: til mig, for ikke at have været inde og lykønske dig/jer endnu.....

Et STORT - men lettere forsinket tillykke med brylluppet !!!

Og Sanni: hold da OP, hvor er du smuk !!! - håret er bare perfekt, kjolen ligeså - og DIG, har jeg ingen ord der kan beskrive... - SMUKT !!!!

Jeg glæder mig til at høre alt om dagen, og se endnu flere billeder

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kaere Sanni

Endnu engang tillykke - skoenne skoenne billeder fra dagen :cheerleader3:

Glaeder mig til at se endnu flere :loveflag: Kan desvaerre ikke selv vise billeder fra vores store dag endnu, da vi foerst er kommet hjem fra bryllupsrejse i dag og jeg har ikke modtaget billeder endnu :balloons:

0

Del dette indlæg

Søde smukke Sanni...

Er hjemme hos mine forældre, så først nu kommer jeg på nettet...

Er så ked af jeg ikke fik set dig in real life, men kastede op i lange baner som du ved.. MEn WAAAAAUUUW tøs, du var jo gudesmuk :balloons::)

Virkelig smukt hår og makeup :cheerleader3:

Glæder mig til at se dig igen..

Og igen stort tillykke med brylluppet til både dig og Jakob! :loveflag:

Ja det var ærgeligt at du ikke kunne komme, men man er jo ikke selv herre over den slags...

Tak, tak og tak :cheerleader3:

Glæder mig også til at se dig smukke, ses vi på fredag???

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

wuiiiii du er tilbage :cheerleader3: Sikke nogle fantastiske billeder - i ser så smukke og lykkelige ud :loveflag:

Og godt uheldet ramte dig efter brylluppet og ikke før søde, men god bedring med både finger og hals ;)

Glæder mig rigtigt meget til at se dig fredag :balloons:

møsmøs

og ps selv tak fordi jeg måtte være jeres chauffør :)

Ja jeg har også takket de højere magter for at uheldet først ramte efterfølgende, jeg ville ikke kunne have fået min ring på hvis jeg havde skået min finger op til. Jeg kan stadig ikke få den af...

Glæder mig også til at se dig på fredag hon! Spærer I en plads?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor var du bare smuk søde.... eller hvor var i smukke hedder det jo ;)

Skønne billeder.. alle sammen på Fb..

Tillykke med dagen.. dejligt at høre i havde en perfekt dag..

Jah synes nu også at Jakob var smuk!

Ja det er gode billeder på FB, og de skal nok også blive lagt herind, men det kræver lige at jeg får lidt flere billeder så I kan få det hele med

Og tak, ja det var en helt perfekt dag!

0

Del dette indlæg

Eijjj - altså.... :balloons: til mig, for ikke at have været inde og lykønske dig/jer endnu.....

Et STORT - men lettere forsinket tillykke med brylluppet !!!

Og Sanni: hold da OP, hvor er du smuk !!! - håret er bare perfekt, kjolen ligeså - og DIG, har jeg ingen ord der kan beskrive... - SMUKT !!!!

Jeg glæder mig til at høre alt om dagen, og se endnu flere billeder

:loveflag:

Ja bedre sent end aldrig, jeg kender alt for godt det der med ikke at få nået rundt i alle tråde!!!!

Ih altså tak :) jeg bliver jo helt flov!

Glæder mig til at komme i gang med beretning og få flere billeder så det kan blive gjort ordenligt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kaere Sanni

Endnu engang tillykke - skoenne skoenne billeder fra dagen :cheerleader3:

Glaeder mig til at se endnu flere :loveflag: Kan desvaerre ikke selv vise billeder fra vores store dag endnu, da vi foerst er kommet hjem fra bryllupsrejse i dag og jeg har ikke modtaget billeder endnu :)

Kære Camilla i lige måde, jeg håber også at Jeres dag var en fantastisk dejlig dag!

Glæder mig til at se alle de smukke billeder fra Jeres bryllup!

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer