FrauBech

Sanni og Jakob 090808

1,563 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ihhh Søde, det er da bare den mest perfekte morgengave det lommeur. Super super tekst du har fået graveret :thumbsupsmileyanim:

Årh tak hvor er du sød! Jeg syntes næsten at teksten skulle sige noget med tid nu det var et ur han fik...

Jeg ved ærligt talt ikke om han har tænkt sig at bruge uret, men som jeg også har fortalt tidligere så sagde han helt i starten af vores forhold at sådan et havde han altid ønsket sig, og skal han da have et :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wow en uge tilbage søde, det bliver så fantastisk, vildt og vidunderligt :loveboard:

Sikke en masse fede indkøb du har gjort dig! Dine smykker er så smukke og Jacobs morgengave er cooooool :cheerleader3:

møøøøs

Nu er det altså på lørdag... lige om lidt.... Det er altså ikke helt til at forstå...

0

Del dette indlæg

Hej sødeste ven!!!

Uhhh hvor er det bare meget snart nu!!!! :cheerleader3:

Hvor er det bare nogle fine ting det hele. Super fed morgengave, lækre smykker.... jamen det hele er bare fedt!!!!! :loveboard:

Jeg håber, at du er godt med med det hele, så det ikke bliver for hektisk til sidst!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej sødeste ven!!!

Uhhh hvor er det bare meget snart nu!!!! :cheerleader3:

Hvor er det bare nogle fine ting det hele. Super fed morgengave, lækre smykker.... jamen det hele er bare fedt!!!!! :loveboard:

Jeg håber, at du er godt med med det hele, så det ikke bliver for hektisk til sidst!!!!

Sjovt nok er jeg fuldstændigt afslappet og sikker på at vi nok skal nå det hele... Jeg har en million små ting der skal ordnes men føler at der er helt styr på det. Jeg glæder mig afsindigt meget, men på den anden side er det også helt surrealistisk at det er på lørdag, jeg tror ikke helt at min hjerne har fattet det!

()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Når du har sovet 5 gange skal du giiiiiiiftes :thumbsupsmileyanim:

Fantastiske indkøb. Lommeuret bliver han da vildt rørt over. (Forhåbentligt kan han selv huske at han har sagt, at han ønsker sig sådan et :cheerleader3: )

Når jeg har sovet 4 gange nu, meget mærkeligt!!!

Ja kender du det, jeg har også selv tænkt, gad vide om han kan huske at han har sagt det, det er trods alt en del år siden :cheerleader3: Det vil være meget komisk hvis ikke han kan huske det for jeg har virkelig ledt efter det helt rigtige til ham...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvfølgelig bliver han glad for det søde :thumbsupsmileyanim: Det er jo fra dig af......

Uuuhhh kun 4 dage!!!!

Jeg tro også at han bliver glad, men hans hukommelse er ikke den bedste i verden, så jeg er faktisk lidt nervøs for at han ikke kan huske det...

Puha ja det er tæt på!

Redigeret af FrauBech
0

Del dette indlæg

4 dage til du skal giftes :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

hvor må det bare være fantastisk at tænke på, hvor tæt på det er nu

Det er faktisk lidt mærkeligt, sådan noget som at jeg skal bage kage i morgen, det har jeg jo haft planlagt i laaaaang tid, og nu er det pludselig i morgen, jeg må indrømme at det altså lige pludselig er lidt pludseligt!

Det eneste jeg kan huske at have glædet mig til så længe og så meget før det var Alberts fødsels, men det var noget helt andet for der vidste man jo ikke helt præcist hvornår han ville komme, nu ved jeg at kulminationen er på lørdag, og alt skal bare gå op i en højere enhed, dagen før, på dagen og dagen efter... Og jeg har i virkeligheden kun kontrol over dagen før...

Puha altså 4 dage hvor er det bare sært...

0

Del dette indlæg

Hej Sanni

Saa fik jeg endelig set alle dine billeder, du har lagt ind. Synes at Bech halskaeden er blevet rigtig flot - det er en god og lidt anderledes smykkeidé :thumbsupsmileyanim:

Nu er der virkelig ikke lang tid til - jeg flyver til DK paa torsdag...har lige set vejrudsigten og det har aendret sig igen, nu med mere regn, men hvad vi har jo vors paraplyer, hvis der kommer et par draaber :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er blevet begavet på mit arbejde i dag, da det jo er min sidste dag som frøken på arbejdspladsen :thumbsupsmileyanim:

Jeg har fået et meget sødt kort, hvor alle bryllupsdagene står helt frem til 75 års bryllupsdag, det er vores marketingsafdeling der har lavet det, det er virkelig fint meg hjerter og hjerter på og små hilsner fra alle.

vi har fået en kurv med 2 flasker champagne chokolade og nøddesnask. Vi har fået en lykke husfred. Vi har fået et gavekort til biografen samt slik. Og vi har fået et gavekort for 2 x søndagsbrunch på D'Angleterre. Derudover har jeg fra en af vores konsulenter som sidder i Jylland fået et lille billede med et brudepar, meget meget nuser og en skulptur med en mand der holder om en kvinde. Det er en rigtig dejlig gave og jeg er meget glad for den! Nu skal jeg bare lige have tydet alle navnene på kortet så de kan få en særlig tak!

Ih er klokken virkelig kun lidt i 11, gider ikke at være her mere :carrot:

0

Del dette indlæg

Jeg er blevet begavet på mit arbejde i dag, da det jo er min sidste dag som frøken på arbejdspladsen :cheerleader3:

Jeg har fået et meget sødt kort, hvor alle bryllupsdagene står helt frem til 75 års bryllupsdag, det er vores marketingsafdeling der har lavet det, det er virkelig fint meg hjerter og hjerter på og små hilsner fra alle.

vi har fået en kurv med 2 flasker champagne chokolade og nøddesnask. Vi har fået en lykke husfred. Vi har fået et gavekort til biografen samt slik. Og vi har fået et gavekort for 2 x søndagsbrunch på D'Angleterre. Derudover har jeg fra en af vores konsulenter som sidder i Jylland fået et lille billede med et brudepar, meget meget nuser og en skulptur med en mand der holder om en kvinde. Det er en rigtig dejlig gave og jeg er meget glad for den! Nu skal jeg bare lige have tydet alle navnene på kortet så de kan få en særlig tak!

Dejlige gaver - hvor er det nogle soede kollegaer du har :thumbsupsmileyanim:

Jeg sidder ogsaa paa arbejdet (2. sidste dag) og kan heller ikke tage mig sammen til noget.. har kun bryllup i hovedet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Sanni

Saa fik jeg endelig set alle dine billeder, du har lagt ind. Synes at Bech halskaeden er blevet rigtig flot - det er en god og lidt anderledes smykkeidé :thumbsupsmileyanim:

Nu er der virkelig ikke lang tid til - jeg flyver til DK paa torsdag...har lige set vejrudsigten og det har aendret sig igen, nu med mere regn, men hvad vi har jo vors paraplyer, hvis der kommer et par draaber :cheerleader3:

Ja jeg er også blevet meget glad for min halskæde, jeg glæder mig til at vise Jakob den, og jeg er sikker på at min svigerfar bliver helt rørt når han ser den. Den er mit nye...

Ja vi klarer nok også lidt regnvejr hvis det er det vejrguderne har at byde os, jeg håber bare ikke at det regner alt for meget... Det bliver nok en noget spændt flyvetur på torsdag, det er jo sidste gang du skal flyve som frøken :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er blevet begavet på mit arbejde i dag, da det jo er min sidste dag som frøken på arbejdspladsen :cheerleader3:

Dejlige gaver - hvor er det nogle soede kollegaer du har :thumbsupsmileyanim:

Jeg sidder ogsaa paa arbejdet (2. sidste dag) og kan heller ikke tage mig sammen til noget.. har kun bryllup i hovedet :cheerleader3:

Ja jeg har også kun bryllup i hovedet, alle detaljerne som skal være på plads farter rundt i mit hovede... Jeg har nu heller ikke så meget at lave så det gør ikke så meget :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer