marina29

Vores bedste billeder fra 25. august 2007

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det her er efter min mening det bedste af dem alle sammen :loveboard:

post-21950-1190877495.jpg

Hej

Sikke nogle skønne billeder! Jeg kan godt forstå, at I er MEGET tilfredse med Louises billeder!!!! De er lidt pixellerede på siden her, men mon ikke det bare er fordi, du har været nødt til at gøre dem mindre til BK!?

Dit yndlingsbilleder er også helt super i mine øjne!!! :thumbsupsmileyanim:

/Kamilla

Det er fordi jeg har taget et skærmprint af billeder og så gjort dem mindre :biggrin: De er i meget bedre kvalitet herhjemme, men jeg ville gerne have de var store samtidig med at de ikke fyldte så meget ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har nogen af dem liggende her i bedre opløsning.

Gitte - jeg lader dem ligge lidt endnu - så du kan bare snede linket til folk, hvis det er...

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Hej Gitte.

Jeg må simpelthen lige komentere jeres billeder, de er simpelthen så gode. I er begge meget fotogene, og selvom i sikkert var trætte a at få taget billeder til sidst, kan man virkelig ikke se det på jer. jeg giver den 10 ud af 10... Jeres brudevals billede er fantastisk!

Knus Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte.

Jeg må simpelthen lige komentere jeres billeder, de er simpelthen så gode. I er begge meget fotogene, og selvom i sikkert var trætte a at få taget billeder til sidst, kan man virkelig ikke se det på jer. jeg giver den 10 ud af 10... Jeres brudevals billede er fantastisk!

Knus Ditte

:blush: Superflotte billeder Gitte :b223:

- i er bare så fotogene :thanks:

Mange tah -HAHA-

Men det fotogene, det tror jeg er takke være Louise, det er bestemt ikke noget nogen af os er kendt for ;)

Men der er noget specielt over sådan en dag, man svæver jo nærmest igennem hele dagen :fløjt:

Hele fotograferings seancen var ret underligt, på den måde at man fik taget en milliard billeder, men man følte hele tiden at man poserede meget kunstigt.

Heldigvis fortsatte louise med at tage billeder hele tiden, så vi har mange af de mere impulsive billeder, og det er dem jeg selv synes er bedst, det er dem hvor man kan se hvor glade vi er for hinanden og hvor vores personlighed skinner igennem -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer