Nathasia

Naturlig makeup

55 posts in this topic

Hej alle

Håber at der er nogle der ligger inde med billeder af en makeup som er meget naturlig. Jeg vil gerne have store flotte dådyrøjne på dagen, med fantastiske store vipper. Men ellers går jeg egentlig efter det naturlige....

Knus Nathasia

post-30174-1190981747.jpg

post-30174-1190981775.jpg

Edited by Nathasia
0

Annonce ♥

Hej Chris...

Fede billeder du har lagt ind.... Tusind tak!!!

:loveboard:

0

Var faktisk selv ude after det samme til vores store dag....lagde ansvaret på min veninde..og her var havde der kom ud af det...(kan altså ikke få nok af at vise billeder frem fra dagen...sorry)

Dat var et mix af rosa, perlemor og lys brun...du ve´ det vi liiige kunne skrabe sammen fra hver vores badeværrelser...sådan et godt mix af vores begges dagligdags make-up!!

post-28432-1191181177.jpg

Edited by jokkepigen
0

Annonce ♥

Var faktisk selv ude after det samme til vores store dag....lagde ansvaret på min veninde..og her var havde der kom ud af det...(kan altså ikke få nok af at vise billeder frem fra dagen...sorry)

Hej....

Du ligger alle de billeder ind du har lyst til :bearhug: Det er akkurat sådan noget jeg søger. Smukt og naturligt!!!! :loveboard: til dig!!!

:biggrin:

0

Hej....

Du ligger alle de billeder ind du har lyst til :bearhug: Det er akkurat sådan noget jeg søger. Smukt og naturligt!!!! :loveboard: til dig!!!

:biggrin:

Tak....bliver helt flov...min mand er ikke til så meget på øjenene og det er tit han siger at det jeg har på til daglig er rigtig fint til mig..så det kom meget nemt....men tænk lidt på at dine øjne gerne må kunne ses...så prøv dig frem...så man godt kan se der er lidt på..evt noget der fremhæver din øjn farve!!!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥