Guest M1974

M & P's bryllup 22 august 2008

2,299 indlæg i dette emne

Stort tillykke med det romantiske frieri :) (har været lidt langsom til at komme ind i din tråd :) )

Uh, og så skal du snart igang med at have syet kjole. Det lyder helt vildt spændende. Jeg håber mit projekt også kommer til at lykkes. Vil ihvertfald følge spændt med her til den kommende skrædder beretning :blush:

Ja kender godt det med at skulle følge med i alle trådene, det er lidt svært ind i mellem :loveflag:

Jeg er sikker på at dit projekt bliver supergodt. Er faktisk lidt nysgerrig, starter hendes navn med K? Det var bare at hvis det nu gør :kiss: så har hun nemlig syet den sidste kjole jeg har fået lavet hos Jesper H. Prøver lige at finde et billede af den og ligge ind, så du kan se den.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med det romantiske frieri :) (har været lidt langsom til at komme ind i din tråd :kiss: )

Uh, og så skal du snart igang med at have syet kjole. Det lyder helt vildt spændende. Jeg håber mit projekt også kommer til at lykkes. Vil ihvertfald følge spændt med her til den kommende skrædder beretning :blush:

Ja kender godt det med at skulle følge med i alle trådene, det er lidt svært ind i mellem :biggrin:

Jeg er sikker på at dit projekt bliver supergodt. Er faktisk lidt nysgerrig, starter hendes navn med K? Det var bare at hvis det nu gør :fløjt: så har hun nemlig syet den sidste kjole jeg har fået lavet hos Jesper H. Prøver lige at finde et billede af den og ligge ind, så du kan se den.

Hmmm... det kunne det godt... ved ikke lige helt hvordan man staver hendes navn :loveflag: Hæ, det kunne da være lidt sjovt, hvis det er den samme. Var hun sød?

Ih, en fin kjole. Du er da total Høvring afhængig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med det romantiske frieri :) (har været lidt langsom til at komme ind i din tråd :kiss: )

Ja kender godt det med at skulle følge med i alle trådene, det er lidt svært ind i mellem :biggrin:

Jeg er sikker på at dit projekt bliver supergodt. Er faktisk lidt nysgerrig, starter hendes navn med K? Det var bare at hvis det nu gør :fløjt: så har hun nemlig syet den sidste kjole jeg har fået lavet hos Jesper H. Prøver lige at finde et billede af den og ligge ind, så du kan se den.

Hmmm... det kunne det godt... ved ikke lige helt hvordan man staver hendes navn :loveflag: Hæ, det kunne da være lidt sjovt, hvis det er den samme. Var hun sød?

Griner ja lidt afhængig er man vel, synes bare det er så fedt at han ved lige hvad det er jeg gerne vil have, når jeg står der helt mundlam og har et billede inde i mit hoved, som jeg ikke lige kan få formuleret ud.

Og ja hun var rigtig sød, og ja det kan vel også staves med C ;)

0

Del dette indlæg

Hey smukke pige!!

WAUW en smuk kjole du har på.. men hvad klæder ikke en rose, som min søde mor plejer at sige.. :blush:

En ting er ihvertfald sikkert, du bliver sindssygt smuk på jeres bryllupsdag.. det kan man da se både på den kjole og den røde :)

Og fiiiine sko.. Hvor er de fra?

Knus

0

Del dette indlæg

Hey smukke pige!!

WAUW en smuk kjole du har på.. men hvad klæder ikke en rose, som min søde mor plejer at sige.. :blush:

En ting er ihvertfald sikkert, du bliver sindssygt smuk på jeres bryllupsdag.. det kan man da se både på den kjole og den røde :kiss:

Og fiiiine sko.. Hvor er de fra?

Knus

Ihhh altså sidder jo her og rødmer helt vildt :):):loveflag: tak tak

Ja er de ikke fine mine sko, de er fra Balenciaga, glæder mig såå meget til at have dem på :fløjt:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med det romantiske frieri :) (har været lidt langsom til at komme ind i din tråd :biggrin: )

Ja kender godt det med at skulle følge med i alle trådene, det er lidt svært ind i mellem :fløjt:

Jeg er sikker på at dit projekt bliver supergodt. Er faktisk lidt nysgerrig, starter hendes navn med K? Det var bare at hvis det nu gør :kiss: så har hun nemlig syet den sidste kjole jeg har fået lavet hos Jesper H. Prøver lige at finde et billede af den og ligge ind, så du kan se den.

Hmmm... det kunne det godt... ved ikke lige helt hvordan man staver hendes navn :kiss: Hæ, det kunne da være lidt sjovt, hvis det er den samme. Var hun sød?

Griner ja lidt afhængig er man vel, synes bare det er så fedt at han ved lige hvad det er jeg gerne vil have, når jeg står der helt mundlam og har et billede inde i mit hoved, som jeg ikke lige kan få formuleret ud.

Og ja hun var rigtig sød, og ja det kan vel også staves med C ;)

Hi hi, det må da næsten være den samme så. Det er lidt sjovt faktisk. Uh altså, hvor jeg bare glæder mig når jeg sådan lige tænker over det :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej nej nej du må ikke vise flere Jesper H kjoler nu!! Det kan mit budget slet slet SLET ikke bære! Hverken bryllupsbusgettet eller det til hverdag... Og jeg der er vild med både rød og lilla... Pyha...

Griner jeg har ikke flere i skabet, så det kan jeg sagtens love :loveflag:

Wauw fede sko. De er virkelig nice.

De ser dyre ud :) ?

De matcher jo din lilla JH kjole perfekt...som altså også bare er virkelig smuk.

Dyre lidt :) jeg er officielt skonarkoman, jeg kan på en eller anden måde altid retfærdigøre et par nye sko......... :blush:

Redigeret af M1974
0

Del dette indlæg

Ih altså!

Skal da til at holde mig til i din tråd, når jeg også selv er Høvring-fan, sko-o-man, og aldeles vild med Helenekilde som er mit absolutte favoritsted til bryllup (selvom det ikke kan lade sig gøre, når man bor på møg-Fyn)

Det ser skønt ud, det du har fundet, så skal nok kigge forbi igen! :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw fede sko. De er virkelig nice.

De ser dyre ud :) ?

De matcher jo din lilla JH kjole perfekt...som altså også bare er virkelig smuk.

Ja det tænkte jeg også med det samme. Mon du har noget med farven lilla???

Mmm tja synes det er en fed farve, så har nok lidt en lilla fase :blush:

Jeg elsker også lilla...

0

Del dette indlæg

Ih altså!

Skal da til at holde mig til i din tråd, når jeg også selv er Høvring-fan, sko-o-man, og aldeles vild med Helenekilde som er mit absolutte favoritsted til bryllup (selvom det ikke kan lade sig gøre, når man bor på møg-Fyn)

Det ser skønt ud, det du har fundet, så skal nok kigge forbi igen! :bearhug:

Tak :) og kig endelig forbi, elsker besøg :thumbsupsmileyanim:

:hug:

0

Del dette indlæg

:carrot: :carrot: :carrot: Jubiiiiiiiiiiiiiiii :carrot: :carrot: :carrot:

Vi har lige fået at vide af Peters bedste ven, at hvis vi var interesseret og at det så absolut kun var hvis vi ville, ja så ville hans forældre (de er reklamefotografer), gerne give os i bryllupsgave at tage billeder før, under og efter kirken, samt til receptionen :thumbsupsmileyanim::bearhug::hug:

Øhhhhh om vi vil JA TAK jeg kan slet ikke komme mig over hvor sødt det er af dem :) nu får vi lige de billeder vi gerne vil have.

Jeg er bare SÅ glad lige nu :b223::o

0

Del dette indlæg

Nå ja og vi har også fået booket musik :) en anden af Peters venner (det er altså for godt med vennetjenester :thumbsupsmileyanim: ) spiller som DJ i sin fritid. Vi har været til andre fester/bryllupper hvor han har spillet, og han er total god. Nå men han har sagt at han gerne vil spille, han skal også med til festen, så han sætter nok bare lige dansegulvet i gang og så har han normalt en makker med som tager over ind i mellem, så han også kan nyde festen :)

Og han har spillet på Helenkilde før, så han ved lige hvordan højtalere etc skal stå :bearhug:

Det bliver total :hug::):b223::o :o -HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA- :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige fået at vide af Peters bedste ven, at hvis vi var interesseret og at det så absolut kun var hvis vi ville, ja så ville hans forældre (de er reklamefotografer), gerne give os i bryllupsgave at tage billeder før, under og efter kirken, samt til receptionen :hug::):b223:

Øhhhhh om vi vil JA TAK jeg kan slet ikke komme mig over hvor sødt det er af dem :o nu får vi lige de billeder vi gerne vil have.

Jeg er bare SÅ glad lige nu :o-HAHA-

wuiiii tillykke -HAHA-:thumbsupsmileyanim::bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi har lige fået at vide af Peters bedste ven, at hvis vi var interesseret og at det så absolut kun var hvis vi ville, ja så ville hans forældre (de er reklamefotografer), gerne give os i bryllupsgave at tage billeder før, under og efter kirken, samt til receptionen :thumbsupsmileyanim::bearhug::hug:

Øhhhhh om vi vil JA TAK jeg kan slet ikke komme mig over hvor sødt det er af dem :) nu får vi lige de billeder vi gerne vil have.

Jeg er bare SÅ glad lige nu :b223::o

Neeejj hvor var det sødt af forældrene.. fed gave, det er så vigtigt at man har gode billeder.. Fedt..

0

Del dette indlæg

Hey sveske-mås!!

Hvor en dejlig gave I får af de forældre, det er jo mega(undskyld, mega er mit nýe ord.. ved godt det er helt vildt teenager-ramt, men kan ikke komme af med det igen :bearhug: ) mange penge i kommer til at svare.. Hvor er det sødt af dem..

Og hvor sødt af jeres kammerat, han vil være dj.. Hep hey, for vennetjenester :carrot:

Har set du måske skal med på hytteturen?! Jaaah jaaah jaaah :thumbsupsmileyanim: Det SKAL du da bare smukke, kunne være så hyggeligt..

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer