Guest M1974

M & P's bryllup 22 august 2008

2,299 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja undskyld jeg ikke har fået fortalt hele historien :thumbsupsmileyanim:

Tog til New York med arbejde 4 dage efter jeg kom hjem fra ferie, og var total top stresset over det. Jeg har desværre ikke mine billeder på min arbejdspc, så jeg kan ikke engang sidde og lægge det ind nu :hug: Har ellers lige sådan en dag hvor jeg bare ikke gider og meget hellere vil sidde på BK og hygge mig og læse om alle jeres planlægninger.

Har været på skojagt herovre, men :) kan ikke finde dem jeg vil have, lægger lige et billede ind. VIL BARE HAVE DE SKO :carrot: :carrot: bare i en svag pudderfarvet i stedet eller måske i den her, har ikke helt bestemt mig :cheerleader3:

post-30576-1195142649.jpg,

Knus til jer alle, glæder mig til at komme hjem og blive opdateret :heart:)

0

Del dette indlæg

En New Yorker hilsen.... hvor hyggeligt. :thumbsupsmileyanim:

Tænk at du ikke er stødt på din sko i en by som NY :heart: Nåja, men sådan er det jo altid. Når man leder efter en bestemt ting kan man ikke finde/få den og når man ikke har brug/ stopper med at lede, dukker den op alle vegne.

Det bliver spændende at høre lidt mere om frieriet når du kommer hjem.

:cheerleader3:

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi skal holde bryllupsfest på Helenekilde et par uger før dig. Vi reserverede Helenekilde sidste sommer og har nu netop fået en skriftlig bekræftelse og besked på at betale 20.000 kr. i depositum om 14 dage. Vi har endnu ikke set et tilbud fra dem og endvidere er vi aldrig blevet oplyst om dette depositum. Vi har efterfølgende været inde på erhvervs- og selskabsstyrelsens hjemmeside og set, at Helenekilde ikke har verdens bedste økonomi. Ydermere tyder regnskaberne på, at der ikke tidligere er blevet forlangt depositum af den størrelse. Spørgsmålet er nu: Har i fået et lignende krav og hvad gør i? Ingen i vores omgangskreds har været udsat for at skulle betale et så stort depositum og med med Helenekildes lille overskud er vi mildest talt lidt nervøse.

Kontakt evt. på dktrine@hotmail.com

Bryllupshilsner T+J

0

Del dette indlæg

Nå her kommer den så historien om hvordan Peter friede :fløjt:

Ja som dem der har læst med i min tråd ved, så har vi været på ferie i Thailand i oktober, det var sååååå dejligt :fløjt:

Midt i vores strandferie en dag hvor jeg lå på stranden og slappede af, kom Peter tilbage fra vores værelse og fortalte mig at der havde ligget en besked på vores værelse fra hotellet. Vi var dagen forinden blevet varslet om at der skulle være Tsunami øvelse, men at vi ikke skulle foretage os noget, det var bare så vi ikke blev nervøse når alarmen gik. Nå men Peter sagde at de havde sagt at der var noget galt med alarmen på vores værelse :) så de ville gerne have adgang til vores rum mellem 17 og 18. Jeg tænkte bare, nå ok. Jeg tænkte slet ikke i nogen andre tanker............

Om eftermiddagen gik jeg tilbage på værelset for lige at bade inden vi skulle være ude af vores værelse, Peter blev på stranden og kom op lidt senere (han skulle åbenbart lige sondere terrænet :)

Vi var blevet enige om at gå ned på stranden og få en drink og læse i vores bøger, mens vores værelse var optaget. Mens Peter badede, ville jeg lige gå op og tjekke mail/bryllupsklar og sagde til ham, at vi bare kunne mødes nede på stranden, men han insisterede på at vi skulle følges. Jeg fattede stadig intet :) , heller ikke da receptionisten spurgte os om vi skulle ned på stranden nu mens hun fnes (fandt senere ud af at hun var med i arrangementet)

Vi tullede så ned mod stranden, var lidt træt og havde fået lidt for meget sol, så var lige ved at insistere på at jeg ikke orkede at gå tur inden vi skulle have drinks, men tænkte at nu havde han i flere dage talt om at han gerne ville gå tur ned langs den ene side af stranden. Og hvad gør man ikke for at glæde dem :) Så vi gik lidt ned af stranden og kom til et træ der var væltet sådan ud over stranden, hvor de lokale havde hængt en masse jasmin bønnekranse, det var ret flot, så jeg var ret fascineret af det og sagde straks at det skulle vi have billeder af :) (og nej jeg fattede stadig ingenting)

I får lige et billede af stranden, taget lidt tidligere på dagen

post-30576-1196111470.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:carrot: :carrot: Så skete det :carrot: :carrot:

Mens jeg stod der og insisterede på at han skulle finde kameraet frem, tog han lige pludeslig fat i min arm og hev mig sådan lidt ind mod sig og sagde kom lige her. Så var der ellers hjertebanken :):):) for lige pludselige vidste Mette godt hvad der skulle til at ske :fløjt: :fløjt:

Jeg vidste slet ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv, men han holdt om mig, mens han fortalte at han synes jeg er et vidunderligt menneske, som han elsker meget højt, og at han er nyforelsket hver morgen når han vågner op ved siden af mig og det kunne han godt tænke sig at gøre resten af sit liv, så derfor............... :)

Ja så faldt han på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham, jeg skyndte mig vist nok at hive ham op, mens jeg sagde ja. Så blev der vist :) lidt hvorefter han spurgte om jeg ville se min ring. Og det ville jeg jo gerne griner. Ihhhh jeg er så glad for den, kan stadig få helt kriller i maven når jeg lige får øje på den på min hånd :)

Fik ellers skæld ud bagefter fordi jeg åbenbart havde afbrudt ham flere gange, men ja sådan kan det jo gå, synes at jeg kunne huske at jeg ville bekræfte de ting han sagde, at jeg også elskede ham etc, så måtte lige spørge om han havde fået sagt det hele :) det havde han :blink:

Her et billede af det nyforlovede par, har vist lagt det ind før, men I får det lige igen

post-30576-1196112786.jpg

Og ringen, bling bling blive man aldrig træt af at se på -HAHA-

post-30576-1196113416.jpg

Redigeret af M1974
0

Del dette indlæg

Da Mette lige havde fået samlet sig lidt, gik vi så hen til vores oprindelige bestemmelsessted, hvor Mette trængte til en stiv GT, tror faktisk at jeg sad og grinede lidt fjoget, mens Peter sad og var ret lettet tror jeg over at det var overstået :fløjt:

Sad og kiggede på solnedgangen, det var SÅ perfekt.

post-30576-1196114017.jpg

0

Del dette indlæg

Efter et par Gin tonics, mente Peter at nu kunne vi godt gå tilbage til værelset, vi slog lige vejen forbi receptionen for at høre om de var færtige, fandt så senere ud af at det var fordi vi ikke kunne gå forbi vores værelse.

Nå men vi fik all clear fra receptionisten, og det viste sig så at da vi kom tilbage, havde Peter arrangeret med dem at de havde pyntet hele værelset, det var bare SÅ fint. Blomsterblade over det hele, stearinlys, roser og champagne. Det var simpelthen så sødt af ham at tænke på.

post-30576-1196114294.jpg

post-30576-1196114305.jpg

Redigeret af M1974
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen tilbage :)

Hvor er det dog bare et smukt frieri..... perfekt. Sidder her og får kuldegys #SUK#

Og billederne viser bare, hvilken stemning der var :fløjt: Kan godt forstå du ikke anede, hvad der skulle ske. Det er jo Thailand og de er jo kendt for Tsunami, så det var da det perfekte cover-up for hans plan.

Hvor er det bare en dejlig beretning :fløjt:

Må jeg være nysgerrig og spørge hvem i rejste med og hvilket hotel i boede på???

0

Del dette indlæg

Velkommen tilbage :)

Hvor er det dog bare et smukt frieri..... perfekt. Sidder her og får kuldegys #SUK#

Og billederne viser bare, hvilken stemning der var :fløjt: Kan godt forstå du ikke anede, hvad der skulle ske. Det er jo Thailand og de er jo kendt for Tsunami, så det var da det perfekte cover-up for hans plan.

Hvor er det bare en dejlig beretning :fløjt:

Må jeg være nysgerrig og spørge hvem i rejste med og hvilket hotel i boede på???

Ihh tak :)

Og selvfølgelig må du spørge. Vi rejste med Peacock Travel og hotellet vi boede på hedder The Sarojin, det ligger i Khao Lak

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay jeg løber tør for tid nu så jeg kan ikke nå at læse de sidste 3 sider selvom jeg gerne ville!

Ok jeg skal lige have det på det rene....han har ikke friet men i har kirke, feststed og kage booket??!! Ha Ha det syntes jeg sku er sejt!

Og jeg vil godt lige sige det er altså ondt at sætte sådan nogle fede billeder ind af Thailand når man står her og fryser om fusserne i biiipsyge DK.

Du, jeg skal giftes dagen efter dig og jeg har kik på helt de samme farver og endda samme slags invitation!! Min har bare lidt større lomme. Men jeg har lige købt ind i Panduro til prøve sæt no. 2 så skal jeg nok sætte et billede ind i min planlægning så kan du da kikke lidt efter der. Vi har faktisk også samme stil mht kjoler - du er totalt for lækker i den røde kjole den var da godt nok alle pengene værd!

Sct. Jacob kirken østerbro er super hyggelig og jeg ved den kvindelige præst er super god også! Jeg kommer til globryllup hvis jeg kan presse det ind dagen før mit eget ;)

Nå nu løber jeg altså tør for tid desværre....kikker ind senere

0

Del dette indlæg

Jeg lover at fortælle alt om det med masser af billeder i morgen, ligenu kalder min seng og min kæreste. Men her er lige et billede af det meget nyforlovede par :fløjt:

post-30576-1193775852.jpg

Damn så læste jeg alligevel vidre. TILLYKKE hvor er det bare smukt! Super flot billede af jer iøvrigt. I bor vidst på Østerbro ikke? Synte4s jeg kan huske dig fra min butik.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer