Guest M1974

M & P's bryllup 22 august 2008

2,299 indlæg i dette emne

Kære Tøser,

det bliver lige kort, for jeg er SÅ smadret. Min krop har det som om jeg er blevet kørt over af en damptrommel og jeg har aldrig haft så mange blå mærker på mine ben ;) Kom ikke og sig jeg ikke har givet mig 100% :unsure:

Det var jo i går som jeg havde gættet, havde den bedste dag ever. Korte træk, skal nok skrive en laaaang beretning senere, når jeg forhåbentlig har fået billeder fra tøserne, der er i hvert fald blevet taget mange.

Blev overrasket i Zoo hvor dækhistorien var jeg skulle ind med min søster, svoger, niece, mor, papfar og Peter. Da jeg kom ind stod der 15 tøser med flag og champagne og så var der ellers skattejagt i zoo, frokost hos min mor på Frederikberg, Pole dancing (Stinne du får kamp til stregen nu ;) ), rebelling i B&W hallerne, incl frit fald fra 45 m (det var såååå vildt), drinks på Boutique Lize, hvor jeg var bag baren (kan stolt fortælle at jeg er den første kvindelige bartender der :smolf: ), hjem og bade hos mig selv, middag for alle hos en veninde med mad fra Meyers, hygge, drinks og dans og så bytur afsluttende med morgenmad på O's inden jeg blev afleveret foran min hoveddør i morges kl. 5, total lykkelig :)

Stod op og var til 2 års fødselsdag kl 10, var selv ret stolt over den :hug: og har så ellers hygget med Peter resten af dagen :super:

Håber jeg snart får billeder :boohoo::):cheerleader3:

Redigeret af M1974
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Som en lille forsmag kan I se hvordan ens ben ser ud når man har været til undervisning i Pole dancing ;) billederne er taget i morges, mærkerne har nu antaget en dejlig lidt mørkeblå/lilla farve, jeg skal vist ikke have kjole eller korte bukser på den næste uge :)

post-30576-1214773558.jpg

Næææh, du har da dit "blå" på plads nu :boohoo:

Det løød som en super dejlig dag! Glæder mig til beretning!!!!

0

Del dette indlæg

aaaaavs.... :)

Griner det er intet i mod hvor ondt min krop gør ;) jeg ligner en gammel kone på 90, når jeg skal op af sofaen eller ned af trapperne :cheerleader3:

åååhr, bette skind da! (som vi siger her oppe nord på...)

Jeg var også pænt øm i kroppen efter min PA... Men ingen blå mærker trods alt.. :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åh skat, hvor det lyder som den fedeste dag :boohoo::)

og stakkels dine smukke lamselår!!!!!!!! glæder mig til at se dig onsdag ;) Har faktisk en lille bøn til dig..gad vide, om nu når du skal i Sephora, om der kunne snige sig en lille krukke ned i din kuffert til mig? Den fylder ca et æble...hvis der ikke er plads i din kuffert er det fuuuuuuuldt ud forståeligt ;)

:cheerleader3::super:

0

Del dette indlæg

Weeeeee skat, det lyder bare som den bedste poller :):cheerleader3:

Vidste godt du skulle i zoo og rapelle, men resten vidste jeg ikke.. Det lyder for fedt :super::)

Hvornår skal vi lege? Jeg er hjemme igen og fit for fight :boohoo: Skal godtnok lige til Blokhus imorgen, men kun i et par dage..

Glæder mig til billeder fra dagen smukke..

Mys

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

åh skat, hvor det lyder som den fedeste dag :blush::)

og stakkels dine smukke lamselår!!!!!!!! glæder mig til at se dig onsdag ;) Har faktisk en lille bøn til dig..gad vide, om nu når du skal i Sephora, om der kunne snige sig en lille krukke ned i din kuffert til mig? Den fylder ca et æble...hvis der ikke er plads i din kuffert er det fuuuuuuuldt ud forståeligt ;)

:bed::blink:

Hej Skat,

du giver mig bare en seddel, er sikker på jeg godt kan presse en lille æske ned i kufferten ;)

Kys

0

Del dette indlæg

Weeeeee skat, det lyder bare som den bedste poller :):bed:

Vidste godt du skulle i zoo og rapelle, men resten vidste jeg ikke.. Det lyder for fedt :blink::super:

Hvornår skal vi lege? Jeg er hjemme igen og fit for fight :blush: Skal godtnok lige til Blokhus imorgen, men kun i et par dage..

Glæder mig til billeder fra dagen smukke..

Mys

Det var det også :bearhug:

Vi smutter til NY i en uge på torsdag, men håber vi kan finde en dag, når jeg er hjemme igen :cheerleader3::loveboard:

Glæder mig til at se dig og høre ALT om bryllup og bryllupsrejse :bearhug:

Møs møs

0

Del dette indlæg

Kære Zillaer,

undskyld at min polterberetning lader vente på sig, men jeg vil bare så gerne have lidt billeder at krydre den med, og selvom jeg ved der er taget et hav, så har jeg ikke fået nogen endnu. Jeg er blevet lovet nogen i morgen, så håber virkelig at jeg får dem der :bed:

Ellers har vi været på kirkekontoret i dag for at aflevere prøvelsesattest og tale om praktiske ting. Jeg har simpelthen sådan et positivt indtryk af vores kirke, det er bare topprofessionelt. De havde en hel agenda vi gik frem efter, så de var sikker på at vi fik dækket det hele :blink: Så nu er vidner, hvem der skal føre mig op, om der skal være brudebørn etc på plads.

Mht. pynt skal man selv sørge for blomster, de sørger så for lys. Man kunne selv vælge hvordan man ville have det. Vi får skiftevis stearinlys og blomster. Har fået en seddel med hjem hvor der er et billede af den holder som de bruger i real size, som man så kan aflevere til blomsterhandleren, så de ved hvor lange stilkene skal være på blomsterne. Havde ikke tænkt så meget over hvilke blomster, havde nok bare taget dem de foreslog, hvis de sørgede for det. Men nu tror jeg det bliver de samme som jeg skal have i brudebuketten. Franske anemoner i sort og hvid, samt liljekonvaller :super:

Jeg fik også Peter sendt udenfor på et tidspunkt, så jeg kunne høre om det var ok, at min veninde synger når jeg skal gå ind og det var det heldigvis :blush::)

Derudover fik vi afklaret at vores fotograf kan få lov til at sidde ret tæt på os, så det bliver perfekt, da han er den eneste der må tage billeder under hele vielsen

post-30576-1214941298.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil bare lige sige at jeg har fået de første billeder fra min polterabend, der er flest fra pole dancing :super: Håber jeg kan nå at lægge nogen af dem op i aften :cheerleader3:

Men har lidt travlt, skal afslutte arbejde, hente Peters morgengave, mødes med medzilla :blush: , pakke kuffert og ordne alt praktisk, i morgen tidlig flyver Peter og jeg nemlig en uge til New York :):bed::blink: Spørg lige om jeg glæder mig, vi skal over og kigge på ringe "overekstatisk smiley" og ellers bare hygge os. Søndag kører vi op til Cape Cod og Marthas Vineyard, hvor vi skal besøge en af dem Peter har læst MBA med, tror det bliver ret hyggeligt. Har hørt der skulle være supersmukt, så I bliver nok bombarderet med billeder når jeg kommer hjem ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer