Guest M1974

M & P's bryllup 22 august 2008

2,299 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Årh, over øv med sådan en gang sygdom, så tæt på brylluppet. Men det lyder til at det er lidt på retur, hvilket jo er godt :kiss:

Ja, jeg er rykket til USA. og fordriver lige nu tiden - mens jeg venter på at alle mine papirer kommer i orden - med at prøve at lade være med at shoppe alt for meget ;) Men det er sgi ikke let, de har de feedeste butikker herovre :griner:-

Fortsat god bedring smukke, pas nu på dig! :hug:

0

Del dette indlæg

Hej skat,

håber du har det bedre idag :bearhug:

Ikke ligefrem, men har taget imod jeres råd og arbejder hjemmefra i aften. Har desværre nogle aftaler her i eftermiddag som ikke kan aflyses i forbindelse med bryllup, men sådan må det være. Sov indtil kl. 13 i dag, tror det hjalp lidt. Og er nu dopet godt og grundigt med amerikansk medicin ;)

Tak fordi du tænker på mig

Møs

Selv tak honey, håber det går endnu bedre idag :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring, smukke :) Håber du er ved at komme ovenpå igen

Og ved du hvad? Du skal giftes lige om lidt :bearhug::bearhug::kiss::hug::cheerleader3:

Hej Smukke,

hvor dejligt at høre fra dig, glæder mig til din beretning og alle billederne, du var bare SÅ smuk i din kjole :)

Jeg er desværre stadig syg, men stress på arbejde og over brylluppet hjælper nok heller ikke ;)

Men vi var ved præsten her til morgen og det var bare sådan en dejlig oplevelse, stod der og smilede småfjollet til hinanden foran alteret, mens vi holdt i hånd, så kom det godt nok tæt på :cheerleader3:

Skal nok skrive lidt mere fyldestgørende om det senere.

Mange kram

0

Del dette indlæg

Så har du kun 8 dage tilbage!!

Rigtig held og lykke med dagen, jeg rejser hjemad mod Danmark i dag, og da jeg sikkert ikke når på nettet før dagen, ville jeg lige sige pøj pøj til dig.

Vi ses efter vores bryllupper og jeg glæder mig til at se billeder!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå måske jeg lige skal give en lille update her på falderebet :hug:

Jeg har fået bestilt blomster, det var ikke en ubetinget succesoplevelse. Jeg kan ikke få franske anemoner og jeg synes faktisk ikke de var super til at komme med et alternativ, så jeg måtte nærmest selv komme op med det hele. Og jeg er ikke ligefrem blomsterekspert. Nå men enden på det bliver vist at det bliver en lille rund og luftig ikke for høj buket af hvide blomster. Jeg aner ikke hvad den hedder, men den minder lidt om ærteblomster og så kommer der også hvide orkideer i. Jeg har ikke de store forventninger, så nu må vi se hvad det bliver til.

Og ja i går var vi nede og tale med præsten, det var bare så hyggeligt. Jeg er simpelthen så glad for at hun skal vie os. Hun grinte halvdelen af tiden og fik os til rigtig at slappe af. Hun spurgte meget ind til os, hvem vi var, hvordan vi havde mødt hinanden, vores familier etc. Så er spændt på hvad hun kommer til at sige i kirken.

Vi gennemgik hele handling hurtigt og hun fortalte, at hun siger, at vi godt må kysse, hun synes det løste lidt op for spændingen :kiss:

Vi fik også valgt de endelige salmer, som bliver:

Op al den ting som Gud har gjort

Jeg ved en blomst så favr og fin

I blev skabt som mand og kvinde

Den signede dag med fryd vers 1-5

Vi har ikke valgt præludium endnu, men har fået en cd med hjem, tror det bliver noget med Händel. Og ja min veninde skal synge Magic med Colbie Caillat, når jeg går op ad gulvet sammen med min fætter. (tak til søde Sanni for den sang)

Så ja her en uge inden, ser det ud som om der er næsten styr på alt. Jeg har to arbejdsdage tilbage i næste uge, så går jeg på ferie :bearhug::bearhug:

Og selv vejret ser ok ud ligenu. Håber det forsætter sådan :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

6 dage tilbage søde :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar:

Tak for tippet med den aloe vera juice, den er indkøbt :denmarkflag:

Håber du har haft en dejlig og afslappende weekend og vil fra nu af krydse fingre indtil fredag for 24 grader og solskin på jeres bryllupsdag :cheerleader3:

møs

Hvor er du sød, skat :heart:

Jeg har arbejdet hele weekenden, og sidder også og gør det nu, så afslappende tjaaa. Men er nede hos min søster, som stadig ikke har født!!!!! Nu er hun 8 dage over tiden, har du ikke et tip ;)

Og ja vejret ser ok ud, der er lidt dråber på men tempraturen ser ok, ikke for varmt. Men det kan jo nå at ændre sig mange gange.

Godt med juicen, den smager ikke så slemt vel?

Møs møs

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for tippet med den aloe vera juice, den er indkøbt :thanks:

Håber du har haft en dejlig og afslappende weekend og vil fra nu af krydse fingre indtil fredag for 24 grader og solskin på jeres bryllupsdag :cheerleader3:

møs

Hvor er du sød, skat :loveboard:

Jeg har arbejdet hele weekenden, og sidder også og gør det nu, så afslappende tjaaa. Men er nede hos min søster, som stadig ikke har født!!!!! Nu er hun 8 dage over tiden, har du ikke et tip ;)

Og ja vejret ser ok ud, der er lidt dråber på men tempraturen ser ok, ikke for varmt. Men det kan jo nå at ændre sig mange gange.

Møs møs

Den smager lidt af jord :heart: Men hey, if it works :denmarkflag:

Hmm tænke tænke... har du prøvet at overtale baby til at komme ud? ;) Der er nok ikke så meget andet end at vente, med mindre hun skal sættes igang....

Har du fået massage? ;)

møs

0

Del dette indlæg

Tak for tippet med den aloe vera juice, den er indkøbt :thanks:

møs

Hvor er du sød, skat :loveboard:

Møs møs

Den smager lidt af jord :heart: Men hey, if it works :denmarkflag:

Hmm tænke tænke... har du prøvet at overtale baby til at komme ud? ;) Der er nok ikke så meget andet end at vente, med mindre hun skal sættes igang....

Har du fået massage? ;)

møs

Nej ved det, hun kommer når hun kommer :balloons:

Og ja har lige fået massage dejligt, sidder nu i min søsters have og nyder solskinnet arhhhhhhhhhhhhhhh.

Møs møs

0

Del dette indlæg

Tak for tippet med den aloe vera juice, den er indkøbt :balloons:

møs

Hvor er du sød, skat :7himmel:

Møs møs

Den smager lidt af jord :thanks: Men hey, if it works :denmarkflag:

Har du fået massage? ;)

møs

Nej ved det, hun kommer når hun kommer :griner:-

Og ja har lige fået massage dejligt, sidder nu i min søsters have og nyder solskinnet arhhhhhhhhhhhhhhh.

Møs møs

Dejligt smukke :heart:

Hav en dejlig dag hos Jesper imorgen :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih Mette, du er jo gift lige om lidt :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::cheerleader3:

Hvordan har sommerfuglene det?

Sommerfugle????

Jeg har 1 uge mere og der altså ikke flere sommefugle i min mave.... de er blevet til mamutter og de er helt vild.

Juhuuu nu er det lige om snart og det bliver så smukt, vidunderligt og fantastisk. :denmarkflag::heart:

0

Del dette indlæg

Tak Tøser for alle jeres søde beskeder. Ja det er godt nok lige om lidt. Men underligt nok er der absolut ingen sommerfugle i min mave. Tror jeg stresser for meget over alt mulig andet. Men i morgen kl. 14 har jeg ferie, det glæder jeg mig meget til, ikke mindst fordi at jeg der skal ned og prøve min kjole for sidste gang, for at se hvor meget jeg har tabt mig. Kiloene bliver ved med at rasle stille og rolig af, selvom jeg gør absolut intet for det. Bryllup er en god kur ;) selvom jeg på nuværende tidspunkt synes det er ret træls. Godt at Jesper er forstående overfor hysteriske brude og kunne presse en prøvning ind i sidste øjeblik ;)

Helenekilde ringede i går for lige at tjekke de sidste detaljer af, det synes jeg var total tjekket. Vi lavede lige lidt om på vinene, men kun til noget bedre det klager man jo ikke over, og så fik vi besluttet at vi skal have Moscato D'Asti til dessertvin :smolf: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Ellers lød det til at der var total styr på det hele, dejligt for zillanerverne.

Vi har besluttet os for udgangsmusik, jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvad det er, men noget af Händel. Jeg har det på en slip derhjemme. Jeg nørkler stadig lidt med de der kirkehæfter, jeg orker dem slet ikke, men nu har jeg jo lovet kirken at lave dem. Jeg har som sagt fri onsdag, torsdag så der burde være tid til at lave de sidste ting.

Jeg kan faktisk slet ikke forstå det er på fredag, desværre ser vejret ikke super ud, men ja det kan jo ændre sig mange gange, vi krydser fingre :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan kun nikke genkendende til det med ingen nerver og slet ikke kunne forstå at det er nu... Jeg var helt rolig hele vejen op til, spændt og glædesfuld, men slet ikke nervøs! Jeg er sikker på at du nok skal nå det hele, og nu da du har fået bekræftet at Helenekilde har fuldstændigt tjek på det er der ikke så meget andet at gøre end bare at nyde det hele!

0

Del dette indlæg

Kan kun nikke genkendende til det med ingen nerver og slet ikke kunne forstå at det er nu... Jeg var helt rolig hele vejen op til, spændt og glædesfuld, men slet ikke nervøs! Jeg er sikker på at du nok skal nå det hele, og nu da du har fået bekræftet at Helenekilde har fuldstændigt tjek på det er der ikke så meget andet at gøre end bare at nyde det hele!

Hej Smukke,

ihhh hvor jeg glæder mig til at se dig fredag morgen :cheerleader3:

jeg kan fortælle at glædesfølelsen total har indfundet sig i dag, efter jeg gik fra arbejde, det var som om at såsnart jeg kunne lægge det bag mig, ja så kunne glæden bare holde sit indtog. Jeg har lige hoppet fjollet rundt i stuen af bare glæde :loveflag:

Møs møs

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer