Guest M1974

M & P's bryllup 22 august 2008

2,299 indlæg i dette emne

og ps du burde efterhånden få en klækkelig rabat nede hos JH med alle de zillaer du får sendt derned :cheerleader3:

Glæder mig til at se dig lørdag

og pps - Jeg har helt tjek på dine sko også, bare hvis det skulle blive nødvendigt............ :cheerleader3:

Tro mig jeg har allerede fået klækkelig rabat ;)

Og i lige måde smukke :cheerleader3:

Og godt der er flere der har styr på mine sko, har det i hvert fald ikke altid selv ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej smukke

Mange tak for i går og igen mange tusind tak for at du gad hente og bringe mig icon_hug.gif

Og sikre dig at vi ikke kom til glo-begravelse

Det var dejligt at få mødt dig og jeg håber du har fået det bedre i dag.

Stor krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej smukke

Mange tak for i går og igen mange tusind tak for at du gad hente og bringe mig icon_hug.gif

Og sikre dig at vi ikke kom til glo-begravelse

Det var dejligt at få mødt dig og jeg håber du har fået det bedre i dag.

Stor krammer

Hej Selv Smukke,

det var så lidt, jeg synes det var superhyggeligt med selskab :griner:-

Og ja det var vist meget godt vi fandt den rigtige kirke ;)

Jeg har det desværre ikke bedre, sidder med total hoste og snotnæse, så fantastisk :kiss:

Møs

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå det jeg så har prøvet at benægte for mig selv er sket, jeg er blevet syg :griner:-

Har gået og smådøjet med lidt feber i kroppen, som så i dag har udviklet sig til hoste og snotnæse, men ja heldigvis så er der jo 11 dage til brylluppet, hvilket hvis jeg propper mig med vitaminer etc forhåbentlig er nok til at jeg er ovenpå. Det er typisk jeg får det altid sådan når jeg stresser æv æv æv

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nå det jeg så har prøvet at benægte for mig selv er sket, jeg er blevet syg :griner:-

Har gået og smådøjet med lidt feber i kroppen, som så i dag har udviklet sig til hoste og snotnæse, men ja heldigvis så er der jo 11 dage til brylluppet, hvilket hvis jeg propper mig med vitaminer etc forhåbentlig er nok til at jeg er ovenpå. Det er typisk jeg får det altid sådan når jeg stresser æv æv æv

God bedring!!! Prøv et slappe lidt af!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh nej sveske!!!! Du trænger da vist til et par sygedage. Er sikker på, at du nok skal blive rask i løbet af no time ;) God bedring skat..

møsmøsmøs

Problemet er at jeg ikke har tid til at være syg, hvis jeg sygemelder mig på arbejdet, stresser jeg bare endnu mere over de ting jeg skal nå inden jeg går på ferie næste tirsdag arhhhhhhhhhhhhhh

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
åh nej sveske!!!! Du trænger da vist til et par sygedage. Er sikker på, at du nok skal blive rask i løbet af no time ;) God bedring skat..

møsmøsmøs

Problemet er at jeg ikke har tid til at være syg, hvis jeg sygemelder mig på arbejdet, stresser jeg bare endnu mere over de ting jeg skal nå inden jeg går på ferie næste tirsdag arhhhhhhhhhhhhhh

Åhr honey!!!!!!! Ikke stresse, det gør det bare værre :griner:-:hug::kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjem under dynen med dig.....lidt varm kakao og ny bagte boller det hjælper helt sikkert.

Også lidt på med en tøse film - måske lidt dirty dancing.

Pyha synes pludselig jeg har det lidt skidt #HOSTHOST#du har nok smittet mig... må hellere gå hjem.

NÅH, ikke...... God bedring og pas nu på dig selv.

Tag et laaaaaaaaaangt varmt bad når du kommer hjem og så ellers bare flad ud. :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
åh nej sveske!!!! Du trænger da vist til et par sygedage. Er sikker på, at du nok skal blive rask i løbet af no time ;) God bedring skat..

møsmøsmøs

Problemet er at jeg ikke har tid til at være syg, hvis jeg sygemelder mig på arbejdet, stresser jeg bare endnu mere over de ting jeg skal nå inden jeg går på ferie næste tirsdag arhhhhhhhhhhhhhh

Åhr honey!!!!!!! Ikke stresse, det gør det bare værre :griner:-:super::hug:

I know, det er bare lidt svært når det tårner sig op her på arbejdet :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
God bedring - synes også du skal melde dig syg - BRYLLUPPET ER SGU DET VIGTIGSTE, DET SKAL DU BARE VÆRE RASK TIL! :griner:-:kiss:

Jeg ved det godt ;) men heldigvis er det jo ikke på fredag, så jeg når det nok. Og ja må slappe af i aften, når jeg kommer hjem, Peter må hoppe og danse lidt for mig ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls du er blevet syg! :hug: Men er sikker på at du nok skal blive hurtig rask.. :super: Jeg blev forkølet sidste søndag og fredag var jeg sådan set frisk, nu er jeg kun en lille smule snottet, men det er snart væk, så er sikker på at du snart er frisk igen.. GP

Men ihh, hvor er det snart!! :griner:-:kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hjem under dynen med dig.....lidt varm kakao og ny bagte boller det hjælper helt sikkert.

Også lidt på med en tøse film - måske lidt dirty dancing.

Pyha synes pludselig jeg har det lidt skidt #HOSTHOST#du har nok smittet mig... må hellere gå hjem.

NÅH, ikke...... God bedring og pas nu på dig selv.

Tag et laaaaaaaaaangt varmt bad når du kommer hjem og så ellers bare flad ud. :griner:-

:kiss:

Well det lyder ikke dårligt med varm kakao og nybagte boller, men tror ikke lige det bliver Peter der bager dem, det plejer at være mit job ;)

Og ja kan godt fornemme du heller ikke har det så godt, tror også hellere du må ligge på sofaen og se Dirty Dancing ;)

Kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls du er blevet syg! :hug: Men er sikker på at du nok skal blive hurtig rask.. :super: Jeg blev forkølet sidste søndag og fredag var jeg sådan set frisk, nu er jeg kun en lille smule snottet, men det er snart væk, så er sikker på at du snart er frisk igen.. GP

Men ihh, hvor er det snart!! :griner:-:kiss:

Ja jeg satser også på det snart er ovre :cheerleader3:

Og ja det er lige om lidt, puha ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej smukke

Mange tak for i går og igen mange tusind tak for at du gad hente og bringe mig icon_hug.gif

Og sikre dig at vi ikke kom til glo-begravelse

Det var dejligt at få mødt dig og jeg håber du har fået det bedre i dag.

Stor krammer

Hej Selv Smukke,

det var så lidt, jeg synes det var superhyggeligt med selskab :griner:-

Og ja det var vist meget godt vi fandt den rigtige kirke ;)

Jeg har det desværre ikke bedre, sidder med total hoste og snotnæse, så fantastisk :hug:

Møs

Ai hvor træls! Men hellere nu end i næste uge - hvis nu man skal være positiv.

Man kan få sådan nogle Rød Solhat dråber - dem plejer jeg at voldbruge og det virker altså mig. Og godt med C-vitamin og hvile og ingen stress. Evt en gang massage plejer også at virke godt.

God bedring

:kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej skat,

håber du har det bedre idag :griner:-

Ikke ligefrem, men har taget imod jeres råd og arbejder hjemmefra i aften. Har desværre nogle aftaler her i eftermiddag som ikke kan aflyses i forbindelse med bryllup, men sådan må det være. Sov indtil kl. 13 i dag, tror det hjalp lidt. Og er nu dopet godt og grundigt med amerikansk medicin ;)

Tak fordi du tænker på mig

Møs

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer