Guest M1974

M & P's bryllup 22 august 2008

2,299 indlæg i dette emne

Ihhh hvor er det vildt at der kun er meget meget få dage tilbage :cheerleader3::loveflag:

Skønt at høre, at du er blevet rask igen og hvor er det rart, at du lige kan nå at få prøvet kjolen en gang mere :cheerleader3:

Og nu må det jo snart være ferie-tid :balloons:

Jaaaaa det er ferietid, det er bare så rart :)

Og det var så rart lige at se min kjole igen ;)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu nærmer det sig godt nok :cheerleader3::loveflag:

Glæden og spændingen har total indfundet sig her til eftermiddag på den rigtig gode måde :biggrin: Fik sagt farvel på arbejdet og på gensyn fredag i kirken, så vildt at sige det ;) og susede så ned til Jesper for at prøve kjolen en sidste gang :balloons: godt at jeg fik gjort det, for den skal lægges ind. Fik prøvet sløret til også og det bliver bare så fint :bearhug: Nu glæder jeg mig bare til at alle skal se mig i kjolen og ikke mindst til at høre hvad Peter siger til den :blush:

Jeg har fået ordnet negle i dag, så har de fineste fingre og fødder nu. Total yndlingsnegletekniker for jeg fik pedicuren i bryllupsgave såååå sødt af hende synes jeg :bearhug:

I morgen står den på voksaftale og kaffe med min veninde som skal synge i kirken og færdiggørelse af kirkehæfter. Torsdag skal jeg til massage og kropsbehandling og derefter hente min veninde fra Malaysia i lufthavnen. Vi skal spise middag med mine søster og et par veninder, ihhh det glæder jeg mig til. Min veninde og jeg sover på Skt Petri, så kan Peter og hans bror sove herhjemme.

Nå ja forresten :biggrin: tror I ikke den ene kirketjener fortæller Peter om solosangen i dag, da han er forbi kirkekontoret???? Selvom jeg har sagt han ikke ved noget, han fik også skæld ud af den kvindelige kirketjener, som kom meget hurtigt ud og fortalte at det skulle han ikke vide noget om. Men jeg tror heldigvis slet ikke han kan gætte hvad der skal ske, han tror nok bare det sker under ceremonien ;)

Ihhh tøser jeg glæder mig godt nok nu :):cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor det bare tæt på nu smukke Mette.

Lige om lidt skal du op ad kirkegulvet til din flotte gom i den fantastiske kjole - op til ham og give ham dit ja for evigt.

(vi havde besøg af præsten i går, så er nok stadig lidt lalle glad :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det ved at være nu smukke, lækkert med forkælelse her op til dagen! Hvad sker der lige for ham kirketjeneren??? Ih altså mænd! (nogle mænd i hvert fald!) Heldigvis har Peter jo hele tiden troet at du ville få en til at synge under ceremonien så det tror han sikkert stadig... Glæder mig stadig helt vildt til at tage billede af dig på fredag... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære kære Mette

Da vi jo lige om lidt smutter afsted til Lalandia og først kommer hjem lørdag, kan jeg desværre ikke se din vielse live :bearhug:

Men det skal ikke forhindre mig i at glæde mig helt vildt på dine vegne. Jeg ved, at I får den mest fantastiske og lykkelige dag og jeg glæder mig til at læse om det hele - og ikke mindst se billeder af det smukke par :loveflag:

Et kæmpe stort tillykke med brylluppet lige om snart :cheerleader3:

:balloons::):cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Puha så blev jeg sørme også moster igen lige her på falderebet. Min søster har lige her kl. 11.11 født en pige. Jeg kan ikke engang sige lille pige for hun er ret stor ;) 4600 gram og 57 cm lang. Hun har nogle solide kinder :balloons:

Dejligt at hun fødte nu og ikke fredag ;)

Mange gange tillykke og nej, helt lille er hun bestemt ikke. Vis endelig billeder :cheerleader3::loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ok I får lige et billede af Emma, hun er ikke så køn ;) og ja som Sanni siger hun var vist helt færdig :lol:

post-30576-1219240229.jpg

Årh hun er da skøn, se lige de kinder!!!! (Det skal måske lige nævne at jeg selv havde kæmpe kinder som baby) ;)

Jeg var lige nede og se hende igår, hun ligner en lille sumobryder, men sød det er hun ;)

Hun kommer jo fredag, så der kan vidunderet blive vist frem af den stolte moster :cheerleader3:

Møs

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Åååh altså tillykke med din niece, hvor er hun kær!!

Og hjertelig tillykke med i morgen, håber i får den mest fantastisk dag :bestwishes:

Tak :boohoo:

Og ja det håber jeg også, jeg sidder her og drikker kaffe og folder kirkehæfter, lidt kedeligt ;) men jeg kan jo heldigvis se frem til noget selvforkælelse her senere i dag, ihhh glæder mig. :lol::cheerleader3: :cheerleader3:

Nå ja jeg skal da vist også lige pakke taske ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej skat!!!

:bestwishes::boohoo: 1 dag tilbage - hvor er det viiiiiiiiiiiiiiiiiildt :):bestwishes:

Og helt ærligt...... :ban: til den dumme kirketjener!!

Og sikke en masse dejligt, der er sket i denne uge!

Til lykke med skønne Emma, glæder mig til at se hende live :cheerleader3:

Og total yndlings negletekniker!!! Har bestilt tid hos hende - tak for tippet søde :cheerleader3:

Lækker stil fra helenekilde :lol:

Du bliver top-gudinde, lækkerlicious og fabulous imorgen, glæder mig sååååå meget til at se dig!!!!!!

møsmøs

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej skat!!!

:bestwishes::boohoo: 1 dag tilbage - hvor er det viiiiiiiiiiiiiiiiiildt :):bestwishes:

Og helt ærligt...... :ban: til den dumme kirketjener!!

Og sikke en masse dejligt, der er sket i denne uge!

Til lykke med skønne Emma, glæder mig til at se hende live :cheerleader3:

Og total yndlings negletekniker!!! Har bestilt tid hos hende - tak for tippet søde :cheerleader3:

Lækker stil fra helenekilde :lol:

Du bliver top-gudinde, lækkerlicious og fabulous imorgen, glæder mig sååååå meget til at se dig!!!!!!

møsmøs

Hej Smukke,

dejligt du kunne få tid til negle :bestwishes:

Jeg er lige blevet færdig med kirkehæfter, så nu skal jeg da vist have pakket den taske. Regner med at tage ind til byen ved 12.30 tiden og så kommer jeg ikke hjem igen før jeg er en gift kone :bestwishes: Har tid til massage kl. 14.00, glææææder mig. Skal lige nå at købe en lille gave til Jesper til i morgen og ellers have de sidste ting på plads. Har lige tjekket op på bryllupskage og Fiol blomster ringede selv, er spændt på hvad de finder på.

Min fætter som skal følge mig op har vist lidt nerver på. Så han kommer forbi hotellet i morgen tidlig, så vi lige kan tale sammen inden kirken. Han sagde at så kunne vi lige få lidt champagne og han kunne holde mig i hånden hvis jeg var nervøs, tror vist mere at det er ham ;)

Glæder mig til at se dig i morgen

Møs møs

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bestwishes: Tillykke moster :bestwishes: , sikke nogle skønne kinder :lol::cheerleader3:

Så er det i morgen :cheerleader3::bestwishes::boohoo:

I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen i morgen

Håber det bliver den bedste dag i jeres lange liv sammen, jeg glæder mig meget til billeder fra dagen :):bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer