Rikkebruden

Hvor finder jeg mine sko fandt nogen rigtig smukke i dag

27 indlæg i dette emne

Hej tøser

Så skal i ind i kampen. :) Jeg har virkelig brug for jer.

Jeg er desværre ikke født med et shoppe gen :) , så jeg har virkelig brug for jeres hjælp.

Jeg skal have fundet mine sko inden min kjole skal rettes til. De skal være lave og gerne med enkle detaljer.

Skal det være en lukket sko til en septemberbrud? Bliver sandal ikke lidt for koldt?

Knus

Hej

Så er skoen fundet. Simpelhen så smuk. Med en meget lille hæl. Billeder bliver lagt ind senere.

Knus

Redigeret af Rikkebruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Rikke

Jeg ved at du har købt kjolen ved Lilly, men Panayotis har nogle flotte enkle sko. Jeg har selv købt mine der og de er rigtig flotte, hvis jeg selv må sige det :thumbsupsmileyanim:.

Men mange alm butikker har sko du sagtens vil kunne bruge til. De behøves jo ikke nødvendigvis være hvide/råhvide. En broncefarvet er også dødflot til brudekjoler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Rikke

Jeg ved at du har købt kjolen ved Lilly, men Panayotis har nogle flotte enkle sko. Jeg har selv købt mine der og de er rigtig flotte, hvis jeg selv må sige det :thumbsupsmileyanim:.

Men mange alm butikker har sko du sagtens vil kunne bruge til. De behøves jo ikke nødvendigvis være hvide/råhvide. En broncefarvet er også dødflot til brudekjoler.

Hej Noah

Jeg kom til at tænke på om du kan huske prisen på dine sko? Har du evt et billed jeg må se af den?

Knus Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg sælger Ivory brudeksko.

Her er et lille udvalg.

Tine

Kanone sko/sandaler iøvrigt, havde selv den model der hedder Christine. Faldt over dem en dag jeg var ude med en veninde og kigge efter alt muligt andet. Havde ellers lidt haft kig på et par sandaler til 1100 kr i en brudeforretning, men disse sad meget bedre og ja noget billigere var de jo også! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af ViTo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte i brudebutikken sammen med kjolen. Et par Ivory - som minder en del om den babette-model der er længere oppe, bare med en "lige" rem om hælen, ikk kryds foran. Super lækker sko som jeg uden problemer havde på hele dagen selvom jeg ikk rigtigt nåede at gå dem til ret mange gange.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå, du ikke vil købe sko via nettet. Det er jo vigtigt, at de passer.

Jeg købte de mest yndige brudestøvler via BK til mit september bryllup. Fik dog lejlighed til at prøve dem først.

Jeg havde dog forinden købt et par almindelig lyse lukkede sko, som jeg så ikke fik brug for. Disse fandt jeg i en almindelig skobutik.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke vil købe på nettet, så er du jo "tvunget" til at :thumbsupsmileyanim: lidt :cowsleep:

Nu ved jeg, du skal holde dit bryllup i Kolding, så jeg går ud fra, at du kommer fra et sted i nærheden.

I Kolding er der i hvert fald MANGE skobutikker! I byen er der Skoringen, Bianco og Den Grønne Skobutik.

I storcenteret er der en del flere... Kan ikke en gang navnene på dem alle. Men jeg ved, at Paw Sko plejer at have hvide sko. Prøv også Deichman. De har billige sko, som også er smarte.

Det var bare lige det, der faldt min ind.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg købte mine hos Irenes Skrædderi på Amager - de har webshop.

:cowsleep:

Maja

Hej

tak for dit svar.

jeg har bare mærkelige fødder så jeg tør ikke købe over nettet.

Knus Rikke

Hej Rikke

Nu ved jeg ikke hvad str. du bruger.

Men Clare har jeg hjemme i en str. 40 hvis du gerne vil prøve dem først.

Hilsen

Tine

Hej

jeg bruger str 36/ 37. og det skal være en flad sko.

Knus

Redigeret af Rikkebruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvis du ikke vil købe på nettet, så er du jo "tvunget" til at :thumbsupsmileyanim: lidt :cowsleep:

Nu ved jeg, du skal holde dit bryllup i Kolding, så jeg går ud fra, at du kommer fra et sted i nærheden.

I Kolding er der i hvert fald MANGE skobutikker! I byen er der Skoringen, Bianco og Den Grønne Skobutik.

I storcenteret er der en del flere... Kan ikke en gang navnene på dem alle. Men jeg ved, at Paw Sko plejer at have hvide sko. Prøv også Deichman. De har billige sko, som også er smarte.

Det var bare lige det, der faldt min ind.

Hej søde.

Jeg kommer fra fredericia.

Så må jeg vist til Kolding en dag.

Tak for rådet.

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se mine smukke sko

post-6448-1194288303.jpgpost-6448-1194288284.jpg

Ih de er magen til mine, jeg har bare dem med lidt højer hæl, men tror mig de er bare knald gode at have på, jeg havde dem på hele dagen, og har faktisk lige fået dem hjem fra renseri da de blev noget beskidte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Se mine smukke sko

post-6448-1194288303.jpgpost-6448-1194288284.jpg

Ih de er magen til mine, jeg har bare dem med lidt højer hæl, men tror mig de er bare knald gode at have på, jeg havde dem på hele dagen, og har faktisk lige fået dem hjem fra renseri da de blev noget beskidte.

Hej

thi hi. Hvad ga´du for en rensning? Jeg har hørt man kan få dem farvet, har du overvejet det?

Dejligt at høre de er bahagelige at have på.

Knus Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

hvor er de fine. søger selv lave sko. Må man spørge hvor de er fra

Dorte

Se mine smukke sko

post-6448-1194288303.jpgpost-6448-1194288284.jpg

Ih de er magen til mine, jeg har bare dem med lidt højer hæl, men tror mig de er bare knald gode at have på, jeg havde dem på hele dagen, og har faktisk lige fået dem hjem fra renseri da de blev noget beskidte.

Hej

thi hi. Hvad ga´du for en rensning? Jeg har hørt man kan få dem farvet, har du overvejet det?

Dejligt at høre de er bahagelige at have på.

Knus Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se mine smukke sko

post-6448-1194288303.jpgpost-6448-1194288284.jpg

Ih de er magen til mine, jeg har bare dem med lidt højer hæl, men tror mig de er bare knald gode at have på, jeg havde dem på hele dagen, og har faktisk lige fået dem hjem fra renseri da de blev noget beskidte.

Hej

thi hi. Hvad ga´du for en rensning? Jeg har hørt man kan få dem farvet, har du overvejet det?

Dejligt at høre de er bahagelige at have på.

Knus Rikke

Jeg gav 50 kr i Aalborg for at få mine renset. Jeg vil rigtig gerne have mine far men jeg har kun kunne finde et sted der gør det og det er på Sjælland.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej

hvor er de fine. søger selv lave sko. Må man spørge hvor de er fra

Dorte

Hej Dorte

Jeg har købt dem hos Glamour brudekjoleforretning i Odense. De hedder Rainbow koster 960kr

Der er så behagelige at have på og de kan farves bagefter.

Knus Rikke

Se mine smukke sko

post-6448-1194288303.jpgpost-6448-1194288284.jpg

Ih de er magen til mine, jeg har bare dem med lidt højer hæl, men tror mig de er bare knald gode at have på, jeg havde dem på hele dagen, og har faktisk lige fået dem hjem fra renseri da de blev noget beskidte.

Hej

thi hi. Hvad ga´du for en rensning? Jeg har hørt man kan få dem farvet, har du overvejet det?

Dejligt at høre de er bahagelige at have på.

Knus Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Se mine smukke sko

post-6448-1194288303.jpgpost-6448-1194288284.jpg

Ih de er magen til mine, jeg har bare dem med lidt højer hæl, men tror mig de er bare knald gode at have på, jeg havde dem på hele dagen, og har faktisk lige fået dem hjem fra renseri da de blev noget beskidte.

Hej

thi hi. Hvad ga´du for en rensning? Jeg har hørt man kan få dem farvet, har du overvejet det?

Dejligt at høre de er bahagelige at have på.

Knus Rikke

Jeg gav 50 kr i Aalborg for at få mine renset. Jeg vil rigtig gerne have mine far men jeg har kun kunne finde et sted der gør det og det er på Sjælland.

Hej

Har du undersøgt ved din lokale skomager? Ekspedienten sagde de gjorde det for et par hunderede kroner. Men hun havde selv farvet hendes. Hun vil kun anbefale det hvis man havde tænkt sig sort. Spørg i matas eller hos din lokale skomager.

Knus Rikke

50 kr for rensning det er da billigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer