MissPinky

Kokkedal slot

8 indlæg i dette emne

Nu er kæresten og jeg kommet så langt i vores planlægning af bryllup at vi taler om hvor vi kunne tænke os at holde festen. :) Det skal være et sted, hvor vi kan være rigtig mange. Syntes ikke der er så mange steder i nærheden af hvor vi bor. Desværre. Meeeeen igår kommer lokal avisen ind af brevsprækken og der er en annonce for Kokkedal slot. Kæresten foreslår at vi kan være der. Jeg siger ja og begynder at tænke på andre steder......

Men så idag googlede jeg Kokkedal slot og må sige at jeg er blevet forelsket i stedet. Så var der jeg ville høre om der var nogen herinde som har holdt bryllup/fest der eller bare har være til bryllup/fest der???????

Jeg mangler rent ud sagt nogle anbefalinger eller erfaringer med stedet. Håber at der er nogen herinde på denne fantastiske side som kan hjælpe mig. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lene,

spændende , at I er kommet så langt at I er ved at finde feststed..... :thumbsupsmileyanim: Er der en dato eller noget der ligner for den store dag??

Vi er netop kommet hjem fra lidt forsinket honey-moon, og har bare nydt en uges afslapning og hygge i sol & varme....

Hvor mange gæster skal I være, ca.??

Jeg har desværre ikke nogle opdaterede erfaringer med Kokkedal Slot (hehe - det tæller vist ikke, at min konfirmation blev holdt der vel??!!)...... men ellers kan jeg foreslå Scheelsminde i Aalborg, hvor vi var til bryllup ved vores naboer her i sommer (der er også overnatningsmuligheder) eller Gl. Vrå Slot hvor min søster holdt bryllup for et par år siden......

Knus

Louise :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej

Kan helt klart anbefale Scheelsminde. Vi holdt vores bryllup der - og alt klappede. Men bestem jer for et par steder og tag' ud og snakke med dem. Hør hvad de kan tilbyde, se lokalerne og omgivelserne. Vi besøgte flere steder og der var ingen tvivl om hvor VORES fest skulle holdes...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej i dejlige tøser :cowsleep:

Tak for jeres svar. Må sige at vi også ser på andre muligheder end bare Kokkedal slot. Det er også steder som Gl. Vrå slot, St. Restrup herregård i spil. Havde slet ikke tænkt på Scheelsminde men det er da helt sikkert en mulighed.

Att. Musling 76:

Vi har ikke fundet den præcise dato endnu men det bliver enten d. 9 eller d. 31 august næste år. Glæder mig allerede. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

To af mine venner holdt bryllup på Kokkedal slot, og alt var bare fantastisk, et fuldkommen prinsesse bryllup, efter brudens ønsker. Det er et stykke tid siden, men kan klart anbefale det.

Min far holdt fødselsdag på Gl. Vrå slot. var ikke den bedste service, men de har imellemtiden skiftet ejer og har hørt at det skulle køre meget bedre. Så det ville jeg ikke være så bange for at anbefale.

Omgivelserne på begge slotte er fantastiske og synes personligt synes jeg, at det er supert at gæsterne kan overnatte i lidt specielle værelser.

0

Del dette indlæg

Hey..

Min forlovede og jeg har for et par år siden været på et romantisk weekendophold på gl. Vrå Slot, og det var såååå skønt! Værelset var egentlig ikke noget særligt, men omgivelserne var skønne, og maden var FANTASTISK!

Jeg har prøvet ihærdigt at overtale ham til at holde bryllup der, men han synes, det er for langt væk, da vi bor i Århus, så nu har vi lejet en lejrskole - lidt noget andet, men det skal nok blive ubeskriveligt alligevel.

Rigtig god jagt!

Janne.

Ps. Og i modsætning til andre steder, vi har kigget på, kan man på Gl. Vrå feste til den lyse morgen, hvis man har lyst. Deres bryllupspakke lyder rigtig god!

Redigeret af Frk. Toftgaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer