stockmarr

Cool bil til min kommende mand

12 indlæg i dette emne

Hey alle.

Ja jeg er også i fuld gang med planlægningen til vores store dag til august.

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at overraske min kommende mand, med en fed bil til ham og hans forlover, som transport til kirken. Men kan ikke rigtig finde et sted, hvor man kan leje en af de der drengedrøms biler, kan kun finde veteranbiler og limosiner.

Nogen der har prøvet noget ligende og evt kan pege mig i den rigtige retning?

Stine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså vi overvejer at leje en bil. Der er flere biludlejingsfirmaer der har lækre "blærerøvsbiler" og det er tæt på at være billigere at leje sådan en. Det er det fordi man har den i længere tid. En limo har man fx kun i 2½ time hvis prisen skal være overkommelig. Det meste af den tid bliver jo ventetid ved kirken og ved fotografen så det er spild af penge, hvis jeg skal sige min mening. Især hvis I søger noget andet. Vi har så aftalt med min kærestes ene bror at han leger chauffør hvis vi ende med den løsning. Held og lykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bor i Kbh og skal giftes i nordsjælland.

Synes bare det kunne være lidt skægt for ham og hans bestman, at få lov at lege blærerøv. Og så ved jeg han på ikke i sin vildeste fantasi, kunne forstille sig, at jeg kunne få hoved ud af alt det andet bryllup, til at finde på en ting til ham :bearhug:

Har et helt andet spørgsmål, som I sikkert kan hjælpe med. Nogen der ved hvordan jeg får et billed på min profil, hver gang jeg prøver siger den bare fejl og at jeg skal kontakte en administrator, men hvor finder man lige sådan en henne :heart:

Stine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En gammel tråd jeg lige tager op igen....

For mange steder skriver folk om Hertz og at de lejer ud. Men jeg kan Simpelthen ikke finde ud af deres hjemme side??? Er der nogen der kan linke til nogle fede biler inde på deres side? Jeg kan ikke få bilerne frem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde samme idé til min mand til vores bryllup. Så jeg fandt en mand her i byen (Kolding) som ejede en Ferrari, og var fræk og ringede til ham. Jeg fortalte ham om mit ønske om at opfylde min kommendes drengedrøm, og den var han helt med på....så Min mand ankom til kirken i en lækker rød Ferrari...og han var grædefærdig af LYKKE.... :-)

Skulle da mene at der var god mulighed for at finde en bilejer som kunne tænke sig at hjælpe... og der er vel særlige områder hvor muligheden for at finde en er større end andre... :-) Man skal bare være fræk nok... Jeg gav kun 1000 kr. for min mands største overraskelse :-)

post-29733-1238388695.jpg

Redigeret af ninaschmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde samme idé til min mand til vores bryllup. Så jeg fandt en mand her i byen (Kolding) som ejede en Ferrari, og var fræk og ringede til ham. Jeg fortalte ham om mit ønske om at opfylde min kommendes drengedrøm, og den var han helt med på....så Min mand ankom til kirken i en lækker rød Ferrari...og han var grædefærdig af LYKKE.... :-)

Skulle da mene at der var god mulighed for at finde en bilejer som kunne tænke sig at hjælpe... og der er vel særlige områder hvor muligheden for at finde en er større end andre... :-) Man skal bare være fræk nok... Jeg gav kun 1000 kr. for min mands største overraskelse :-)

Hej ninaschmidt

Jeg må indrømme at din idé til din mand, med en tur til kirken i en ferrari er SUPER fed!!! :cheerleader3::unsure:

Jeg har selv haft det i tankerne og ville derfor spørge om du vil sende mig en PM med mandens navn og tlf (altså ham der har ferrarien :rolleyes: )??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når jeg søger på google, kommer der nogle forskellige ting op:

Lej en Ferrari

We love Ferrari

Bilgalleri - hvor man evt. selv kunne søge på fine biler og så spørge ejeren

Ole Meldgaard der bl.a. har Porsche og Hummers, som min kæreste ville elske at køre i

Jeg har overhovedet ikke set på priser, vilkår eller hvor i landet de ligger...

Redigeret af Forår2009
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nu ved jeg godt du spørger efter en fed bil, men ville alligevel komme med et input. da min halvbror sku giftes sidste år arrangeret hans brud en helikoptertur hvor han selv kunne flyve(det er med i prisen og instruktøren sidder ved siden af). jeg ved de fløj fra roskilde til nodsjælland og landet ved kirken. han syntes det var vild fedt. men det kostede 2000 kr så det var da ikke helt billigt.

Min bror syntes dog den dag i dag at det var så vildt at ankomme til kirken i helikopter. og mener at hans entra var ligeså fantastisk som da han så bruden.

Ved godt det ikke er en bil men ville da lige fortælle det også er en mulighed.

mvh Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer