Nathasia

Kjole fra Lilly

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa!!

Jeg har en anden kjole fra Lilly som jeg bare er super glad for at jeg valgte..... Kan kun anbefale Lilly i Århus, jeg fik bare en super service og jeg har absolut intet at udsætte på hverken kjole eller betjening!!!

Smider lige et billede fra vores store dag..... :bearhug: Det var bare SÅ dejligt.....

post-22915-1192110651.jpg

post-22915-1192110710.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa!!

Jeg har en anden kjole fra Lilly som jeg bare er super glad for at jeg valgte..... Kan kun anbefale Lilly i Århus, jeg fik bare en super service og jeg har absolut intet at udsætte på hverken kjole eller betjening!!!

Smider lige et billede fra vores store dag..... :bearhug: Det var bare SÅ dejligt.....

Dejligt at høre anbefalinger til Lilly. Kan du huske hvem du blev betjent af da du var der??

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har "købt" en anden Lilly-model, men den, du viser var min favorit et langt stykke hen ad vejen! Den er super smuk, og giver en fantastisk talje (hvis man som jeg ikke har meget talje).

Her er jeg i "din" model:

Img_2030_lille.jpg

:bearhug:

Maja

Redigeret af FrøkenMaja
0

Del dette indlæg

Jeg har "købt" en anden Lilly-model, men den, du viser var min favorit et langt stykke hen ad vejen! Den er super smuk, og giver en fantastisk talje (hvis man som jeg ikke har meget talje).

Her er jeg i "din" model:

Img_2030_lille.jpg

:heart:

Maja

Ej hvor fedt at se dig i kjolen!!!! :bearhug: Den ser virkelig flottere ud end på deres egne modelbilleder!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Jeg har overvejet denne kjole fra Lilly, som jeg synes er fantastisk flot. Men er der nogle af jer der har købt den og hvad kan i fortælle om den???

Knus Nathasia

Hej Nathasia

Jeg har lige købt den. Den sidder super smuk og der er et elastikkorset inden i kjolen der fremhæver din talje. Jeg er super glad for min. Hvis du kan få tid er der Lillylagersalg i Vejle, der koster de 1000 kr.

Knus Rikkebruden

Redigeret af Rikkebruden
0

Del dette indlæg

Hej piger

Jeg har overvejet denne kjole fra Lilly, som jeg synes er fantastisk flot. Men er der nogle af jer der har købt den og hvad kan i fortælle om den???

Knus Nathasia

Hej Nathasia

Jeg har lige købt den. Den sidder super smuk og der er et elastikkorset inden i kjolen der fremhæver din talje. Jeg er super glad for min. Hvis du kan få tid er der Lillylagersalg i Vejle, der koster de 1000 kr.

Knus Rikkebruden

Hej Rikke

Er de på tilbud dernede??????

0

Del dette indlæg

Hej piger

Knus Nathasia

Hej Nathasia

Knus Rikkebruden

Hej Rikke

Er de på tilbud dernede??????

Hej søde

Hele oktober måned er der lagersalg - alle kjoler 1000, slør 250 sko 500 taske 75 stola 100 brudepigekjoler 250 men det er kjoler der har været lejet ud eller med mindre fejl. Og det er ikke alle modeller der er der. Her er jeg i kjolenpost-6448-1192128921.jpgpost-6448-1192128936.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nathasia

Har også købt samme kjole, og den sidder som en drøm. Jeg skal bruge min d. 27 oktober i år, og håber at kunne ligge et par billeder ind efter den store dag :bearhug:

Bare smid fødderne i et par sko, og kom ud og prøv den, jeg er sikker på, at du ikke bliver skuffet :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm.... det var en forholdsvis ung pige med langt mørkt hår.... Ved faktisk ikke hvad hun hed, men jeg fik bare SUPER betjening de gange jeg var der inde!! :thumbsupsmileyanim:

Undskyld jeg blander mig, men er det ikke pige bag ved mig lidt længere nede på siden billedet til venstre.

Hun fortalte hun var fra Lilly i Århus og hun var bare så super sød. Hvis navnet stemmer på min kvittering så hedder hun Ina Holm.

Knus Rikkebruden

0

Del dette indlæg

Hmmm.... det var en forholdsvis ung pige med langt mørkt hår.... Ved faktisk ikke hvad hun hed, men jeg fik bare SUPER betjening de gange jeg var der inde!! :thumbsupsmileyanim:

Undskyld jeg blander mig, men er det ikke pige bag ved mig lidt længere nede på siden billedet til venstre.

Hun fortalte hun var fra Lilly i Århus og hun var bare så super sød. Hvis navnet stemmer på min kvittering så hedder hun Ina Holm.

Knus Rikkebruden

Hende vil jeg spørge efter når jeg skal bestille tid!!! Hvis ikke de kender navnet har jeg jo det billede af hende. Tusind tak!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knus Rikkebruden

Hende vil jeg spørge efter når jeg skal bestille tid!!! Hvis ikke de kender navnet har jeg jo det billede af hende. Tusind tak!!!! :thumbsupsmileyanim:

Hejsa!!

Jo lige præcis, det er hende!! Hun var bare SÅ sød og meget ærlig, også hvis der var kjoler som ikke var pæne til mig.... Det var bare sådan en god oplevelse!!

Anne

0

Del dette indlæg

Hej...

Kjolen er fantastisk flot - om man er tyk, tynd, høj eller lav!

Jeg blev gift i den d. 25. august i år.

Men...mit råd er: Prøv at sidde i den inden du bestemmer dig!

Jeg er en lidt stor pige (ved ikk om det havde noget med det at gøre), og den gnavede altså! Stiverne i toppen, vel at mærke...

Men en rigtig flot kjole!

:denmarkflag:

Knus Annika.

post-25578-1192773687.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer