søser

datoen kommer nærmere

2 indlæg i dette emne

Så er det snart ved at være oppe over og lige siden manden faldt på knæ juleaften sidste år, har der stået bryllup i panden på mig....

Men men men nu hvor der er ca tre en halv uge tilbage mangler jeg stadig 7000 ting men jeg kan bare ikke finde overskuddet til at komme videre, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.... Om det er fordi jeg lige pt er så opsat på at bettepigen skal komme ud, eller hvad der lige sker det ved jeg ikke men det er faktisk temmelig frustrende at sidde hver aften og komme i tanke om alle de ting man gerne vil nå, men bare ikke har lyst/overskud til at komme igang med.... Nå men håber at det hjælper efter denne uge hvor vi forhåbentlig langt om længe bliver færdige med de små sidste finisher i huset (takket være et vidunderligt vennepar), og så kan det jo være at jeg er så heldig at bettepigen også er kommet til verden når ugen er omme.... Så når de ting nu er ordnet kan det være at mit overskud til bryllup vender frygtligt tilbage... Stakkels min mand, tror han har nydt den sidste tid, hvor der ikke er snakket bryllup hver gang jeg har åbnet munden.... Griner....

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer