Jaff

stay-up eller strømpebukser

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

jeg vil lige spørge om til daglig eller en fest tage i strømpebukser på eller en stay-up strømpe? og hvad er jers favorite farve?

jeg arbejde selv på en virksomhed og jeg går i nylon strømpebukser , og jeg fortrække sort ;) hvad med jer?

Når jeg går i byen bruger jeg altid sorte stay-up

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Til fest altid stay-up for det meste i en farve der passer til mine ben eller en lidt mørkere nuance, sjældne tilfælde sort, med nødvendigt hvis det passer bedst til tøjet..

Til hverdag altid strømpebukser, men det er mere fordi at ellers bliver det for koldt.. De er gerne sorte eller grå??

Egentlig et lidt underligt spørgsmål, der ikke er centreret omkring bryllup... er det en hurtig markedsundersøgelse du har gang i???? :denmarkflag:

Redigeret af ánnie86
0

Del dette indlæg

Jeg bruger stort set altid sorte i strømpebuks-facon. Jeg har dog også stay up............

Mht. Stay up:

HOT:

• At der ikke er en elastik i taljen, der får noget til at bule indeunder tøjet
  • At de ikke skal tages ned når man skal på toilettet

NOT

• Hvis elastikken bare ikke bliver ordenligt siddende

EKSTRA TOTALT NOT

• At mine ridebukselår buler ud ovenfor blondeelastikken!!!!!

0

Del dette indlæg

Til fest altid stay-up for det meste i en farve der passer til mine ben eller en lidt mørkere nuance, sjældne tilfælde sort, med nødvendigt hvis det passer bedst til tøjet..

Til hverdag altid strømpebukser, men det er mere fordi at ellers bliver det for koldt.. De er gerne sorte eller grå??

Egentlig et lidt underligt spørgsmål, der ikke er centreret omkring bryllup... er det en hurtig markedsundersøgelse du har gang i???? :denmarkflag:

nej dette er bare noget jeg kunne godt lide at vide, og hvis du har læst hvad smal talk er om så står faktisk:

Her kan du frit tale om alt det, som ikke har med bryllupsplanlægning at gøre

men tak for dit svar :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Til min fødselsdag købte min kæreste Valisere hofteholder til mig som gave. Jeg tog den på til en fest og han fik lov til at se en glimps af det til v kom hjem :denmarkflag: han blev rigtig glad :denmarkflag:

men jeg syntes det var alt for besværligt når jeg skulle på toilettet. Har i nogle oplivelse med hofteholder? er det trendy eller de er bar noget gamelt fashion?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det er koldt bruger jeg strømpebukser men ellers bruger jeg stay-up.

mener du til dagligt eller kun til fester? og hvad var din favorite farver?

Det er både til hverdag og fest... Farve? Det der passer bedst til mit tøj. Dog altid sorte strømpebukser.

0

Del dette indlæg

nej dette er bare noget jeg kunne godt lide at vide, og hvis du har læst hvad smal talk er om så står faktisk:

Her kan du frit tale om alt det, som ikke har med bryllupsplanlægning at gøre

men tak for dit svar :bearhug:

Det var også bare for sjov :denmarkflag: hehe.. Men det kunne nu være smart... :-)

0

Del dette indlæg

Til min fødselsdag købte min kæreste Valisere hofteholder til mig som gave. Jeg tog den på til en fest og han fik lov til at se en glimps af det til v kom hjem :denmarkflag: han blev rigtig glad :denmarkflag:

men jeg syntes det var alt for besværligt når jeg skulle på toilettet. Har i nogle oplivelse med hofteholder? er det trendy eller de er bar noget gamelt fashion?

Jeg fik hofteholder af min kæreste i gave.. har aldrig ejet sådan en før, men en gang skal jo være den første... Kærsten syntes det var mega frækt, men.... GUD hvor er de bare irterrende... :bearhug: mega besværelige.. men alt for min kærste ... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik hofteholder af min kæreste i gave.. har aldrig ejet sådan en før, men en gang skal jo være den første... Kærsten syntes det var mega frækt, men.... GUD hvor er de bare irterrende... :denmarkflag: mega besværelige.. men alt for min kærste ... :bearhug:

ja præcis og man ligner mere :denmarkflag: hehehe

jeg glem at jeg skulle tage trussen oven over hofteholderen derfor blev jeg nød til tager den af da jeg skulle på toilettet..

0

Del dette indlæg

Jeg fik hofteholder af min kæreste i gave.. har aldrig ejet sådan en før, men en gang skal jo være den første... Kærsten syntes det var mega frækt, men.... GUD hvor er de bare irterrende... :denmarkflag: mega besværelige.. men alt for min kærste ... :bearhug:

ja præcis og man ligner mere :denmarkflag: hehehe

jeg glem at jeg skulle tage trussen oven over hofteholderen derfor blev jeg nød til tager den af da jeg skulle på toilettet..

Skal man det??? det vidste jeg ikke engang.. hmm der kan man bare se... det var ellers en god ide for at gøre det mindre besværligt.. meeeen ser det ikke underligt ud??? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg bruge altid strømpebukser, så skal jeg nemlig ikke bekymre mig om man kan se blonden.

Jeg buge dem tit på arbejde, og det ville være upoffesionelt, hvis man kunne se det.

farven afhænger af hvad farve resten af mit tøj er. Men er enten sot eller hudfarvet

bruger du så aldrig stay-up?

Nej, egentlig ikke. Det er meget få gange jeg har brugt stay ups. men jeg har da et par liggende i skuffen. og skal helt klart også ha et par stay ups på til mit brylup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, egentlig ikke. Det er meget få gange jeg har brugt stay ups. men jeg har da et par liggende i skuffen. og skal helt klart også ha et par stay ups på til mit brylup.

dette er i hvert falt en rigtig god idea for med strømpebukser bliver det for varmt måske..hvilke farve skal du have på til din bryllup? skal der være design (mønstre) stay up eller helt almendelig en?

0

Del dette indlæg

dette er i hvert falt en rigtig god idea for med strømpebukser bliver det for varmt måske..hvilke farve skal du have på til din bryllup? skal der være design (mønstre) stay up eller helt almendelig en?

Det sjove er at jeg normalt ikke synes det er for varmt med strømper på. jeg bruger dem selvfølgelig ikke når der er hedebølje, men jeg har nok bare vænnet mig til det :-) synes også det er mere behageligt med strømper end bare ben.

til brylluppet vælger jeg nok hvide strømper uden mønster, og stay ups, men mest fordi jeg ved det vil glæde min kæreste rigtig meget.

0

Del dette indlæg

Jeg bruger for det meste Stay-ups og det er både til fest og på arb. Her om vinteren bruger jeg dog for det meste tykkere strømpebusker - men jeg kan helst lide at gå med stay-ups. Farve...?? Mest sort, brun eller hudfarvet. Har også et par strømpebukser med mønster, som jeg bruger tit.

Til mit bryllup napper jeg nok hvide stay-ups :fløjt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer