Xaksia

Extensions?

41 indlæg i dette emne

Heysa!!

Nogen her der ved hvor langt ens hår kan blive med extension? Er det bare unlimited? Jeg kunne nemlig godt tænke mig hår ned til lige over numsen her om en måneds tid da jeg har en rolle jeg skal spille... Men jeg har kun hår til lige under skuldrene og så hurtigt vokser mit hår heller ikke :P

Og hvad koster den slags egentlig?

Xaksia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heysa!!

Nogen her der ved hvor langt ens hår kan blive med extension? Er det bare unlimited? Jeg kunne nemlig godt tænke mig hår ned til lige over numsen her om en måneds tid da jeg har en rolle jeg skal spille... Men jeg har kun hår til lige under skuldrene og så hurtigt vokser mit hår heller ikke :P

Og hvad koster den slags egentlig?

Xaksia

Jeg ved det desværrre ikke, men jeg er også interesseret i det, så jeg lurer med når nogen svarer....

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ved heller ikke hvor langt du kan få det....men mener det er temmelig dyrt....noget med ca. 5.000 kr Jeg har vlagt en mere billig løsning som også passer til mit humør...sådan noget ekstra hår jeg bare clipser på....så hvis jeg en dag gerne vil ha´ langt hår tager jeg det på og ellers bruger jeg bare mit eget hvis det måske er varmt osv!! har også hørt skræk historien om piger der tabte håret ved at få extensions.

Det jeg har købt kan du se på phure.dk jeg er rigtig glad for det...jeg har normalt hår til skuldrene men når jeg mit hår på har jeg hår til midt på ryggen...har også efter nogen forsøg farvet det....det kan også krølles og glattes.

Her er et bilede hvor det er til at se havd jeg mener med clipset på!!

Her er et billede hvor det er lidt til at se jeg har håret på!!!

post-28432-1192994844.jpg

post-28432-1192994898.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft limet extensions på, det er det der føles mest naturligt. fik det lavet "privat", for 300kr+hår, men gik til en rigtig frisør for at få skidtet af.

frisøren hev og sled i to stive timer, og intet kunne opløse limen, så mine extentions blev rykket ud tot efter tot (efter min kommando :) - frisøren spurgte flere gange om jeg ikke ville have en pause og så ville hun ikke tage ekstra for at jeg kom en anden dag og fik resten ud). limen havde været for tæt på hovedbunden, og jeg fik to skaldede pletter i nakken. nogle enkle af totterne blev klippet af, da min hovedbund ellers ville begynde at bløde. :blink:

man kan også få dem tapet på. dette føles ikke helt så naturligt som lim, men det er let at tage ud med opløsning.

synes det er tungt at gå fra page til hår ned over lænden, og havde meget ondt i hovedet de første dage, da det strammede lidt, og min kæreste lå på det om natten.

jeg er nok selv mere til clips nu, så kan jeg tage det ud når jeg skal sove eller vil have en anden frisure.. hehe. :)

men hvis du vælger at få dem limet eller tapet (de fleste frisører taper) er her en rimelig god prisguide:

Extentions

Great length - Fint hår

Påsæt ½ totter, 30 cm 33,25

Påsæt ½ totter, 40 cm 33,75

Påsæt ½ totter, 50 cm 42,75

Påsæt ½ totter, 60 cm 47,75

Great Length - Tykt hår

Påsæt hele totter, 30 cm 53,00

Påsæt hele totter, 40 cm 54,00

Påsæt hele totter, 50 cm 72,00

Påsæt hele totter, 60 cm 82,00

Vejledning:

Fylde 25-50 totter

Længde 50-125 totter

Fuld påsæt 125-200 totter

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved heller ikke hvor langt du kan få det....men mener det er temmelig dyrt....noget med ca. 5.000 kr Jeg har vlagt en mere billig løsning som også passer til mit humør...sådan noget ekstra hår jeg bare clipser på....så hvis jeg en dag gerne vil ha´ langt hår tager jeg det på og ellers bruger jeg bare mit eget hvis det måske er varmt osv!! har også hørt skræk historien om piger der tabte håret ved at få extensions.

Det jeg har købt kan du se på phure.dk jeg er rigtig glad for det...jeg har normalt hår til skuldrene men når jeg mit hår på har jeg hår til midt på ryggen...har også efter nogen forsøg farvet det....det kan også krølles og glattes.

Her er et bilede hvor det er til at se havd jeg mener med clipset på!!

Her er et billede hvor det er lidt til at se jeg har håret på!!!

Hvordan "klipser" man det på??? Det kan godt være jeg er dum, men jeg er altså ikke helt med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm...hvordan forklarer jeg det!!!

Det er lige som en lille kam som du bukker så den "buler" den forkerte vej...så sætter du kammen i håret og bukker den den anen vej...giver det mening??

Det er rigtig dejligt at ha´ på......skulle dog lige venne mig til at jeg ikke bare kune køre hånden igennem håret som jeg var van til. Skal prøve at se om jeg kan få taget nogle bileder af det i morgen hvis du stadig er interressert??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm...hvordan forklarer jeg det!!!

Det er lige som en lille kam som du bukker så den "buler" den forkerte vej...så sætter du kammen i håret og bukker den den anen vej...giver det mening??

Det er rigtig dejligt at ha´ på......skulle dog lige venne mig til at jeg ikke bare kune køre hånden igennem håret som jeg var van til. Skal prøve at se om jeg kan få taget nogle bileder af det i morgen hvis du stadig er interressert??

Det kunne være super fedt!!!! :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har prøvet at få "rigtige" extensions - og ALDRIG har jeg fortrudt noget mere end det... Gav 5000 kr for det - kørte hele vejen fra Lolland og til KBH for at få det lavet. 1 sølle måned efter var det hele faldet af næsten, og det, der sad på endnu måtte jeg KLIPPE af... Jeg var sååå skuffet...

Så nu har jeg kigget på den hjemmeside, I har snakket om - og det er da helt sikkert noget, jeg skal bruge med det der clipse noget... :thumbsupsmileyanim:

Jeg regner nemlig med, at jeg skal have noget af håret sat op - og så i den ene side skal der hænge langt krøllet hår ned. Tror, at det bliver super flot...

Men det kræver lige lidt mere hår end jeg har nu... Hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu skal man tænke på, at hvis man vælger at bruge klips, er det svært at sætte håret op, uden clipsene kan ses.. Så det egner sig bedst til hængehår...

Jeg har haft ekstensions i, hvor jeg fik flettet håret på, det var vildt flot! Og det gav jeg ca. 3000 kr for.. Det holdt i 3 måneder, så var fletningerne vokset så meget ud, at jeg skulle have dem strammet igen. Her valgte jeg så, at tage dem ud, da håret efterhånden var blevet lidt slidt, og min hovedbund også trængte til lidt luft.. Det er nemlig ikke til, at vaske shampoo ud af håret der hvor det er flettet..

Jeg regner med, at skulle have sat extensions på med Kreatin inden brylluppet, så jeg får lidt ekstra fylde og længde.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger tit mine når jeg har sat håret op...havde dem også på til vores bryllup...og ja det kræver lidt øvelse at sætte håret uden at de kan ses....men når øvelsen så er kommet er det bare at lege løs....det har givet mange flere muligheder for mig!!!

Her er en lille serie så det er til at se hvordan de virker!!!

Her er det til ar se hvordan clipsen ser ud.

Der er i de pakker jeg har købt en "tot" hår med en clips, en med to clips, en med tre clpis og en med fire clips!!!

post-28432-1193221008.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den "kørers" så ned i det hår den skal sidde fast i...her er det lige hunni der liggger ryg til....dette skal jo selvfølgelig gørres under noget andet hår!!! Når det så er kørt ned i håret clipses den dén anden vej igen så den sidder fast i håret!!!

post-28432-1193221443.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og her med hår!!!

Det ser skide godt ud!!! Hvordan kan man være sikker på farven??

Knus Nathasia

Tjaa...det kan du heller ikke helt....mine passede ikke helt i farven så efter et par forsøg farvede jeg dem (igen..det tog et par forsøg) og mit eget hår...så nu passer det sammen....det var kun til at se at de ikke passede i farven når håret hang løst...de gange jeg havde dem på havde jeg det sat op i en hestehale sådan hvor det hele var tuperet osv!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer