Marie&Søren

hvad koster en kjole

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

kort sagt hvad koster en brudekjole typisk ?

Puha, det er godtnok et bredt spørgsmål.. Det afhænger meget af, hvilken slags kjole du vil have, hvorfra den skal være, og hvor mange penge I har at gøre godt med..

Da jeg lagde budget, satte jeg 5000kr af til kjole og udstyr.. Det var bare alt, alt for lidt! For der var fx ingen kjoler fra lilly som lige tiltalte mig, så derfor kunne jeg ikke få en super billig kjole.. Vi (Jeg) Har valgt at sige, at min kjole betyder rigtig meget for mig, så derfor bruger jeg det den nu engang koster.. Jeg var heldig at få 33% rabat på min kjole, så kom "kun" af med 8000 kr for kjolen. Så komme der jo skørt, sko, slør, undertøj, og alt muligt andet tilbehør oveni..

Se evt på de her sider, der står der priser på kjoler.. Panayotis

Lilly

0

Del dette indlæg

kort sagt hvad koster en brudekjole typisk ?

Hej

Det er meget forskelligt.

Jeg havde lagt et budget på max 8000 og var rigtig heldig at finde en superfin kjole til 6000 hos Angel-brides der ligger i kbh på nørresøgade. De har åbningstilbud i øjeblikket og derfor 50% på mange af deres kjoler og min bliver syet specielt til mig. Jeg var rundt en del steder og mange steder ligger priserne omkring 10.000.

Håber du finder hvad du søger

Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Som de andre har skrevet er det meget forskelligt hvad en kjole koster, for det kommer helt an på hvad man er til.

Da jeg skulle finde min havde jeg besluttet mig for, at lejel hos Lilly, men da jeg så ikke kunne lide nogen af deres kjoler valgte jeg så at købe. Kjolen løb op i 11.000 uden noget, det var en del dyrere end jeg havde regnet med. Men jeg har absolute ikke fortrudt.

Så jeg ville sige at du skal regne mellem 5-10.000.

Knus

0

Del dette indlæg

Hej

Ja hvad koster en brudekjole alt fra 1000 og der op efter.

Men det er nu du skal købe kjole, der er virkelig mange penge at spare på udsalget.

Jeg har været til lagersalg hos Lilly(holdes kun i oktober mdr.) for kjole, skørter, 2 slør, taske og stola 2711 kr

Kjolens normal pris 4450 uden skørter.

Jeg ved der er andre lagersalg så det er bare med at google for de bedste tilbud. Hvis ved Nicolai i KBH

Det er svimlende beløber kjoler til tider koster og hvis man falder over en bestemt og det skal være den så skal der virkelig lånes.

Men det kommer jo også an på jeres budget og om du er ligeglasd med hvad den koster bare det er den rigtige.

Håber du blev lidt klogere

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer