Guest Hanna Funk

Dyr Brudekjole

42 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg har nu været ude og kigge på brudekjoler for tredje gang og har fundet en helt vildt flot kjole i Panayotis i Vejle. Det er hvad man kalder en drømme kjole. MEN da den er dyrere end regnet med, har jeg temmelig dårlig samvittighed over at bruge ca. 10.000 på en kjole der kun bruges en dag...

Hvor meget har I givet?

Sussie Hanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg har nu været ude og kigge på brudekjoler for tredje gang og har fundet en helt vildt flot kjole i Panayotis i Vejle. Det er hvad man kalder en drømme kjole. MEN da den er dyrere end regnet med, har jeg temmelig dårlig samvittighed over at bruge ca. 10.000 på en kjole der kun bruges en dag...

Hvor meget har I givet?

Sussie Hanna

Hejsa

jeg har givet 10000,- for min kjole, i denne pris er indkluderet sløret.

:unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kjolen jeg har kigget på og skal bestille i dag kostede 14000 kr men jeg fik den ned til 10500 kr. Sløret koster 800kr. det bliver ikke en billig omgang for mig.....

Men det er kun en gang i livet....

Har du ikke et billede af den :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej nej nej da.

10.000 er slet ikke for meget !!!

Jeg gav 16.000 for min. I starten havde jeg også en lidt dårlig smag i munden, men seriøst, det var jo den kjole der sad bedst på mig. Så det ville jeg gerne ofre!! HUUG

- Og så er der alt det vås med, at det kun er én enkelt dag, man skal bruge den..... Altså, det kan godt være, men mindet om den dag vil være livslangt. Og bryllupsbillederne kan man aldrig få taget om med en anden kjole...

Men hvis du har en billigere kjole i baghånden, er det da også en rigtig god mulighed, hi hi :unsure:

0

Del dette indlæg

Min koster også omkring de 14.000,- HUUG

Jeg er så heldig at få min kjole betalt, men havde jeg skulle betale selv, havde jeg stadig købt den...det er once in a lifetime, og minderne varer evigt :unsure:

Det er uden slør osv, men håber på at vi kan få handlet prisen lidt ned.

Jeg tror du vil ærger dig på selve dagen over at have valgt en anden kjole pga et par tusind...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg synes det er en meget smuk kjole. Hvis kjolen giver den rigtige mavefornemmelse har summen ingen betydning.

Jeg havde fra starten sagt at jeg ville finde en kjole men ikke for en hver pris. Så dukkede der Lilly Lagersalg op. Jeg fik kjole, 2 skørter, 2 slør, taske og stola til den nette sum af 2711 kr.

post-6448-1193152411.jpg

Jeg ved godt det ikke er det store skrud men det er kjolen der passer til mig.

Knus Rikke

Redigeret af Rikkebruden
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har givet omkring 15.000 for kjole og skørt.

Jeg følte også i starten at jeg vile spare og satte budget, men havde bare ikke en god mave fornemmelse.

Så til sidste valgte jeg at købe drømme kjolen, og så sælge den igen efter brylluppet - Jeg vil alligevel ikke kunne bruge den til andet end at fylde rigtig meget og så plage døtre og svigerdøtre i fremtiden om at tage den på til ders bryllupper - Så hvis jeg får det jeg vil for den, har den jo ikke kostet mere 7000,- sådan cirka :thumbsupsmileyanim:

Maria

post-27749-1193176394.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har givet 7900 kr for min kjole... Og det er altså bare et FUND til de penge... :thumbsupsmileyanim:

Sløret skulle jeg give 800 for

Det er en 2008 model fra La Sposa og fra kollektionen, der hedder Gazar...

Her er den:

(Den er mere lys i virkeligheden - den ser rigtig mørk ud på de her billeder, og det er den slet ikke.. :bearhug: )

post-31196-1193205660.jpg

post-31196-1193205712.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg synes det er en meget smuk kjole. Hvis kjolen giver den rigtige mavefornemmelse har summen ingen betydning.

Jeg havde fra starten sagt at jeg ville finde en kjole men ikke for en hver pris. Så dukkede der Lilly Lagersalg op. Jeg fik kjole, 2 skørter, 2 slør, taske og stola til den nette sum af 2711 kr.

post-6448-1193152411.jpg

Jeg ved godt det ikke er det store skrud men det er kjolen der passer til mig.

Knus Rikke

"Det store skrud" er det bestemt! Du ser fantastisk ud i din kjole, Rikke

0

Del dette indlæg

Hej.

Hvor meget har I givet?

Sussie Hanna

Hejsa

jeg har givet 10000,- for min kjole, i denne pris er indkluderet sløret.

:thumbsupsmileyanim:

Kan da også lige smide et billede ind af den

post-27413-1193209962.jpg

0

Del dette indlæg

Min koster også omkring de 14.000,- :heart:

Jeg er så heldig at få min kjole betalt, men havde jeg skulle betale selv, havde jeg stadig købt den...det er once in a lifetime, og minderne varer evigt :bearhug:

Det er uden slør osv, men håber på at vi kan få handlet prisen lidt ned.

Jeg tror du vil ærger dig på selve dagen over at have valgt en anden kjole pga et par tusind...

Jeg tager dit råd til mig. Du har ret. Det ville være ærgeligt at stå på bryllupsdagen og ønske man havde stået i en anden kjole. og jeg tror nok det betyder en del for mig alligevel. det er jo første og sidste gang det skal ske.

Og heldigvis har jeg også nogle forældre som har lettet byrden lidt. det skønt. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej hej

Jeg gav kr. ca. 7.800 + tilretninger kr. 1.200.

Hvis jeg var dig ville jeg efterlyse "din model"

her på sitet i den rigtige str. og så kan du få den brugt til under halv pris...

Du ser fantastisk ud - og det er kun kjoleprøvning. Det bliver godt på dagen...

Det ville jeg have gjort om idag...

Knus Lundfald

post-27039-1193217405.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer