MissM

MissM's Bryllupper

85 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jamen ved du nu hvad, hvor et fantastisk drømmebryllup. Det er da bare helt vildt smukt der er, så smukke og lykkelige I ser ud, og hvor skønt, at I kunne stole på jeres weddingplanner. Det er da super fantastisk. Og billederne...wow...og så til sølle 300,-

Og dit hår er så smukt. Det får mig endnu engang til at tænke over, om ikke bare jeg skal droppe det der med at lade farven vokse ud. Det ser jo fabeltagtigt ud.

Uha, altså!!!Tilykke med drømmebryllupet.

Jeg ville egentlig ikke haft haft den farve, men når man først har den, er den fandens svær at komme af med igen. Fik farvet mit hår kastanje, men kunne stadig e det røde skær under, så ville jeg hellere beholde den! - Og det er jeg da glad for idag..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, hvor er det nogle fantastiske billeder!

:thumbsupsmileyanim: Din buket er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smuk! Hold da helt op! :denmarkflag:

:):balloon: Tilllykke med det fantastiske bryllup! :bearhug::biggrin:

Ham buketmanden var også meget overrasket over jeg ikke ville have roser, for det er jo en specielt blomst dernede, jeg ville bare have så mange orkideer som muligt.. :fløjt:

- Og tak ()()

0

Del dette indlæg

:bearhug: TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE :biggrin:

Wauw det er nogle virkelig smukke billeder af et meget smukt par. :) Glæder mig til beretningen. :balloon:

Har tænkt meget på jer og om det hele gik som det skulle, og det ser heldigvis sådan ud. :thumbsupsmileyanim:

Der skete selvfølgelig nogle kiksere, men det gør der vel altid - og så var jeg så forbandet forkølet, så jeg fik pudset al make uppen af næsen.. :fløjt:

Og da mine forældre skulle hjem trådte min mor forkert op i båden og brækkede to tæer, så hun var pænt på skadestuen dagen efter, men det vidste vi ikke noget om før vi kom hjem til fastlandet igen.

Udover det var maden elendig, men vi hyggede os alligevel - virkelig lækre råvarer, vi fik muslinger, blæksprutte, tiger rejer, hummer og en ubestemmelig fisk, og det var VIRKELIG kedelig tilberedt - men men, de stegte ris var gode :denmarkflag: - Og isen var grynet..

Men så tænkte vi bare tilbage på al det andet gode mad vi havde fået dernede..

0

Del dette indlæg

Jamen ved du nu hvad, hvor et fantastisk drømmebryllup. Det er da bare helt vildt smukt der er, så smukke og lykkelige I ser ud, og hvor skønt, at I kunne stole på jeres weddingplanner. Det er da super fantastisk. Og billederne...wow...og så til sølle 300,-

Og dit hår er så smukt. Det får mig endnu engang til at tænke over, om ikke bare jeg skal droppe det der med at lade farven vokse ud. Det ser jo fabeltagtigt ud.

Uha, altså!!!Tilykke med drømmebryllupet.

Jeg ville egentlig ikke haft haft den farve, men når man først har den, er den fandens svær at komme af med igen. Fik farvet mit hår kastanje, men kunne stadig e det røde skær under, så ville jeg hellere beholde den! - Og det er jeg da glad for idag..

Uh..ja det problem kender jeg godt. Har selv lige haft (og har jo nok stadig) det samme problem. Mit hår har været farvet henna i 15 år, og det er ikke så nemt at lave om på. Du kan se det imin tråd (se index s.1)

Ej hvor er det bare lækkert det sted i var...super romantisk (bortset fra diverse kryb)...

0

Del dette indlæg

NEJ - NEJ - NEJ.

Jeg kan næsten ikke holde til at se mere.

Min mand vil bruge vores sparepenge på en ny bil, og jeg vil til Thailand og fornye vores løfter til hinanden.

Gud ved hvad det ender med????

Nå det er et luksusproblem, og vi har forhåbenlig masser af tid, så mon ikke vi når det engang.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NEJ - NEJ - NEJ.

Jeg kan næsten ikke holde til at se mere.

Min mand vil bruge vores sparepenge på en ny bil, og jeg vil til Thailand og fornye vores løfter til hinanden.

Gud ved hvad det ender med????

Nå det er et luksusproblem, og vi har forhåbenlig masser af tid, så mon ikke vi når det engang.

VH Heto

Se, ham kan jeg jo så slet ikke forstå.. :fløjt:

Det er jo meeeeget mere romantisk.. - Men blien kan bruges en del tid længere end dette varer.. Håber I bliver enige.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer