MissM

MissM's Bryllupper

85 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim::bearhug::heart::hug::hug::):):(

I GOT MAIL!

Han skriver at han har svaret hver eneste at de mails jeg har sendt - den ene mere desperat end den anden.. Men jeg har åbenbart ikke modtaget dem..

Så kæresten er ved at ringe nu, han er på job.

Jeg må vist lig' få oprettet en hotmail, så vi kan skrive sammen.

Men han afslutter med at skrive at alter iorden dernede..

Pyyhhaaa jeg fik da helt en knude i maven af spænding over det drama her. Super godt, at det endelig lykkedes!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::bearhug::heart::hug::hug::):):(

I GOT MAIL!

Han skriver at han har svaret hver eneste at de mails jeg har sendt - den ene mere desperat end den anden.. Men jeg har åbenbart ikke modtaget dem..

Så kæresten er ved at ringe nu, han er på job.

Jeg må vist lig' få oprettet en hotmail, så vi kan skrive sammen.

Men han afslutter med at skrive at alter iorden dernede..

Pyyhhaaa jeg fik da helt en knude i maven af spænding over det drama her. Super godt, at det endelig lykkedes!!!!

Jeg har lige danset glædesdans rundt i soveværelset.. Kunne lige se det, har brudekjole, rejse, inviteret forældre osv - men INTET bryllup!

0

Del dette indlæg

Hej...

Velkommen til :ilovebryllupsklar:

Først bliver jeg nødt til at sige: jeg er DYBT imponeret... Det er super flot, at I har klaret det så hurtigt..

Hvor lyder det hele altså bare romantisk! Kan godt forstå, at du glæder dig helt vildt - det tror jeg også, at vi andre gør til at se billederne derfra.. ;)

Nøøøøj, hvor fik jeg ondt i maven, da jeg læste din tråd igennem... :respekt:

Blev helt bange på dine vegne, at din wedding planer måske var fake!

Men dejligt at han endelig kom igennem til dig... :cheerleader3:

Nu håber jeg alt det bedste for dig...

Håber du får en fantastisk dejlig rejse, og et endnu mere fantastisk romantisk bryllup

Knus Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej...

Velkommen til :respekt:

Først bliver jeg nødt til at sige: jeg er DYBT imponeret... Det er super flot, at I har klaret det så hurtigt..

Hvor lyder det hele altså bare romantisk! Kan godt forstå, at du glæder dig helt vildt - det tror jeg også, at vi andre gør til at se billederne derfra.. ;)

Nøøøøj, hvor fik jeg ondt i maven, da jeg læste din tråd igennem... :)

Håber du får en fantastisk dejlig rejse, og et endnu mere fantastisk romantisk bryllup

Knus Maria

Hej Maria

Tusind tak for den søde hilsen..

Jeg var godt nok også bange, min kæreste fortalte mig igår aftes at han ikke hat vidst hvordan han skulle tackle mig de sidste par dage, fordi jeg så SÅ ked ud af det, jeg blev helt flov!

Min brudekjole kom også igår, den er syet i Kina, så har aldrig set den "live" før, og den var bare smuk! Jeg skal nok få taget billeder ;-) - Måtte til Kolding og betale told og så hente kjolen bagefter - dem på TNT var virkelig hjælpsomme og fik lavet toldpapirer osv rigtig hurtigt - for nu er der altså kun 7 dage til vi letter!

Imens jeg har skrevet her er posten også kommet med min tiara, så jeg sidder nu i sengen, i py, med mascara ned af kinderne, uglet hår og tiara - kæresten siger den er smuk :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Hej...

Velkommen til :)

Nøøøøj, hvor fik jeg ondt i maven, da jeg læste din tråd igennem... :)

Knus Maria

Hej Maria

Tusind tak for den søde hilsen..

Jeg var godt nok også bange, min kæreste fortalte mig igår aftes at han ikke hat vidst hvordan han skulle tackle mig de sidste par dage, fordi jeg så SÅ ked ud af det, jeg blev helt flov!

Min brudekjole kom også igår, den er syet i Kina, så har aldrig set den "live" før, og den var bare smuk! Jeg skal nok få taget billeder ;-) - Måtte til Kolding og betale told og så hente kjolen bagefter - dem på TNT var virkelig hjælpsomme og fik lavet toldpapirer osv rigtig hurtigt - for nu er der altså kun 7 dage til vi letter!

Imens jeg har skrevet her er posten også kommet med min tiara, så jeg sidder nu i sengen, i py, med mascara ned af kinderne, uglet hår og tiara - kæresten siger den er smuk :respekt:

DET ville jeg godt se et billede af :bearhug::ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer også at købe kjole fra Kina (over ebay). Hvad koster told for en kjole? Har du også købt din kjole over nettet?

Ja det lyder godt nok som et kønt syn med din nye tiara :cheerleader3:

Ja jeg kan så lære at læse ordentligt efter... Jeg har haft store overvejelser omkring om jeg tøt købe min kjole på ebay, men det lyder jo som om det er gået godt for dig, så jeg tror jeg tager chancen. Men kan du anbefale din sælger...altså skrive hvem det er (evt i PM). Så kan jeg jo lige tjekke om han har min kjole. Hvordan har det fungeret efter at du har vundet auktionen?

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer også at købe kjole fra Kina (over ebay). Hvad koster told for en kjole? Har du også købt din kjole over nettet?

Ja jeg kan så lære at læse ordentligt efter... Jeg har haft store overvejelser omkring om jeg tøt købe min kjole på ebay, men det lyder jo som om det er gået godt for dig, så jeg tror jeg tager chancen. Men kan du anbefale din sælger...altså skrive hvem det er (evt i PM). Så kan jeg jo lige tjekke om han har min kjole. Hvordan har det fungeret efter at du har vundet auktionen?

Jeg købte den ved en sælger der hedder angelet_shopping, det er en butik derinde, de har rigtig mange modeller, og de slutter næsten hver time. Jeg gav kun et meget lille beløb for kjolen og så resten i fragt (det blev ialt 1000 kr) og fik en mail fra sælger med hvilke mål jeg skulle sende.. 14 dage efter er den modtaget. Når de sender den sender de et tracking nummer med, som du så kan følge pakken med.

Jeg fik så et brev fra TNT om at den var blevet stoppet i tolden, ringede derned og fortalte hvad pakken indeholdt, og da jeg havde lidt travlt med at få den tog jeg ned til tolden og betalte 57 kr i told + moms og så til TNT og fik pakken udeveret. Hvis man ikke havde så travlt, kunne man også betale via netbank, og så ville de køre ud med den. Utrolig meget service hele vejen igennem.

Vi tog lidt for store mål for en sikkerheds skyld, så den skal rettes til når vi kommer til Thailand, men det skal alle kjoler vel næsten - og bare den er for stor, og ikke for lille..

0

Del dette indlæg

Hej med dig,

Det lyder fuldstændigt som dét bryllup, vi drømte om. Jeg kunne bare ikke overskue planlægningen. Nøj, hvor jeg glæder mig til at høre, hvordan det var at blive gift på en strand OG se billeder.

Hvor er det henne i Thailand?

0

Del dette indlæg

Hej med dig,

Det lyder fuldstændigt som dét bryllup, vi drømte om. Jeg kunne bare ikke overskue planlægningen. Nøj, hvor jeg glæder mig til at høre, hvordan det var at blive gift på en strand OG se billeder.

Hvor er det henne i Thailand?

´

Det bliver i Phuket, eller vi skal på vores ferie være i Phuket, men bryllup bliver på en lille ø der hedder Lone Island - den ø der er på mit billede ;-)

Jeg har job indenfor Hotel & Restaurationsbranchen, og har tidligere arbejdet både som booker og koordinator, så jeg har nogle fordele, nok også derfor jeg kunne overskue det - selvom jeg må indrømme at jeg flere gange har haft lyst til at aflyse alt i ren frustration.

Vi havde først bestemt os for at det skulle være i Goa, Indien - da vi elsker dette sted, men de var virkelig ikke samarbejdsvillige til at gøre dette til vores drømmebryllup, så det blev sur planlægning istedet, og det ønskede vi os ikke..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg også mandens morgengave på plads - han skal ud og køre ferrari og porsche med en instruktør, tror han bliver helt vild med det!

Kjolen er også hjemme som tidligere skrevet, tiara og sko er hjemme, alt til brylluppet dernede er iorden, vi skal bare kontakte wedding planneren når vi kommer derned for at aftale detaljer omkring blomster, limo osv. Fotogrfafen er også i orden.

Bungalowen er booket, og vi skal spise på stranden ;-) - selv hjemtransport med båd om natten til phuket for mine forældre er iorden.

Mandens snit til jakkesæt er fundet og vi er næsten enige om farven på skjorten.

Snit til min kjole til brylluppet herhjemme er også fundet, så den skal også bare syes.

Ringene skal laves dernede, billeder er klar.

Jeg har bestilt sådan noget "klips på" hår tl at få langt hår dernede, da mit kun når til skuldrene, og jeg gerne vil prøve det, det kommer på mandag. Håber den frisør der skal sætte mit hår kan få noget godt ud af det..

Tja, nu kan jeg snart ikke gøre mere end at pakke vores kufferter - og få vasket en masse tøj!!

Skal aflevere katte hos mine forældre mandag, da de også har 2, så vi holder fælles kattepension hjemme hos dem - og naboen fodrer dem.. Håber alle 4 er i live når vi kommer hjem igen..

Valuta er hentet, bøger er lånt på biblioteket, tja, jeg bliver rastløs nu - det var helt mærkeligt at komme hjem her til aften og der var ingen mails der skulle svares eller skrives.

:cheerleader3: Jeg er altså godt nok forelsket.. Nu har jeg tid til at tænke over hvor fantastisk det hele er - og hvor heldig jeg er at den mand vil gifte sig med mig!!

Redigeret af MissM
0

Del dette indlæg

Jeg tror egentlig ikke der er nogen der læser alt det her, men det gør ikke så meget, kæresten er MEGET glad for at jeg skriver istedet for at knævre hele tiden... For ja, jeg kan ikke tale om andet end BRYLLUP!!!

Det cirkulerer rundt inde i hovedet på mig, jeg vil bare gerne afsted nu, kjolen er nu pakket ned.

48 timer, så er toget kørt fra Fyn mod Kastrup - jeg må sidde omkring hovedbanegården på det her tidspunkt.. Og ha vilde nerver fordi jeg er bange for at flyve :-(

Jeg skal på arbejde i aften og i morgen aften, og jeg synes ikke et er fair, jeg kan jo slet ikk koncentrere mig om det!! -HAHA-

Skal have ordnet negle i morgen formiddag, det bliver også ret fedt - og så med mit nye lange hår.. Havde rigtig Heiiiidi-fletninger igår, kæresten syntes det var SÅ frækt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg tror egentlig ikke der er nogen der læser alt det her, men det gør ikke så meget, kæresten er MEGET glad for at jeg skriver istedet for at knævre hele tiden... For ja, jeg kan ikke tale om andet end BRYLLUP!!!

Det cirkulerer rundt inde i hovedet på mig, jeg vil bare gerne afsted nu, kjolen er nu pakket ned.

48 timer, så er toget kørt fra Fyn mod Kastrup - jeg må sidde omkring hovedbanegården på det her tidspunkt.. Og ha vilde nerver fordi jeg er bange for at flyve :-(

Jeg skal på arbejde i aften og i morgen aften, og jeg synes ikke et er fair, jeg kan jo slet ikk koncentrere mig om det!! -HAHA-

Skal have ordnet negle i morgen formiddag, det bliver også ret fedt - og så med mit nye lange hår.. Havde rigtig Heiiiidi-fletninger igår, kæresten syntes det var SÅ frækt -HAHA-

Uhhh hvor det nærmer sig... :cheerleader3: Har du sommerfugle i maven? Eller lader de vente på sig?

0

Del dette indlæg

Jeg skal på arbejde i aften og i morgen aften, og jeg synes ikke et er fair, jeg kan jo slet ikk koncentrere mig om det!! :bearhug:

Skal have ordnet negle i morgen formiddag, det bliver også ret fedt - og så med mit nye lange hår.. Havde rigtig Heiiiidi-fletninger igår, kæresten syntes det var SÅ frækt :bearhug:

Uhhh hvor det nærmer sig... :cheerleader3: Har du sommerfugle i maven? Eller lader de vente på sig?

Jeg har rigtig mange sommerfugle - brylluppet står egentlig først om 14 dage, men jeg føler at når vi kommer afsted, så er det hele begyndt.. Jeg kan ikke tænke på andet, og jeg har været så utrolig doven de sidste par dage - jeg gider ikke mere nu, nu vil jeg bare afsted - vi har jo lagt det her som en rejse once in a lifetime, så intet er sparet på, og alt hvad vi ønsker er blevet opfyldt - det er altså ikke den måde vi normalt rejser på..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal på arbejde i aften og i morgen aften, og jeg synes ikke et er fair, jeg kan jo slet ikk koncentrere mig om det!! :bearhug:

Skal have ordnet negle i morgen formiddag, det bliver også ret fedt - og så med mit nye lange hår.. Havde rigtig Heiiiidi-fletninger igår, kæresten syntes det var SÅ frækt :bearhug:

Jeg har rigtig mange sommerfugle - brylluppet står egentlig først om 14 dage, men jeg føler at når vi kommer afsted, så er det hele begyndt.. Jeg kan ikke tænke på andet, og jeg har været så utrolig doven de sidste par dage - jeg gider ikke mere nu, nu vil jeg bare afsted - vi har jo lagt det her som en rejse once in a lifetime, så intet er sparet på, og alt hvad vi ønsker er blevet opfyldt - det er altså ikke den måde vi normalt rejser på..

Det lyder godt nok spændende! Glæder mig til at høre om det varlige så fantastisk som i drømmer om.

0

Del dette indlæg

Jeg købte den ved en sælger der hedder angelet_shopping, det er en butik derinde, de har rigtig mange modeller, og de slutter næsten hver time. Jeg gav kun et meget lille beløb for kjolen og så resten i fragt (det blev ialt 1000 kr) og fik en mail fra sælger med hvilke mål jeg skulle sende.. 14 dage efter er den modtaget. Når de sender den sender de et tracking nummer med, som du så kan følge pakken med.

Jeg fik så et brev fra TNT om at den var blevet stoppet i tolden, ringede derned og fortalte hvad pakken indeholdt, og da jeg havde lidt travlt med at få den tog jeg ned til tolden og betalte 57 kr i told + moms og så til TNT og fik pakken udeveret. Hvis man ikke havde så travlt, kunne man også betale via netbank, og så ville de køre ud med den. Utrolig meget service hele vejen igennem.

Vi tog lidt for store mål for en sikkerheds skyld, så den skal rettes til når vi kommer til Thailand, men det skal alle kjoler vel næsten - og bare den er for stor, og ikke for lille..

Den kjole jeg har kik på koster også kun 10 dollars (hvis man altså vinder autionen på det bud) og så er resten også fragt. Med 57 kr i told, er det jo til at overleve. Tak for din beskrivelse af hvordan det er foregået. Det gør det lige lidt mere trygt. Jeg vil med det samme tjekke om angelet_shopping har min model, for så vil jeg bruge dem. Det er altid mest trygt at bruge en som andre kan anbefale og det lyder som om du har haft en god oplevelse. Tak for hjælpen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer