Rose

Feststed omkring Aalborg - evt. kursussted eller spejderhytte??

7 indlæg i dette emne

Hejsa alle sammen:-)

Jeg er så heldig, at jeg skal giftes til næste sommer.

Vi skal selvfølgelig have fundet et sted, hvor vi kan holde festen, og jeg håber nogle af jer kan hjælpe os.

Vi kunne godt tænke os, at leje et sted, hvor der findes ca. 15-25 værelser og hvor der er mulighed for, at vi kan medbringe vores egen kok- evt. en pæn hytte, kursussted eller højskole (det er i sommerferien) - omkring Aalborg!

Selvfølgelig må det gerne være et pænt sted med mulighed for at komme lidt ud. Har I nogle ideer til, hvor vi kan findes sådan et sted?

Mange hilsner

Rose

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa alle sammen:-)

Jeg er så heldig, at jeg skal giftes til næste sommer.

Vi skal selvfølgelig have fundet et sted, hvor vi kan holde festen, og jeg håber nogle af jer kan hjælpe os.

Vi kunne godt tænke os, at leje et sted, hvor der findes ca. 15-25 værelser og hvor der er mulighed for, at vi kan medbringe vores egen kok- evt. en pæn hytte, kursussted eller højskole (det er i sommerferien) - omkring Aalborg!

Selvfølgelig må det gerne være et pænt sted med mulighed for at komme lidt ud. Har I nogle ideer til, hvor vi kan findes sådan et sted?

Mange hilsner

Rose

Hej Rose :respekt:

Prøv Aalborg Kommunes hjemmeside - de har nogle hytter, som de udlejer. Vi har engang lejet Børnenes Kontor, Lille Strandhave i Sæby, det er et dejligt sted og som jeg husker det, så er der mere end 15 værelser.

Held og lykke :cheerleader3:

:ilovebryllupsklar: fra Merete.

0

Del dette indlæg

Vi lejer Hvideklit Spejderhytte 30 km nord for ålborg, men man skal være ude i god tid. Der er plads til 108 overnattende, og inventaret er forholdvis nyt. Vi lejede hytten mere end et år før, selvom det er ude for sæson.

Tjek evt Hyttefortegnelsen

Håber i finder det i søger, glæder mig til at se mere til dig/jer her på sitet. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster og svoger holdt deres bryllup på lejrskolen "Over Koen", som var et super godt sted! I følge Krak er det en lille times kørsel fra Aalbog. Du kan evt. kigge på www.overkoen.dk.

Det ligger i naturskønne omgivelser; der er mange sengepladser (jeg ved ikke præcis hvor mange..); stort køkken; fint festlokale osv. Men prøv hjemmesiden; der er nok masser af info.

God jagt!

Janne.

0

Del dette indlæg

Hejsa,

På den lille ø Egholm, ligger der en proprietærgørd... man kan leje det hele, selv medbringe kok osv, og der er overnatningsmuigheder - synes det ser ud til at kunne være super... jeg kan desværre ikke huske, hvad gården hedder - men prøv at google egholm + proprietærgård, eller noget i den stil......

KH Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer