Sign in to follow this  
Followers 0
Oktober2007

Dansk/svensk bryllup

16 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe tillykke til det skønne par!

0

Tak skal du have.

Vi havde en god dag, vi blev gift kl 16.30 i Allhelgona kyrkan i Nyköping 100 km syd for Stockholm. Mine söstre med mand og börn og mine foräldre og en gammel klassekammerat var taget hele vejen herop for at dele denne dag med os.

De boede på campingpladsen her i byen, min mor og far havde deres campingvogn med og så stillede vi vores egen vogn derud og så havde vi booket 2 hytter også.

Vi var rigtig heldige med vejret, det skönneste solskin! :cheerleader3:

Min mand er svensker så det blev et bryllup med lidt overraskelser for de svenske gäster.. De kender ikke til äresport og til at banke med bestikket i tallerkenen. Heller ikke til at de mandlige gäster löber op og kysser bruden når gommen går på wc og omvendt.

Ligeledes kender de heller ikke til sokkeklipperiet efter bryllupsvalsen, så de fik lärt meget den dag -HAHA-

Det er min datter der er brudepige. Hun har bagefter fortalt at hun var så nervös at benene rystede under hende da vi gik ind i kirken... Men hun klarede det rigtig fint -HAHA-

Synd at man kun får lov til at väre SÅ fin 1 dag i livet ;)

0

Annonce ♥

TILLYKKE med brylluppede hvor ser alle tre rigtigt smukke ud

knus Louise

0

Jeg vil også gerne ønske et stort tillykke herfra!

Jeg er vild med farverne på din buket, og i det hele taget farverne på denne årstid. Det må have været et rigtig smukt bryllup!

Det lyder rigtig sjovt med de svenske gæster, jeg kan ikke lade være med at sidde og smile lidt. Det må da have skabt en lidt sjov og uformel stemning til brylluppet. -HAHA-

Men endnu engang tillykke!! :cheerleader3:

0

Hvor er du bare smuk -HAHA-

Tusind gange tillykke med jeres bryllup. Helt utrolig smuk kjole og kirken er også meget meget smuk. :cheerleader3:

0

post-20781-1194214902.gifETT STORT GRATTIS TILL ER HÄR I FRÅN SAMSØpost-20781-1194214902.gif

Så fina ni var, fick tårar post-20781-1194215185.gif i ögonen när jag såg hur vackert det var.

Håppas ni hadde en riktigt skön dag, det såg i varjefall sådan ut.

post-20781-1194215045.gifAlexandra

0

Annonce ♥