Angel2you

Bryllupsrejse til Thailand

7 indlæg i dette emne

Vi vil rigtig gerne til Thailand på bryllupsrejsen nærmere betegnet Koh Samui :cheerleader3:

Jeg vil bare lige høre om der er nogen der har været der om sommeren for vi skal giftes den 5. juli 2008 og jeg mener

at Thailand mest er et vinterrejsemål. Der er jo varmt hele året men regner det for meget i juli måned?

Den eneste ulempe jeg kan finde ved at blive gift om sommeren er, at man som regel ikke kan tage nogen eksotiske steder hen fordi

det er regntid :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi vil rigtig gerne til Thailand på bryllupsrejsen nærmere betegnet Koh Samui :cheerleader3:

Jeg vil bare lige høre om der er nogen der har været der om sommeren for vi skal giftes den 5. juli 2008 og jeg mener

at Thailand mest er et vinterrejsemål. Der er jo varmt hele året men regner det for meget i juli måned?

Den eneste ulempe jeg kan finde ved at blive gift om sommeren er, at man som regel ikke kan tage nogen eksotiske steder hen fordi

Hej med dig Angel,

Jeg skal giftes d. 26/7-2008 og efter planen skal vi også til Koh Samui. Jeg har godt nok ikke været der før, men i år var vi på Phuket i august og det har bestemt ikke afskrækket mig. Ja, det er regntid, men der er også masser af sol og som du selv pointerer, så er det jo varmt. Vejret skulle i øvrigt været bedre på Koh Samui i regntiden end på Phuket, da det ligger på den anden side. Så vidt jeg ved, så er det normen, at det regner cirka en time om eftermiddagen og så muligvis om natten. Efter min mening er det kun dejligt, at det regner i ny og næ, da luftfugtigheden ellers er meget høj.

0

Del dette indlæg

Vi vil rigtig gerne til Thailand på bryllupsrejsen nærmere betegnet Koh Samui :bearhug:

Hej med dig Angel,

Jeg skal giftes d. 26/7-2008 og efter planen skal vi også til Koh Samui. Jeg har godt nok ikke været der før, men i år var vi på Phuket i august og det har bestemt ikke afskrækket mig. Ja, det er regntid, men der er også masser af sol og som du selv pointerer, så er det jo varmt. Vejret skulle i øvrigt været bedre på Koh Samui i regntiden end på Phuket, da det ligger på den anden side. Så vidt jeg ved, så er det normen, at det regner cirka en time om eftermiddagen og så muligvis om natten. Efter min mening er det kun dejligt, at det regner i ny og næ, da luftfugtigheden ellers er meget høj.

Tusind tak for dit hurtige svar :cheerleader3:

Det lyder da slet ikke så dårligt :bearhug::bearhug: Glæder mig allerede helt vildt, jeg skulle bare lige

være sikker på at det ikke var sådan hele dagen.

Jeg smider nok en beretning når vi har været afsted så kan du jo lige få en update på hvor lækkert der er :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi blev gift i august, og tog konsekvensen af regntiden, og tager derfor til Thailand d. 3. jan, desværre kunne vi ikke komme til at holde nytår derovre, men hva pokker, jeg bliver lækker brun i januar :bearhug:

Vi har ventet lang tid, men glæder os rigtig meget :cheerleader3: Vi skla en uge til Phuket og en uge til Khao Lak.

Men vi har en veninde der er halvt thai, og hun fortalte os efter vi have bestilt rejsen, at ja det regnede selvfølgelig mere, men det er små men voldsomme byger det byder på :bearhug:

Ellers kan du spørge TheShes, de var afsted i juli i år, mener jeg :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi vil rigtig gerne til Thailand på bryllupsrejsen nærmere betegnet Koh Samui :bearhug:

Hej med dig Angel,

Tusind tak for dit hurtige svar :cheerleader3:

Det lyder da slet ikke så dårligt :bearhug::bearhug: Glæder mig allerede helt vildt, jeg skulle bare lige

være sikker på at det ikke var sådan hele dagen.

Jeg smider nok en beretning når vi har været afsted så kan du jo lige få en update på hvor lækkert der er :bearhug:

Det var så lidt.

Nej, det er bestemt ikke dårligt. Det er bare det skønneste land. Og JA endeligt, masser af billeder.

Sommerbrud kan sikkert også komme med et lidt informationer.... Hun har vist rejst meget til Koh Samui og de var vist afsted i juli i år, mener jeg!

0

Del dette indlæg

Det er godt nok længe siden jeg har været på Ko Samoi (6 år siden), men vi var det i juli måned.

Vi havde ikke noget særligt regnvejr og vi var der i 3 uger. Men der kom nogle danskere, der havde været i Nordthailand -og de havde haft en uge med regn, regn og regn. Alt deres tøj mm. var vådt. Så de var glade for at komme derned.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer