Angel2you

5. juli 2008

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

JUBIII!! ENDELIG!! :bearhug::bearhug: Jeg skal også giftes d. 5/7 2008, og har også ledt efter andre, men har ikke kunne finde nogen! Så JUBIII!! :cheerleader3: Dejligt at have en at dele dato med! Kig endelig forbi min tråd, og se hvad jeg går og laver af forberedelser.. har du selv en tråd?

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

JUBIII!! ENDELIG!! :bearhug::bearhug: Jeg skal også giftes d. 5/7 2008, og har også ledt efter andre, men har ikke kunne finde nogen! Så JUBIII!! :cheerleader3: Dejligt at have en at dele dato med! Kig endelig forbi min tråd, og se hvad jeg går og laver af forberedelser.. har du selv en tråd?

Det var dejligt :bearhug: jeg bliver nok lige nød til at lurer lidt i din tråd senere :( (skal desværre op og bygge videre på vores hus om lidt )

Desværre har jeg ikke lige oprettet en tråd endnu men jeg overvejer det stærkt HUUG

Min situation er lidt anderledes for jeg har faktisk allerede planlagt bryllup en gang før, det var meningen vi skulle have været gift 8. september i år men vi aflyste

i sidste øjeblik ( en måned før) fordi det hele ligesom løb lidt af sporet havde lidt for meget om ørerne med husbyggeri så jeg var lidt alene med at planlægge og det var bare ikke det samme. (lang historie ikke særlig interessant) MEN nu er vi så klar begge to og vi er begge med i planlægningen.

VI GLÆDER OS SÅ MEGET FOR NU SKAL DET VÆRE :bearhug:

Så jeg er jo egentlig ret privileget at få lov til det hele en gang til med den samme mand :bearhug:

Eneste minus jeg kan komme i tanke om er muligvis at vi ikke har råd til at købe en ny kjole til mig (kostede 12.000 sidste gang og den er tilrettet så den

bliver svær at sælge) men jeg kan nu også stadig li´den :bearhug:

0

Del dette indlæg

Det var dejligt :bearhug: jeg bliver nok lige nød til at lurer lidt i din tråd senere -HAHA- (skal desværre op og bygge videre på vores hus om lidt )

Desværre har jeg ikke lige oprettet en tråd endnu men jeg overvejer det stærkt -HAHA-

Min situation er lidt anderledes for jeg har faktisk allerede planlagt bryllup en gang før, det var meningen vi skulle have været gift 8. september i år men vi aflyste

i sidste øjeblik ( en måned før) fordi det hele ligesom løb lidt af sporet havde lidt for meget om ørerne med husbyggeri så jeg var lidt alene med at planlægge og det var bare ikke det samme. (lang historie ikke særlig interessant) MEN nu er vi så klar begge to og vi er begge med i planlægningen.

VI GLÆDER OS SÅ MEGET FOR NU SKAL DET VÆRE :(

Så jeg er jo egentlig ret privileget at få lov til det hele en gang til med den samme mand :bearhug:

Eneste minus jeg kan komme i tanke om er muligvis at vi ikke har råd til at købe en ny kjole til mig (kostede 12.000 sidste gang og den er tilrettet så den

bliver svær at sælge) men jeg kan nu også stadig li´den :bearhug:

Først og fremmest synes jeg at det er vildt flot af jer at I valgte at udskyde brylluppet. Det må virkelig være noget der kræver mod! Så HUUG for at I traf valget om at vente til I kunne gøre det fuldt ud sammen!

Uuuh, det bliver spændende at se hvad du finder ud af med kjolen! Du vil ikke bruge den "gamle" eller hvad?

Glæder mig til at du får startet din tråd! :bearhug:

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for de rosende ord :bearhug: Det var også en meget svær beslutning men det bryllup havde slet ikke været os for vi havde ikke

hjertet med :bearhug:

Jeg bliver nok nødt til at bruge den gamle hvad skulle jeg ellers gøre med den? Manden er heller ikke hel vild med ideén om en ny :bearhug:

Bare ærgeligt at der er kommet så mangeg nye modeller som man allerede er forelsket i :cheerleader3:

Jeg tror jeg prøver at starte en tråd her senere (skal lige igennem din først og der er mange sider :bearhug: )

0

Del dette indlæg

Vi skal også giftes den 5. juli. Det var først meningen at det skulle være den 12. juli, men så flyttede vi til en anden by og besluttede os for holde det der i stedet for. Det feststed vi forelskede os i var selvfølgelig booket den 12. juli og resten af sommeren frem, så vi havde valget mellem ugen inden eller engang i oktober. Og da vi gerne vil have et sommerbryllup, så var det ikke så svært at vælge.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer