Besvaret November 14, 2007 · Rapportér indlæg Hej Maja Det haar er bare saa flot. Det er lige saadan en frisure, som jeg ogsaa kunne taenke mig og ogsaa med sloeret paa samme maade, som du har det. Hvis du har flere naerbilleder med haar og sloer, saa maa du gerne putte dem ind i min traad eller sende dem som PM. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2007 (redigeret) · Rapportér indlæg Her er min frisure fra da jeg blev gift. Frisøren var en 1 års frisør elev som klarede det rigtig godt. Jeg har desværre kun fået et billede fra fotografen endnu. Redigeret November 14, 2007 af cea 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2007 · Rapportér indlæg Uhh kan lige nå det Her er et fra siden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2007 · Rapportér indlæg Her er et nogenlunde forfra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2007 · Rapportér indlæg Jeg havde jo slør på, så jeg har ikke nogle gode billeder bagfra, men her kan man se min frisure lidt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2007 · Rapportér indlæg Det er vist lige på et hængende hår hvis jeg når det: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2007 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2007 · Rapportér indlæg iiiismand 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2007 · Rapportér indlæg Tusind tak for alle de fine billeder Jeg har fundet en vinder af gavekortet - og det blev Marissen. Så hvis du lige er sød at sende mig en PM med navn + mailadresse, så er der et gavekort på vej til dig. Jeg er ved at lægge sidste hånd på galleriet. I får et link til det, når det er færdigt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites