nynnem

Sæbebobler - for og imod!!!!

15 indlæg i dette emne

Har efter en lille sludder med vores præst konstateret at vi ikke må kaste med noget som helst...... Ingen ris, fuglefrø eller sukkerhjerte..... ingenting, hvilket er fair nok da hele området er fredet.

Hvad gør man så???

Jo, jeg overvejer nu sæbebobler, men kommer der så skjolder på vores tøj???

Er der nogen der har nogen erfaringer med sæbebobler???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der blev blæst sæbebobler til vores bryllup.

Men jeg har læst på en tidligere tråd, at disse sæbebobler kan give grimme pletter på tøjet.

Hverken min mands eller mit tøj fik pletter, men jeg var dog heller ikke i hvid brudekjole.

Jeg står tilbage med oplevelsen af, at det var utroligt smukt og især ungerne elskede det, så for os var et bare perfekt.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde også sæbebobler efter kirken til vores bryllup. Det gav ingen skjolder eller noget, men det var ret svært, da det blæste meget. Men da Mamatux blev gift weekenden efter os, have vi taget nogle sæbebobler med, og her var de helt fantastiske, da det ikke blæste så meget.

Kan klart anbefales! Tjek evt, http://www.bryllupsbobler.dk/ ( Vi købte hos Messalina i Kbh, som var væsentlig billigere end HoB - de kan også findes billigere på Ebay :thanks: )

0

Del dette indlæg

Jeg har fået det indtryk at der er forskel på "bryllupsbobler" og dem man køber i legetøjsbutikker.

JEg har hørt at det skulle være de sidste der giver skjolder.

Er der nogen der kan be- eller afkræfte det?

~

Det er også, hvad jeg har hørt - og en af årsagerne til at vi valgte bryllupsbobler.

Men jeg aner ikke, hvad forskellen er... Eller om de 'almindelige' bobler giver skjolder. Tog billeder til et bryllup her i sommer, hvor brudens nevø havde sådan en sæbeboblemaskine med masser af bobler. Og der hørte jeg da ingen snak om skjolder på folks tøj, så jeg begynder at tro, det måske bare er en skrøne...

/sætter lige billedet ind fra brylluppet i sommer - men da jeg ikke kender knægten, har jeg masket ham.

post-22121-1194178994.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupsbobler eller alm. sæbebobler..... hmmm, indtil videre skriver jeg begge dele bag ørene. Mon ikke der er nogen der ude i cyberspace der kan be/af krafte om skjolderne på tøjet m. alm. bobler er en skrøne.

Synes nu at bryllupsboblerne er rigtig fin, frem for bobler fra BR som man selv pynter.

Louise79: fed hjemmeside :thumbsupsmileyanim: der er rigtig mange gode ideer.

0

Del dette indlæg

Jeg kender nogen der var til et bryllup, hvor der også var masser af sæbebobler, det gav desværre skjolder på mandens fine jakkesæt, og det kan faktisk ses på deres bryllupsbilleder (når man ved det og kigger godt efter). Jeg ved ikke om det var bryllupsbobler eller... Men i hvert tilfælde så kunne det ses...

Men ja, det ser super flot ud - og man kan jo også tit se støv fra ris på tøjet, det er nok bare lidt nemmere at børste af.

0

Del dette indlæg

Er der nogen der er blevet klogere på forskellen mellem bobler og bryllupsbobler?

Jeg har nemlig lige idag fået min pakke fra udlandet hjem med bryllupsstave og jeg troede der ville være bryllupsbobler i, men ak nej! Tomme stave...

Redigeret af Fru Skonning to be
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det fra legetøjsbutikkerne kan have nogle ting tilsat der giver pletter, wedding bubblewands har ikke de ting i så de skulle ikke give pletter.... Hvis man vil lave det selv ligger der masser af opskrifter på især amerikanske bryllupssider (og pinterest)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer