Anna Vitalia

Sengeløse Kro

7 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Jeg er ny herinde og har prøvet at søge lidt rundt men synes ikke helt det vil som jeg vil, derfor spørger jeg lige her.

Min kæreste har friet, jeg sagde ja og nu er planlægningen så gået i gang så småt.

Kirken er på plads, gæstelisten er på plads men feststedet halter lidt.

Vi har snakket om Sengeløse Kro, men er der nogen af jer herinde der har nogle erfaringer med det sted?

-gode som dårlige.

Redigeret af Anna Vitalia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej du!

Hmmm.

Kender det desværre heller ikke - men vil da anbefale jer at tage derud og snakke med dem. Man kan lynhurtigt fornemme om stemningen og servicen er god. I skal helt sikkert også prøve maden før i bestemmer jer. Man skal have en god mave fornemmelse.

Og så vil jeg også sige TILLYKKE OG VELKOMMEN TIL! :thanks:

Og held og lykke med jeres planlægning.

Stor hilsen

:blush:

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar.

Ja vi skal helt sikkert derud og snakke med dem fysisk, sådan ansigt til ansigt. Men hvis nu det viste sig at der var en overvejende negativ mening omkring det sted så ville vi nok vælge at bruge vores krafter på nogle af de andre steder vi har i tankerne.

Og rigtig mange tak for jeres velkomst, det er jo dejligt at føle sig velkommen et helt nyt sted.

diskobil:

Vi regner med at blive lige omkring 55 mennesker så tror ikke pladsen bliver et problem. Men tak for svaret.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer