merete&karsten

eje eller leje

9 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Er ny her på siden og glæder mig som alle jer andre til den store dag. Jeg har ligesom alle jer helt specielle ønsker mht kjolen. Budgettet skal holdes og jeg vil enten gerne finde og leje min drømmekjole eller måske få den syet til "discountpris" på en designskole... Er der nogen der har erfaring med det og i så fald er der nogle muligheder i midtjylland??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke hvor lang tid der er til dit bryllup, men ellers kunne et lille tip være at holde øje med udsalg, lagersalg eller købe en brugt kjole. Jeg fandt selv min til halv pris, og har hørt om mange der har gjort det samme. Så er det lige før at det ikke kan betale sig at leje....

0

Del dette indlæg

Det kan slet ikke betale sig at leje kjolerne i dag. Det er ofte muligt at købe en på udsalg, lagersalg eller brugt for et meget mindre beløb end det koster at leje en kjole, målt ud fra lejepriserne hos Lilly. Men ellers kan man leje kjoler hos Bentes brudedesign i Taastrup, Amor på Frederiksberg eller hos Amorin. Ved ikke om der er nogle steder i nærheden af hvor du bor

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at tjekke køb og salg siden her på sitet. Alle kjolerne er jo kun brugt en gang, og mange af dem er nye modeller fra 2007.. Du kan virkelig gøre et godt køb!

Hvis jeg havde været på siden lidt længere, end jeg havde, er jeg ikke sikker på at jeg havde købt den fra ny..

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg havde selv det samme problem, og jeg havde derfor besluttet mig at leje en - pga pengene, men så kiggede jeg lidt rundt herinde og så fandt jeg KJOLEN og så kosteden den mindre end jeg havde regnet med. Så jeg vil sige at du skal prøve at kigge herinde der er en god chance for at du finder noget som ikke koster så meget.

Monika

0

Del dette indlæg

Hvis du har fundet nogle inspirationsbilleder, og smider dem herind (evt. også i køb og salg-tråden) er der garanteret en masse hærdede zillaer, som kan huske hvem der blev gift i den type kjole, og som kunne tænkes at ville sælge den.. Du vil blive overrasket over den vidensbank der ligger begravet i dette forum!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer