Guest sysserpigen

Festfotograf

8 indlæg i dette emne

Åh der er så mange ting at tage stilling til..

Nu er jeg så nået til overvejelsen omkring en festfotograf. Vi har bestilt en til kirken og til portrætbilleder. Men nu er vi pludselig blevet i tvivl om, om vi også skal have en med til festen, til at tage billeder af gæsterne og alle de store øjeblikke.

Er det nødvendigt???

Regner med at mange har kamera med og vil give os en kopi, men det kan vi jo ikke regne med at de har :balloons: Vi vil bare gerne være sikre på, at alt bliver taget. Har en onkel som måske gerne vil tage billeder, men alligevel, så skal han rende rundt og fotografere hele tiden, han skulle jo gerne hygge sig...

Jeg har læst om nogle der har fået en festfotograf meget billigt, som er der til hele festen, hvor man bare får alle billederne på en cd, og så kan gøre hvad man vil med dem.

Kender i nogen fotograf, det skal være på fyn, men behøver måske ikke være en professionel - bare go´...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh der er så mange ting at tage stilling til..

Nu er jeg så nået til overvejelsen omkring en festfotograf. Vi har bestilt en til kirken og til portrætbilleder. Men nu er vi pludselig blevet i tvivl om, om vi også skal have en med til festen, til at tage billeder af gæsterne og alle de store øjeblikke.

Er det nødvendigt???

Regner med at mange har kamera med og vil give os en kopi, men det kan vi jo ikke regne med at de har :balloons: Vi vil bare gerne være sikre på, at alt bliver taget. Har en onkel som måske gerne vil tage billeder, men alligevel, så skal han rende rundt og fotografere hele tiden, han skulle jo gerne hygge sig...

Jeg har læst om nogle der har fået en festfotograf meget billigt, som er der til hele festen, hvor man bare får alle billederne på en cd, og så kan gøre hvad man vil med dem.

Kender i nogen fotograf, det skal være på fyn, men behøver måske ikke være en professionel - bare go´...

Hej Sysser..

Vi har planer om specifikt at spørge alle dem, vi kender, som kommer, og som normalt tager billeder til fester osv., om de vil sørge for at huske deres kameraer og så sende os billederne.. Det satser vi på er nok. Dog kan det være, at vi spørger ham, der har lovet at tage bryllupsbillederne, om han også vil tage et af hvert par/hver gæst, så vi er sikre på, at vi har alle i deres fine tøj..

Janne.

0

Del dette indlæg

Jeg har fået billeder fra indtil videre to af gæsterne, og bare fra de to er der taget 150 billeder i lørdags og så mangler jeg så fra to mere som havde deres kamera med, men jeg tror da jeg når op på i hvert fald 250 billeder.... fra fire personer....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde både en fotograf hele dagen og engangskamera på alle bordene :cheerleader3:

Men men men det vi gav for vores fotograf hele dagen er simpelt hen de bedste penge vi fik brugt :heart:

Vi har billeder af alle taler, kysserunder og sjove ansigter, og de billeder er bare uundværlige. Alt i alt fik vi 2000 billeder for hele dagen, vi har fået dokumenteret hele dagen på en måde som vores gæster ikke kunne have gjort, for de skulle jo ogs synge, og lytte til talerne, og så er kvaliteten selvfølgelig også væsentligt bedre ;)

Jeg kan kun anbefale det, I vil blive såå glade for det senere :thumbsupsmileyanim:

Prøv at tjekke Henrik Asserhave, han er amatørfotograf, men har bl.a. taget billeder til Louiseh79's bryllup i juli, mener han tager 6000 for en hel dag, men det er altså alle pengene værd :hug:

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres svar. Vi er virkelig i tænkeboks :)

Hejsa...

Jeg var til et bryllup hvor der fotograf til festen... Brudeparret fortalt senere at de faktisk ville have ønsket der var engangskameraer til gæterne istedet. De billeder han tog mente han ikke blev så gode, da der konstant gik mennesker ind foran hele tiden og der kun blev 2 eller 3 billeder der kunne bruges til noget. :shopping:

Engangkameraer, tror jeg er bedre da det bliver mere personligt og stemningsbilleder af jer og jeres gæster. Men jeg tror måske det lige skal nævnes i velkomsttalen kameraerne gerne må benyttes ellers bliver de bare ikke brugt. Der findes stadig nogen der ikke ved at det er gæsterne der skal bruge dem og nogen er ikke sikker på om de må bruges. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer