Sign in to follow this  
Followers 0
D.29

Det nye katalog fra Lilly

9 posts in this topic

Nej, hvor er jeg træt af jeg er blevet gift. Jeg har lige set den smukkeste brude kjole i lilly kataloget.

Den er bare så :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: smuk. Den ville jeg gerne eje. Men ok, hvad skulle jeg dog lige bruge den til.

Jeg kunne jo rende rundt i den og føle mig smuk når jeg gjorde rent :thumbsupsmileyanim:

Og den er ikke særlig dyr, kun 5500kr det er jo mega billigt.

Den smukke kjole Den er på side 42-43. Kunne ikke lige finde ud af ligge den ind på andre måder.

Den minder en lille smule om den hende fra vild med dans havde på i fredags, hendes var bare i sort.

Edited by D.29
0

Annonce ♥

Jeg har også tænkt over, at det da er nogle rigtig, rigtig flotte kjoler der er i deres 2008 kollektion.. :thumbsupsmileyanim: Og deres slør! Hold da fast hvor er de smukke! :thumbsupsmileyanim: Er der nogen der ved hvad lilly normalt tager for deres slør, synes ikke det stod i deres katolog.. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg tror at de kostede fra 500kr til 2500kr da jeg kiggede sidste år. Men jeg kan heller ike lige se det i kataloget.

0

Jeg er altså også lidt lun på den på side 14-15.. den er fiiiiin!!! :thumbsupsmileyanim:

Janne.

0

Annonce ♥

Jeg tror at de kostede fra 500kr til 2500kr da jeg kiggede sidste år. Men jeg kan heller ike lige se det i kataloget.

Så må jeg hellere en tur forbi Lilly på et tidspunkt, og se hvad de vil have for deres slør.. Min mor mener bestemt at jeg skal købe det hos Panayotis, hvor jeg har købt min kjole, men ikke om jeg vil give 2000kr for et slør! Så hellere købe et i en anden butik, eller lave det selv.. Nu må jeg se hvad Lillys koster.. :thumbsupsmileyanim:

0

Så må jeg hellere en tur forbi Lilly på et tidspunkt, og se hvad de vil have for deres slør.. Min mor mener bestemt at jeg skal købe det hos Panayotis, hvor jeg har købt min kjole, men ikke om jeg vil give 2000kr for et slør! Så hellere købe et i en anden butik, eller lave det selv.. Nu må jeg se hvad Lillys koster.. :thumbsupsmileyanim:

Hej søde

Jeg tror sagtens du kan finde et slør til din smukke kjole. De fleste jeg så på da jeg var til tilretning i sidste uge kostede omkring de 1200 kr. Men deres farveskala er ikke så stor. Jeg holdt mig i skindte da jeg jo allerede har 2 slør.

Knus

Edited by Rikkebruden
0

Jeg må sige at hvis jeg skulle købe kjole nu, så var den på side 42-43 MIN drømme kjole. Hvorfor er man gift , SUK :thumbsupsmileyanim:

Jeg spurgte Chres igår, bvare lidt for sjovt om vi ikke skulle giftes igen næste år, bare et lille bryllup med min drømme kjole vores nærmeste på stranden. Han kiggede på mig som jeg var komplet åndsvag. Han svarede ingen gang på det. :thumbsupsmileyanim:

Nej, jeg er så træt at det ikke var den kjole jeg blev gift i. Hvorfor havde de den ikke sidste år :thumbsupsmileyanim:

Og Katrine, det kunne da være fedt hvis du kunne finde et billigt slør der nede :cheerleader3: ellers har de også nogle ret fede rundt omkring på nettet

0

Jeg må sige at hvis jeg skulle købe kjole nu, så var den på side 42-43 MIN drømme kjole. Hvorfor er man gift , SUK :thumbsupsmileyanim:

Jeg spurgte Chres igår, bvare lidt for sjovt om vi ikke skulle giftes igen næste år, bare et lille bryllup med min drømme kjole vores nærmeste på stranden. Han kiggede på mig som jeg var komplet åndsvag. Han svarede ingen gang på det. :cheerleader3:

Nej, jeg er så træt at det ikke var den kjole jeg blev gift i. Hvorfor havde de den ikke sidste år :thumbsupsmileyanim:

Og Katrine, det kunne da være fedt hvis du kunne finde et billigt slør der nede :cheerleader3: ellers har de også nogle ret fede rundt omkring på nettet

Der er ikke noget at være ked af søde, du så altså SUPER smuk ud i din kjole! Den var virkelig fantastisk flot til dig.. :thumbsupsmileyanim: Jo, den her fra Lilly er også rigtig flot, men din er altså flottere.. :rolleyes:

Jeg leder også efter slør til den store guldmedalje, problemet er bare, at min kjole jo ikke er helt hvid, men måske mere champagnefarvet, så det skal jo heller ikke være et krid hvidt slør.. Tror efterhånden bare, jeg syer det selv.. (har jo 2 måneder fri før brylluppet.. ;) )

0

Annonce ♥

Jeg spurgte Chres igår, bvare lidt for sjovt om vi ikke skulle giftes igen næste år, bare et lille bryllup med min drømme kjole vores nærmeste på stranden. Han kiggede på mig som jeg var komplet åndsvag. Han svarede ingen gang på det. :cheerleader3:

Der er ikke noget at være ked af søde, du så altså SUPER smuk ud i din kjole! Den var virkelig fantastisk flot til dig.. :thumbsupsmileyanim: Jo, den her fra Lilly er også rigtig flot, men din er altså flottere.. :rolleyes:

Jeg leder også efter slør til den store guldmedalje, problemet er bare, at min kjole jo ikke er helt hvid, men måske mere champagnefarvet, så det skal jo heller ikke være et krid hvidt slør.. Tror efterhånden bare, jeg syer det selv.. (har jo 2 måneder fri før brylluppet.. ;) )

Ellers kan du jo altid kontakte Annies Slør og få hende til at sy et slør lige efter dine idéer og farver. Og ellers er der altså flere steder på nettet, hvor man kan købe flotte slør til billige penge.

0